וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההקדשה של ישי ריבו לא הותירה עין יבשה - וגם עזרה לגייס יותר ממיליון שקל

7.6.2022 / 14:22

ישי ריבו ערך מופע התרמה ייחודי למען דיירי המרכז השיקומי "עדי ירושלים". התרגשות רבה נרשמה כשילד, חניך המרכז המתמודד עם מוגבלות נדירה, עלה אל הבמה לצד הזמר ולקול תשואות הקהל

"קול דודי הנה זה, כך פשטה לה השמועה, כל תינוק שנשבה, קיבל את הנבואה". את השורה הזאת, מתוך השיר "קול דודי", הקדיש אתמול הזמר והיוצר ישי ריבו לרפאל אנקווה בן ה - 9 המתמודד עם תסמונת התפתחותית נדירה, כאשר עלה אל הבמה לצד הזמר לקול תשואות הקהל ולא הותיר עין אחת יבשה.

האירוע שנערך בתיאטרון ירושלים בנוכחות קהל רב ובהנחיית המגיש ואיש התקשורת עופר חדד, התקיים במסגרת ערב התרמה ייחודי ומלא רגש למען דיירי המרכז השיקומי "עדי ירושלים", אותו מפעילה עמותת "עדי" המטפלת בילדים ומבוגרים עם מוגבלויות מורכבות.

ישי ריבו עם רפאל. נועם פיינר,
רגע מרגש. ישי ריבו על הבמה עם רפאל אנקווה/נועם פיינר

במהלך הערב שיזמו ועד נשות עדי - הפעילות למען רווחת הדיירים, ושיאו כאמור עם הופעתו של ריבו שהציג את הרפרטואר הגדול והמרשים שלו, נאספו תרומות על סך כמיליון שקלים אשר צפויים לשמש לשיפוץ ושדרוג מחלקת האשפוז הסיעודי-מורכב הפועלת במרכז.

בין מאות האנשים שגדשו ומילאו את האולם בבירה עד אפס מקום, הגיעו לכבד בנוכחותם יו"ר עמותת "עדי" האלוף במיל' וחתן פרס ישראל דורון אלמוג וכן שלומית גרייבסקי מנכ"ל המרכז השיקומי "עדי ירושלים".

שלומית גרייבסקי. יחצ,
מלאכת קודש. שלומית גרייבסקי/יחצ

"אני חושבת שדבר ראשון אני רואה בעדי, זה לא מוסד אלא משפחה, רופאים אמרו לי הבן שלך יהיה צמח לכל החיים, עיוור וחירש - היום 5 שנים אחרי יש לי ילד אחר וכל רופאים אומרים לי 'אין סיכוי בעולם שזה הבן שלך' ילד שהתחיל בעדי כצמח היום הולך בכוחות עצמו", אמרה דבי אנקווה, אימו של רפאל בהתרגשות שגם ישבה בקהל ועלתה אל הבמה ביחד עם נעמי אבנר אימו של עמיחי, ילד נוסף מהמרכז שהוסיפה: "עבדתי בעדי 6 שנים לפני שעמיחי נולד ופתאום אני בצד השני, רואה איך עמיחי שלי מקבל את כל המעטפת לה הוא זקוק. זאת תוך מתן מענה לא רק עבורו אלא למשפחה כולה". אמרה ובקישה להעביר מסר לקהל: "אני אמא לילד מיוחד, לא בחרתי בזה. לא רציתי בזה. אבל זוכה לראות את הטוב שיש בזה. אני מרגישה שבזכותו יש המון טוב בעולם".

עופר חדד. נועם פיינר,
עופר חדד הגיע להגיש/נועם פיינר

שלומית גרייבסקי מנכ"ל "עדי ירושלים" הוסיפה: "היה מרגש ומחזק לראות אולם מלא, אולם מלא תמיכה אדירה במשפחה של עדי. מרכז עדי ירושלים הפך להיות סמל של נחישות לתת לכל אדם את החיים הטובים ביותר וכל זה לא יכול להתקיים בלי תמיכה, חום ואהבה של הקהילה בירושלים ובכלל".

מרכז "עדי ירושלים" מעניק מעטפת שיקומית וטיפולית מקיפה, הכוללת מגוון רחב של שירותים רפואיים וחינוכיים, כמו גם מגורים לאוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה. המרכז הינו חלק מרשת מרכזי שיקום אותה מפעילה עמותת "עדי", והיא כוללת בנוסף את הכפר השיקומי "עדי נגב נחלת ערן".

  • עוד באותו נושא:
  • תרומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully