וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועה? גם Vayyar הישראלית הפכה רשמית ליוניקורן

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 10:19

חברת Vayyar הישראלית סוגרת סבב גיוס של 108 מיליון דולר. החברה העוסקת בטכנולוגית הדמיה 4D מבוססת רדאר מרחיבה את רשת המשקיעים שלה עם חוזי אספקה ושותפויות חדשות. בסך הכל גייסה החברה עד כה כ-300 מיליון דולר ומציגה שווי של מעל למיליארד דולר

Vayyar Imaging הישראלית, החברה המובילה בעולם בטכנולוגית הדמיה 4D מבוססת רדאר, הודיעה אמש כי השלימה סבב גיוס E בסך של 108 מיליון דולר, בהובלת Koch Disruptive Technologies ((KDT. סבב גיוס זה מביא את סך גיוסי החברה ליותר מ-300 מיליון דולר.

בכך השלימה החברה לא רק הישג עסקי שלה, אלא המשיכה את מה שנראה כתנופה, דווקא על רקע החשש מפני הפסקת ההשקעות בפיתוחים חדשים ובחברות יזמיות.כך למשל סטארווקר מתחום הבלוקצ'יין (שווי של כשמונה מיליארד דולר) וכך היה רק אתמול, עת בישרה פרימטר על גיוס של כ-100 מיליון דולר שמייצגים לה שווי של מעל למיליארד דולר.

העובדה שמדובר בחברות שיש להם מוצרים, לקוחות והכנסות מלמדת אולי על הקווים החדשים לדמותו של היוניקורן הישראלי: לא עוד חברות "חלום", אלא כאלה שבהן הקשר בין ההשקעה לרווחים נראה מוחשי והדוק הרבה יותר.

סבב הגיוס הנוכחי של Vayyar כולל משקיעים חדשים ביניהם: GLy Capital Managementו- Atreides Management LP לצד משקיעים קיימים הכוללים את: KDT, Battery Ventures, Bessemer Ventures, Regal Four, Claltech וקרנות הון סיכון נוספות. כדי לתמוך בפעילות המשקיעים בסין, שכרה Vayyar את חברת China International Capital Corporation Limited (CICC) לשמש כיועץ הפיננסי הראשי שלה.

החברה נוסדה עם החזון לאתר ולזהות סרטן שד בשלבים מוקדמים באמצעות טכנולוגיית RF ומאז הרחיבה משמעותית את עסקיה לשווקים כמו, רכב, Elderly Care ,קמעונאות, ושווקים נוספים אחרים.

Vayyar מספקת פתרונות המופעלים על ידי Radar-on-Chip המוביל בעולם שהחברה פיתחה, פתרונות אלו מבוססים על אלגורתמים ו-ML שמאפשרים רזולוציה גבוהה וזיהוי מטרות שונות.

VAYYAR איך זה עובד?

vayyar/יח"צ

בטיחות ברכב וטיפול בקשישים

בתחום הרכב מציעה Vayyar פלטפורמה 4D מבוססת רדאר, שמשנה את הבטיחות בתא הנוסעים ברכב, ה-ADAS והאופנועים (ARAS). פלטפורמת ה- ARAS של החברה נמצאת בשלב הייצור ההמוני לטובת פריסה נרחבת על אופנועים ומספקת בטיחות יוצאת דופן למשתמשי הדרך המצויים בסיכון הגבוה ביותר בעולם.

Vayyar זכתה בחוזי אספקה ליצרני רכב מיפן ווויאטנם ונמצאת בהתקשרויות מתקדמות עם כמעט כל יצרן מערכות ורכבים הן לתא הנוסעים והן ל-ADAS.

בתחום הטיפול בקשישים מציעה החברה את Vayyar Care, פתרון ניטור מרחוק ייחודי, המוטמע במערכות הקריאה לצוות רפואי, המגן על האוכלוסייה המזדקנת באמצעות זיהוי נפילה אוטומטי ונתונים המגיעים מתוך ניתוח התנהגותי על פני זמן.

Vayyar חתמה לאחרונה על הסכם מיזם משותף עם חברת הבת של Haier HCH Ventures, תוך מינוף טכנולוגיית ה- Senior Care שלה, על מנת לתת מענה לשוק ה-"Silver Tech" בסין בהיקף של 4 טריליון יואן (625B USD). בנוסף, החברה משתפת פעולה עם אמזון ומספקת חיישן לזיהוי נפילות בתוכנית Alexa Together.

רביב מלמד, מנכ"ל מייסד ושותף vayyar. יח"צ,
רביב מלמד, מייסד שותף ומנכ"ל Vayyar. גיוס מרשים בתקופה בעייתית/יח"צ

Brett Chugg, מנכ"ל בכיר ב- Koch Disruptive Technologies ציין כי: "אנחנו נרגשים מאוד לעזור לקדם את החזון של חברת Vayyar ולשפר את הבריאות והבטיחות של חייהם של אנשים רבים בקנה מידה עולמי. טכנולוגיית ההדמיה 4D של החברה משנה את עולם הרפואה, הבית החכם, הטיפול בקשישים והרכב, בארה"ב וברחבי העולם. אנו מצפים לקראת המשך הסיוע שלנו בהאצת הצמיחה של החברה".

לאחר שפתחה משרדים חדשים בחמש מדינות נוספות, כולל יפן וסין, Vayyar תמשיך להרחיב את פעילותה על פני ורטיקליים רבים ותציג מעטפת שלמה של פתרונות הדמיה מבוססי למידת מכונה, עבור שווקים כגון בתים חכמים, רובוטיקה, קמעונאות ועוד.

רביב מלמד, מייסד שותף ומנכ"ל Vayyar ציין כי: "אנחנו שמחים וגאים לקדם את השותפות שלנו עם המשקיעים הקיימים, כולל KDT ומשקיעים נוספים המשתפים איתנו פעולה בפעם הראשונה. בתקופה מאתגרת כמו זו עבור הכלכלה העולמית, סבב הגיוס הנוכחי שלנו מראה את התמיכה של המשקיעים בדרך שבה Vayyar הולכת והצבעת אמון ברורה בחוזק של הטכנולוגיה שלנו ובקדמה האסטרטגית המהירה של הארגון שלנו".

עם היקף מכירות נרחב ופורטפוליו פטנטים ברמה עולמית, Vayyar תמשיך לבסס את הובלתה בענפי הליבה, תרחיב את פעילותה בשווקים נוספים ותגדיל את הנוכחות הפיזית שלה ברחבי אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) ומזרח אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully