וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר ערן גנץ מונה לנשיא אקטיב אימפלנטס הבינלאומית, המפתחת משתלים אורתופדיים

8.6.2022 / 12:58

בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל סחר בינלאומי, מחקר ופיתוח בחברה, שפיתחה בין היתר את המניסקוס המלאכותי הראשון והיחיד מסוגו בעולם. ימשיך לנהל את החברה הבת הישראלית

חברת אקטיב אימפלנטס (Active Implants), המפתחת משתלים אורתופדיים ובהם המניסקוס המלאכותי הראשון והיחיד מסוגו בעולם, מודיעה על מינויו של ד"ר ערן גנץ כנשיא החברה הבינלאומית.

ד"ר גנץ, שבתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל סחר בינלאומי, מחקר ופיתוח בחברה, ינהל את כלל הפעילות הבינלאומית של אקטיב אימפלנטס, ובכלל זה: השיווק והמכירות, פעילות המחקר והפיתוח, מערך הייצור ובקרת האיכות, וכן הפעילות הרגולטורית מחוץ לארצות-הברית. זאת לצד המשך ניהול החברה הבת הישראלית.

ערן גנץ. יחצ,
ד"ר ערן גנץ/יחצ

לגנץ (46) דוקטורט ותואר שני בהנדסה ביו-רפואית וכן תואר Executive MBA. לאקטיב אימפלנטס הצטרף ב-2006 ומאז מילא בה שורת תפקידים, בין היתר: מנהל מדעי ומנהל מעבדת המחקר של החברה, סמנכ"ל המחקר והפיתוח, מנכ"ל החברה הבת הישראלית וסמנכ"ל הסחר הבינלאומי. במהלך תקופה זו היה אחד ממפתחי מוצר הדגל של החברה - NUsurface, המניסקוס המלאכותי הראשון והיחיד מסוגו בעולם. בנוסף, במסגרת רשת הבריאות 8400, גנץ הינו מיזמי הארגון ללא כוונת רווח- MedTech Commercial Institute (MCI), שמסייע לחברות מדיקל לתכנן ולהיערך לשלב המסחרי.

"בתחום המכשור הרפואי, ובמיוחד במה שנוגע לשתלים, חייבים להאמין בריצה למרחקים ארוכים", אומר ד"ר גנץ. "במשך למעלה מ-16 שנה באקטיב אימפלנטס עסקתי בתחומים רבים, שכללו בין היתר את פיתוח המיניסקוס המלאכותי הראשון מסוגו בעולם- NUsurface, המשנה את תפיסת הטיפול והדרך בהם ניגשים כיום למטופלים עם בעיות מניסקוס. אחרי שנים רבות כל כך של פיתוח, אנחנו נרגשים בכל יום מחדש לראות עוד ועוד חולים המטופלים בעזרת טכנולוגיה ייחודית זו, אשר פותחה בישראל ובלעדיה לא היה להם כל פתרון אחר. אני שמח להמשיך ולהוביל צוות נפלא ומוכשר, כעת כנשיא החברה הבינלאומית, ובטוח שבשנים הבאות נמשיך לצמוח ולעזור לעוד אנשים ברחבי העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully