וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חייבים תואר במדעי המחשב כדי לעבוד בהייטק"

7.6.2022 / 10:03

חברת ההייטק סימילרווב פתחה בתוכנית להכשרת סטודנטים לתפקיד אנליסט עסקי: "היכולת לשאול את השאלות הנכונות מתאימה לאנשים מרקעים שונים"

איך נכנסים להייטק? אם חשבתם שכרטיס הכניסה מחייב שירות ב8200 או לדעת לתכנת, תחשבו שוב. חברת ההייטק סימילרווב פתחה תוכנית הנקראת Similarweb Business Analyst School להכשרת סטודנטים לתפקיד אנליסט עסקי.

החברה קלטה סטודנטים לתואר ראשון ושני מדיספלינות שונות דוגמת כלכלה, פסיכולוגיה, ניהול עסקים, ועוד מתוך מאות שהגישו בקשה להתקבל, ותכשיר אותם בתפקיד שיקנה להם את הכלים להשתלב בסימילרווב או חברות טק אחרות. סטודנטים אלו יקבלו הכשרה של 18 חודשים לתפקיד.

"לא חייבים תואר במדעי המחשב בשביל לעבוד בהייטק", אמר אירקלי טטיקישוילי, Analytics Team Lead בסימילארווב "היופי בתפקיד הביזנס אנליסט הוא שהוא מגוון מאוד, מצריך חשיבה אנליטית ויכולות טכניות, ואת היכולת לשאול את השאלות העסקיות הנכונות, ולכן זה מתאים לאנשים מרקעים שונים."

פתיחת התוכנית מגיעה בעקבות ההבנה שכיום, סטודנטים בוגרי תואר ראשון, אשר מנסים להיכנס לשוק העבודה נתקלים בקושי רב. סימילרווב כחברה מאמינה באנרגיה וברצון האדיר ללמוד ולהתפתח שהסטודנטים מביאים איתם ולכן החליטה החברה לפתוח בתוכנית שמטרתה לגשר על הפערים הקיימים בין האקדמיה לשוק העבודה בהייטק. בסוף ההכשרה, הם ימשיכו לעבוד בסימילרווב.

סטודנטים. אירקלי טטיקישווילי,
גם לסטודנטים מגיע להשתלב/אירקלי טטיקישווילי

סיגל גילמור, Chief People Officer מציינת שהתוכנית היא חלק מאסטרטגיית ניהול הטאלנטים של החברה. " פתחנו תוכנית דומה גם להכשרה של Sales Development Representatives, SDR ואנחנו מסתכלים על תפקידים נוספים. בנוסף, קיימת בחברה תוכנית סטודנטים ותוכניות התמחות המאפשרות למגוון רחב של אוכלוסיה בתחילת הדרך להכיר להשתלב בתפקידי הייטק".
מעבר להכשרה טכנולוגית שיקבלו הסטודנטים כמו לימוד קוד, יקבלו הסטודנטים גם ידע עסקי מעמיק דרך הכשרה פרקטית עם אנליסטים בכירים בחברה. זאת מתוך הבנה ואמונה כי כלים טכנולוגיים הינם זמינים ללמידה, בעוד הבנה עסקית עמוקה של עשרות ומאות השווקים השונים היא האתגר האמיתי. המטרה העיקרית של תפקיד האנליסט העסקי היא לסנכרן בין עולם הביזנס, לעולם הנתונים, כדי לשפר, לייעל, למצוא את המקומות שצריך להשקיע בהם כדי להגיע לצמיחה, והתוכנית תכשיר את הסטודנטים לכך.

על ההחלטה להתמקד דווקא בסטודנטים, סיפרה לנו גילמור כי "אין זה סוד שענף ההייטק משווע לעובדים מיומנים ומוכשרים, ואנחנו מתרגשים לייצר את הגשר הזה בין סטודנטים לתעשיה. סטודנטים באים עם אש בעיניים, ראש פתוח, ובלי דעות קדומות עם תהליכים קודמים, ואז אנחנו בסימילרווב מרוויחים אנשים חכמים עם דרייב מאוד גדול להצליח. הידע העסקי שאנחנו מעניקים להם יותר יקר מזהב, ולמעשה זה אולי הדבר הכי יקר בתעשיה היום".

  • עוד באותו נושא:
  • סטודנטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully