וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנספורמציה הדיגיטלית של תנובה: מערכת חדשה לניהול המחסנים

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 11:00

תנובה השלימה פרויקט להטמעת מערכת ניהול המחסנים של SAP במרכז הלוגיסטי החדש שהקימה במודיעין. מדובר בשלב הראשון של הפרויקט. השלב השני עתיד להסתיים בעוד כשנה וחצי ולהשלים את המעבר המלא של תנובה לניהול אוטומטי של המרלו"ג הגדול בישראל למוצרים קפואים

תנובה הודיעה כי שלימה את השלב הראשון בפרויקט יישום מערכת EWM של SAP לניהול מרכזים לוגיסטיים, אשר יהווה את הבסיס לניהול המרכז הלוגיסטי החדש שהקימה החברה במודיעין למזון קפוא ומצונן.

EWM SAP הוא פתרון מורחב לניהול מחסנים (Extended Warehouse Management). המערכת אשר הוטמעה במודיעין, תוטמע בעתיד בכל המרכזים הלוגיסטיים של תנובה במסגרת תוכנית הטרנספורמציה של הארגון.

המרכז הלוגיסטי החדש במודיעין, אשר הוקם בהשקעה כוללת של כ-400 מיליון שקל, כולל כ-500 פריטים קטלוגיים שונים של מוצרים קפואים בטמפרטורה של מינוס 18 מעלות, כגון בשר, דגים וירקות קפואים. עם המערכת יעבדו כ-30 מלקטים ומנהלי משמרת, אשר מבצעים את הליקוט באמצעות מערכת מסופונים.

בשלב השני של הפרויקט, אשר מתוכנן להסתיים בעוד כשנה וחצי, יעבור המרכז הלוגיסטי במודיעין מהלך של אוטומציה מלאה, הכולל שילוב רובוטים מלקטים, כאשר כלל התהליכים האוטומטיים ינוהלו על ידי SAP EWM.

שי מיקהל. יח"צ,
שי מיקהל, סמנכ"ל מערכות המידע בתנובה/יח"צ

טרנספורמציה דיגיטלית מלאה

מחשוב המרכז הלוגיסטי מהווה נדבך אחד מתוך מגה פרויקט בן 5 וחצי שנים שהחלה תנובה לאחרונה להטמעת פתרונות SAP בכל 32 האתרים של תנובה, הכוללים מחלבות, מפעלים, מרכזים לוגיסטיים, אתרי מכירה ועוד.

לדברי שי מיקהל, סמנכ"ל מערכות המידע בתנובה: "לפני כשנה וחצי קיבלנו את ההחלטה לבצע תהליך טרנספורמציה מלא בארגון ולהפוך את תנובה לארגון מבוסס SAP מקצה לקצה. מערכת ה-EWM של SAP מסייעת להשיג יעילות וגמישות גבוהות יותר במערכת אחת אחודה. היא מאפשרת לנו שליטה עצמאית ללא תלות בספק חיצוני. באמצעות המערכת, הניהול כולו מתבצע באופן אוטומטי והבקרה מבוצעת באמצעות דוחות ודשבורדים שהינם חלק מהמערכת ש-SAP מספקים לנו".

"כחלק מתהליך היישום של מערכת ה-EWM של SAP ובמטרה לקצר את עקומת הלמידה, בוצע איחוד של המרכז הלוגיסטי של תנובה בחולון למרכז אחד חדש במודיעין. כתוצאה מכך, למרבית המלקטים אשר הגיעו למרלו"ג החדש אין היכרות עם המערכת של SAP", מסביר מיקהל את תהליך הטמעת המערכת בקרב המשתמשים.

ממשק מערכת sap ewm. יח"צ,
ממשק מערכת sap ewm/יח"צ

חדר הדמיה פיזי של המחסן

"במקום לנקוט בשיטת הדרכה מיושנת עם חוברות נייר, בנינו בתוך המרלו"ג חדר הדמיה פיזי של המחסן. בצורה זו, הצוותים מתרגלים את העבודה שלהם עם מסופון רגיל, מסופון מלגזה, ביצוע ספירות מלאי ועוד. שיטה חדשנית זו מקצרת משמעותית את עקומת הלמידה עם העלייה לאוויר".

"אם בעבר עובד שעבר עם מסופון הגיע לתפוקה הרצויה לאחר למעלה מחודש, כיום מדובר בפחות משבוע. מעבר לכך, תוך מספר שעות, מנהלי המשמרת מנהלים בעצמם את הנעשה ללא צורך במנהלי ה-IT", הוסיף מיקהל.

סתוית נבון. מתן תמרקין,
סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל/מתן תמרקין

"פתרון מתקדם לניהול מחסנים"

סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל, אמרה כי, "אנו גאים על הבחירה בפתרון ה-EWM המתקדם של SAP לניהול מחסנים ומודים לתנובה על הבעת האמון בנו בפרויקט רחב היקף זה. EWM היא פלטפורמה המיושמת במרכזים הלוגיסטיים הגדולים בעולם, אשר מגיעה עם ה-Best practices הטובים ביותר לניהול מרכזים לוגיסטיים, לצד תהליכים יעילים וגמישים".

"המומחיות והניסיון של SAP בהטמעת פתרונות מתקדמים בארגונים גדולים בכל רחבי העולם מספקים לנו את הכלים הטובים ביותר לתמוך בצרכי הטרנספורמציה הדיגיטלית של תנובה, יצרנית המזון הגדולה ביותר בישראל".

מרלוג מודיעין תנובה. יחצ תנובה,
מרלוג מודיעין תנובה/יחצ תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully