וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת אזהרה בנובולוג, פעולות מצילות חיים לא יושבתו

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 12:17

כחודש לאחר שהכריזו על סכסוך עבודה ועל רקע המבוי הסתום במו"מ להשגת הסכם קיבוצי: עובדי נובולוג לוגיסטיקה פתחו בשביתת אזהרה של 24 שעות

עובדי חברת נובולוג לוגיסטיקה במודיעין פתחו הבוקר בשביתת אזהרה של 24 שעות. זאת על רקע מה שהם מכנים "המבוי הסתום במו"מ להסכם קיבוצי והתנהלות כוחנית של גורמים בכירים בהנהלה כלפי חברי הוועד ונציגי ההסתדרות, בניסיון להחליש את התארגנות העובדים".

נציגי העובדים הבהירו כי למרות השביתה, אין ולא תהיה פגיעה בכל הקשור לפעולות מצילות חיים וחירום.

על פי טענות העובדים, למרות שהם פעלו לפי החוק, בחר מנכ"ל נובולוג עירן טאוס להביא למקום חברות שמירה פרטיות, באקט שנתפס כניסיון להלך אימים על העובדים וחברי הוועד.

נובולוג לוגיסטיקה עוסקת בייבוא ובהפצה של תרופות וציוד רפואי לאלף מוקדים ברחבי ישראל, ומספקת שירותים לוגיסטיים לניסויים קליניים.

שביתה בנובולוג. דוברות ההסתדרות,
כאן שביתה. עובדי נובולוג בפתח המרכז הלוגיסטי של החברה/דוברות ההסתדרות

"לא נרפה עד שנשיג הסכם נכון ומאוזן"

יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות, אליעזר בלו: "עובדי נובולוג לוגיסטיקה יצאו למאבק למען השגת הסכם קיבוצי ראשון.

העובדים מוחים על כך שההנהלה מתנהלת בכוחנות במו"מ ולא מאפשרת התקדמות באף סעיף משמעותי בהסכם הקיבוצי. העובדים נחושים להגיע להסכם בחברה, ועל כך המאבק. אני קורא למנכ"ל החברה האם, עירן טאוס, להיכנס לעובי הקורה ולשבת איתנו למו"מ, במטרה למצוא פתרון הולם לסוגיות שבמחלוקת".

יו"ר ועד הפעולה של עובדי נובולוג, זהבית דבש: "הפחדות ואיומים לא ירתיעו אותנו, להפך. אנחנו מאוחדים וחזקים ולא נרפה עד שנשיג הסכם נכון ומאוזן, הן לעובדים והן לחברה. רק ביחד ננצח".

שביתה בנובולוג. דוברות ההסתדרות,
שביתה בנובולוג/דוברות ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully