וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של תוצאות: קמפיין ראשון לרשת סטודיו C החדשה By Ronit Raphael

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 13:11

בחודש הקרוב ייפתח הסניף הראשון של רשת סטודיו C תחת בעלותה של רונית רפאל. לקראת הפתיחה עולה הרשת החדשה עם קמפיין פרסום ראשון שיעלה השבוע בשלטי חוצות, בפרינט ובדיגיטל באמצעות בהשקעה של 4 מיליון שקל

רונית רפאל שוב מאחדת עולמות ומשיקה את פעילות סטודיו C במתכונת חדשה שכוללת שילוב שיעורי סטודיו C המפורסמים לחיטוב וחיזוק יחד עם טיפולי יופי, תזונה ו - wellness והכל תחת קורת גג אחת בקונספט החדש של רשת סטודיו C.

הקמפיין הראשון לקראת ההשקה יעלה השבוע בשלטי חוצות (מכוונים), בפרינט ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ ובהשקעה של 4 מיליון שקלים.

לוגו סטודיו סי החדש. יח"צ,
לוגו סטודיו סי החדש/יח"צ

הרשת מבטיחה: "יופי של תוצאות"

הקמפיין תחת הסלוגן "יופי של תוצאות" חושף את מיקומו של הסניף הראשון החדש שייפתח בחודש הקרוב במרכז המסחרי צמרות בהרצליה, עם הגבלה של עד 1,200 מנויות לסניף כדי לשמור על רמת שירות גבוהה ויחס אישי לכל לקוחה. במיקום זה פעל בעבר אחד הסניפים הוותיקים של הרשת.

מדובר בסניף דגל שיעיד על המתכונת החדשה וההבטחה של הרשת למתאמנות. במתחם החדש יפעלו שני אולמות אימונים, עולם שכולו ספורט ו- wellness טיפולי יופי, הרזיה ותזונה נכונה ובעיקר ספורט בשיטה של סטודיו C הידועה כשיטה אפקטיבית לתוצאות מהירות וארוכות טווח.

לראשונה יהיה גם אולם לאימוני TRX ומתחם ביוטי, ספא ו- wellness שיציע ללקוחות ממיטב טיפולי ומוצרי מותג הטיפוח הבינלאומי של רונית רפאל L RAPHAEL GENEVE לפנים ולגוף.

סטודיו סי החדש עולה בפרסום ראשון. יח"צ,
סטודיו סי החדש עולה בפרסום ראשון/יח"צ

"נפעל להגדיל את מעגל המתאמנות"

לדברי רונית רפאל: "סטודיו C החדש יעניק ללקוחות חוויה חדשה ועדכנית. סניפי הרשת החדשים יפעלו בסינרגיה מושלמת לפעילות 13 מרכזי "רונית רפאל- מדע היופי" שפועלים בישראל כבר 30 שנים והפכו לסיפור הצלחה ישראלי ובינלאומי".

רונית רפאל. רוני בר,
סניף ראשון לבעלות החדשה ברשת סטודיו C הותיקה, רונית רפאל/רוני בר

"השיטה המוכחת במתכונת חדשה ומודרנית"

רשת סטודיו C היא מהוותיקות והיעילות ביותר שבין רשתות הכושר והספורט בישראל ואהובה על ידי נשים רבות שמחכות לפתיחה המחודשת. מטרת הקמפיין הראשון היא לפנות למתאמנות הוותיקות של הרשת שמצאו את עצמן ללא מסגרת אימונים לחזור ולהתאמן ברשת וליהנות מהטבות מיוחדות.

"בנוסף", אומרת רפאל, "נפעל להגדיל את מעגל המתאמנות להן נציע את השיטה המוכחת של סטודיו C במתכונת חדשה ומודרנית שתשלב בין האימונים המוכרים לשיטות חדשות, זאת לצד פעילות משלימה שתביא בשורות בתחו אורח החיים הבריא, תזונה נכונה, שמירה על משקל, טיפולי יופי ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully