וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Shopic מתרחבת ומחפשת עובדים עבור עשרות משרות פתוחות

8.6.2022 / 13:16

הסטארט-אפ הישראלי Shopic פותח שעריו לעובדים חדשים במגוון תחומים. החברה פיתחה מכשיר פורץ דרך מבוסס בינה מלאכותית שהופך כל עגלת קניות לחכמה, פתרון אשר מביא לחנויות הפיזיות את כל היתרונות של קנייה אונליין ובארץ קיים כבר ברשת שופרסל

חברת שופיק אשר פיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית שמשנה את חוויית הקנייה של מיליוני לקוחותיה על ידי זיהוי של כל מוצר שנכנס ויוצא מהעגלה ללא צורך בסריקת המוצרים, מתרחבת ומגייסת עובדים לעשרות משרות חדשות.

הטכנולוגיה של החברה מסייעת במהלך הקנייה על ידי המלצות על מוצרים בהתאם להרגלי הקנייה, ניווט בחנות לפי רשימת הקניות, ובסוף הקנייה, אף מאפשרת לדלג על התור והקופה. טכנולוגיה זו מוטמעת על גבי מכשיר מודולרי ונוח, שניתן להרכיב על כל עגלת קניות סטנדרטית. המכשיר מצויד בשתי מצלמות לזיהוי המוצרים בעגלה, כולל מסך מגע לתקשורת עם הצרכן במהלך הקניות וגם במעמד התשלום. המשתמשים לוקחים את המכשיר בכניסתם לחנות, מרכיבים על העגלה בלחיצה אחת ומתחילים בקניות. המכשיר של שופיק חוסך השקעה מסיבית בעגלות חדשות ויקרות ומאפשר פריסה של המערכת בכל חנות תוך ימים בודדים עבור רשתות קמעונאיות.

עובדי חברת שופיק. שופיק,
עובדי שופיק/שופיק

לאחר שהגיעה לפריסה בינלאומית ונתוני הצלחה גבוהים, הוחלט בחברה על התרחבות בכוח אדם וגיוס של עשרות עובדים למגוון תפקידים במטה החברה בתל-אביב ולתפקידי מפתח במדינות בהן פרוסה הטכנולוגיה. בין המשרות הפתוחות ניתן למצוא תפקידים טכנולוגיים כדוגמת פיתוח, QA וניהול מוצר, לצד תפקידים כגון ניהול כספים, ניהול מכירות, ניהול חוויית לקוח וניהול אופרציה בסניפים. בנוסף למשרות אלו, פותחת שופיק תפקיד Data Analyst שיהווה פונקציה ראשונה מסוגה בחברה לטובת פיתוח היכולת לבנות ולייצר מודלים אנליטיים, וכן תפקיד של Technical Support בצוות חדש שנבנה בימים אלו.

בתאל חדדי, מנהלת הגיוס בשופיק מוסיפה: "חשוב לנו לראות מעבר לקורות חיים בלבד. מועמדים פוטנציאליים יכולים לשתף אותנו מדוע דווקא המוצר שלנו מעניין אותם, למה לדעתם הם מתאימים למשרה ספציפית ועוד. אני מחפשת בשיחת הטלפון הראשונה להרגיש את האותנטיות, המוטיבציה והכי חשוב - החיוך בצד השני. אפשר לשמוע בשיחה קצרה כמה תשוקה מועמדים מבטאים לתחום, כמה הם מעוניינים לייצר ערך ולהיות משמעותיים. גם מועמדים ללא ניסיון יכולים לבלוט במיוחד באמצעות זה שהם יתקשרו החוצה מה מייחד אותם ואת זה הם יכולים להעצים, זה יאפשר להם להצליח בתהליך".

בת אל חדדי. שופיק,
בתאל חדדי, מנהלת גיוס בשופיק/שופיק

חוויית קנייה בחנויות פיזיות היא אחד הפרמטרים החשובים לצרכן, אך יחד עם זאת, פרמטר זה לא עבר שינוי במשך זמן רב. דבר זה הוביל רשתות קמעונאות לחפש דרכים להשתפר ולהיות מסוגלים להציע חוויית קנייה חדשה ומשודרגת עבור הצרכן, בין השאר באמצעות פתרונות טכנולוגיים חכמים. נכון להיום, הפתרון של שופיק הישראלית קיים כבר במספר רשתות קמעונאות מובילות בעולם, ביניהן גם שופרסל בישראל, ומביא איתו קבלות בדמות נתוני הצלחה של 76% לקוחות חוזרים, לצד 95% משתמשים שמדרגים את החוויה כ-"טובה" או "מצוינת" ו-96% משתמשים הטוענים כי המכשיר קל לשימוש. בנוסף, הרכישה בסיוע הפתרון של שופיק מקצרת את זמני ההמתנה בתור מ-10-25 דקות בממוצע בשעות העומס ל-1.5-2 דקות.

לאתר החברה
לשליחת קורות חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully