וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוספים ותורמים: הרבלייף בשת"פ למניעת זרימת פלסטיק לאוקיינוסים

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 14:05

לרגל יום האוקיינוסים העולמי שחל היום (8 ביוני), הכריזה חברת התזונה 'הרבלייף', על שותפות בת שנתיים עם ארגון Plastic Bank, מיזם חברתי ששואף להמיר פלסטיק בתועלות משפרות חיים. באמצעות שותפות זו, הרבלייף שואפת למנוע זרימה של 180,000 ק"ג פלסטיק לאוקיינוסים

השותפות החדשה עם ארגון 'פלסטיק בנק' תורמת למטרת חברת 'הרבלייף' לייצר 50 מיליון השפעות חיוביות שמזינות אנשים ואת כדור הארץ עד ליובל ה-50 של החברה ב-2030 ויספקו הזדמנות כלכלית לחברי קהילת פלסטיק בנק באינדונזיה, המוסרים פסולת פלסטיק לסניפי איסוף מקומיים וממירים אותה בתועלות משפרות חיים.

פלסטיק מכסה כ-40 אחוזים משטח האוקיינוסים העולמי וגורם לנזק כלכלי המוערך ב-13 מיליארד דולר למערכות אקולוגיות ימיות, לפי נתוני התוכנית הסביבתית של האו"ם.

ארין ריצ'רדס-קונקל, מנהלת בכירה לשותפויות אסטרטגיות ואחריות תאגידית בהרבלייף אמרה: "בריאותו של כוכב-הלכת שלנו משפיעה על בריאותם של אנשים. השותפות עם פלסטיק בנק תסייע בשיפור מצב האוקיינוסים בעולם תוך יצירת הזדמנות פיננסית שתעודד אנשים להצטרף למאמץ זה".

מיןם הרבלייף - עצירת זרימת הפלסטיקים לאוקיינוסים. יח"צ,
מיזם הרבלייף ופלסטיק בנק: עצירת זרימת הפלסטיק לאוקיינוסים/יח"צ

"עוצרים את זרימת הפלסטיק לאוקיינוסים ומנצחים את העוני"

לדברי דיוויד כץ, מייסד ומנכ"ל 'פלסטיק בנק': "אנחנו משבחים את הרבלייף על בחירתה לעמוד בצד הנכון של ההיסטוריה, ועל הסיוע שהיא מספקת כדי להציל את האוקיינוסים מפלסטיק. ארגון Ocean Stewardship יוצר הזדמנויות לקידום סוציו-אקונומי של קהילות הפועלות לאיסוף פלסטיק בכל רחבי העולם, באמצעות יצירת מקורות הכנסה בטוחים, מאובטחים וניתנים למעקב עבור חברי קהילת האיסוף שלנו, יחד נוכל להעצים אותם כדי לעצור את זרימת הפלסטיק לאוקיינוסים ולנצח את העוני"

לאחרונה הכריזה הרבלייף על יעדיה להפחתת שימוש בפלסטיק והגדלת שימוש בחומרים ממוחזרים דוגמת שרף ממוחזר, באמצעות הפחתת כמות האריזות הגלובלית של מוצרי התזונה.

מיןם הרבלייף - עצירת זרימת הפלסטיקים לאוקיינוסים. יח"צ,
אוספים פלסטיק וממירים לתועלות חיים, ארגון פלסטיק בנק העולמי/יח"צ

המכלים ובקבוקים משומשים לחומרי בנייה ירוקים

השותפות החדשה מהווה נדבך נוסף לתוכניות המחזור של הרבלייף, שמפעילה יוזמות מחזור מקומיות בלמעלה מ-12 שווקים ברחבי העולם כדי לעודד מחזור של אריזות מוצרי החברה ולהדריך לקוחות על מחזור וצמצום פסולת. לדוגמא: שותפות בפיליפינים שהופכת מכלי מוצרים ובקבוקים משומשים לחומרי בנייה ירוקים.

הרבלייף היא חברה גלובלית המשווקת מוצרי תזונה משני חיים והזדמנות עסקית עבור החברים העצמאיים שלה משנת 1980. החברה מציעה מוצרים מבוססי מדע שנמכרים בלמעלה מ-95 מדינות על ידי יזמים המספקים הדרכה אחד-על-אחד וקהילה תומכת שמעניקה ללקוחותיה השראה לאמץ אורח חיים בריא ופעיל יותר.

מיןם הרבלייף-  עצירת זרימת הפלסטיקים לאוקיינוסים. יח"צ,
שואפים למנוע מ-180 אלף ק"ג של פלסטיק לזרום לאוקיינוסים עד 2023/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully