וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לתושבי הנגב: החממה הטכנולוגית מתרחבת

8.6.2022 / 13:42

מרכז החדשנות והחממה הטכנולוגית של הדרום InNegev מתרחב ושוכר את מתחם קמפוס בית עידן הנגב. המשרד החדש משתרע על שטח של 1700 מ"ר

InNegev, מרכז החדשנות והחממה הטכנולוגית של הדרום שכרה את מתחם קמפוס בית עידן הנגב הממוקם בלהבים רהט, בדמי שכירות שנתיים המוערכים ב-600,000 ₪ (כולל דמי הניהול). המשרדים החדשים משתרעים על שטח של 1700 מ"ר, מהלך התרחבות משמעותי כאשר 750 מ"ר נועד לפעילות צוות החממה והסטאטרטפים בחממה ויתר המתחם מיועד עבור מעבדות למכניקה, תרמודינמיקה ורובוטיקה מתקדמת, כמו כן, עבור משרדים נוספים וארגונים תומכים המקדמים חדשנות וטכנולוגיה במרחב הנגב בשיתוף פעולה עם החממה.

החממה הטכנולוגית בלהבים. ענבל שגיא גרנסיה,
החממה הטכנולוגית InNegev/ענבל שגיא גרנסיה

המשרדים בשטח של כ-1700 מ"ר ייבנו בסטנדרט הגבוה ביותר במטרה להוות נקודת משיכה עבור יזמים, צעירים וחברות הזנק, הן של החממה והן עבור חברות שיבקשו להצטרף לאקוסיסטם חדשני באווירת הייטק וחדשנות בנגב. קמפוס בית עידן הנגב, יהווה מרכז פעילות לקידום התעשייה והחדשנות באזור התעשייה עידן הנגב, בניין ההנהלה מכיל 3000 מ"ר של משרדים בהם נמצאת הנהלת עידן הנגב, חממת אינגב, מעוף של משרד הכלכלה ועוד'. הבניין כולו נבנה בעלות של 19 מיליון שקלים וההתאמה של משרדי אינגב למשרדי הייטק מפוארים הינה בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים.

InNegev הינה חממה טכנולוגית ייחודית, המיועדת לטיפוח חדשנות ישראלית מהשורה הראשונה וליצירת מודל צמיחה חדש ותוסס לאזור הנגב. החממה מכוונת למיזמים בשלבים מוקדמים, פועלת כמרכז לשיתופי פעולה, קידום סטרטאפים בדרום ומהווה גשר בין כל הגורמים לקידום וטיפוח חברות הזנק באזור הנגב.

  • עוד באותו נושא:
  • חדשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully