וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מוגנים מהשמש, מוקירים מורים ותומכים בגאווה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 10:45

המותג ANASTASIA מבברלי הילס משיק ואתן עומדות להתאהב, ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ומותג טיפוח היוקרה ביותרם, יצאו בשת"פ עם עמותת צלול לשמירה על הים והחופים במדינת ישראל, מותג VICHY מביא לכם את מי המעיינות, ו-SHISEIDO דואגים שלא תשרפו בשמש

סיפורי קיץ

לכבוד הקיץ שכבר כאן, מותג האופנה & Other Stories מציג קולקציה שכולה גלאם זוהר לצד אווירה מתוחכמת.

בקולקציה שמלות מיני ומקסי, צמודות או נשפכות, עם רצועות ספגטי, צווארוני קולר, שכבות וולנים, חצאיות בלון, כיווצים וקט אאוטים. יש גם סטים תואמים של חולצות וחצאיות בהדפסים אומנותיים ויצירתיים.

פלטת הצבעים כוללת צבעים נועזים כמו פוקסיה, כתום טנג'רין וירוק אמרלד-מתכתי על רקע בז' קרמי ושחור והבדים הם בדי סאטן, משי, כותנה, טנסיל ושילובי פאייטים. את הקולקציה משלימים תיקי צד בטקסטורה, נעלי עקב או פלטפורמה עם רצועות. להשיג בחנויות המותג בקניון עזריאלי תל אביב ובקניון עזריאלי ירושלים.

andOtherStories   סיפורי קיץ). יח"צ,
סיפורי קיץ/יח"צ

מבוורלי הילס לישראל

מותג האיפור הבינלאומי ANASTASIA BEVERLY HILLS משיק 2 מוצרים חדשים ומדליקים לקראת הקיץ, ראשון-STICK BLUSH סומק קרם בסטיק קל במיוחד המחליק על העור עם עמידות לאורך זמן ואפקט רך, מתפזר על העור ומעניק זוהר רענן, הנוסחה מאפשרת לעבור בקלות ממראה טבעי לנועז ועז, ניתן לשימוש עם מברשת מובנית בצד השני, זמין ב-5 גוונים המתאימים לכל גוני העור.

אז למה אתן עומדות להתאהב: פורמולה קרמית גמישה אולטרה-קלה, נמסה בעור למראה טבעי וצבע קורן, אפקט עור שני בגימור חלק בהתאמה אישית, נוסחה הניתנת לבנייה ומתמזגת אל תוך העור קלה ליישום ואינה דביקה, אפקט פוקוס רך לעור רענן וזוהר. ניתן למרוח על עור חשוף או על איפור קיים, מברשת סינטטית למריחה מדויקת. המארז בגוני זהב ורוד מתאים לשליפה.

עוד מאנסטסיה בוורלי הילס, CREAM BRONZER-ברונזר בקרם קל משקל וקטיפתי בנוסחה קרמית וגמישה ליצירת גוון שזוף ומראה טבעי, בגימור מט טבעי המאפשר כיסוי נבנה, אינו דביק או מתפרק זמין ב-7 גוונים. ולמה תתאהבו גם בו? פורמולה חדשנית המשלבת פיגמנט גבוה ויכולת טשטוש מרבית, המוצר קל משקל ואינו מותיר תחושה דביקה על העור, מתקבע על העור בגימור מט טבעי עם אפקט "עור שני", ניתן לשימוש ישירות על העור או על-גבי המייק אפ.

מגיע במנעד גוונים רחב לכל גווני עור, האריזה נוחה לשימוש ניתן לשימוש באמצעות ספוגית איפור ולהניח באזור שקע העין . שני המוצרים לא נוסו על בע"ח אינם מכילים פרבנים, פתלטים, או שמן מינרלים, והם נטולי בישום. להשיג באתר ובסניפי רשת סופר פארם, אתר לילית קוסמטיקה ובדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

מאק. יח"צ,
מבוורלי הילס לישראל/יח"צ

שומרים על הים

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ומותג טיפוח היוקרה ביותרם, יצאו בשת"פ עם עמותת צלול לשמירה על הים והחופים במדינת ישראל במסגרתו 1$ ממכירת כל מוצר ביותרם בדיוטי פרי, יועבר ל"עמותת צלול" ויוקדש לפעילות למען שמירה על האוקיינוסים.

מותג ביותרם פועל לעתיד טוב יותר לימים ולאוקיינוסים, מרכיבים מתחדשים ועד לנוסחה ולאריזות האקולוגיות הביוטכנולוגיה הכחולה של ביותרם, המאפשרת לה להשתמש באורגניזם ימיים, אותם היא משכפלת, ללא צורך לשאוב אותם שוב מהטבע. הפלנקטון שמקורו בטבע, מתוגבר ומועצם באמצעות נוסחאות מדעיות במעבדות ביותרם, ומאפשר למצות את תכונותיו ויחודו, הפלנקטון מחדש את העור, מפעיל את המטבוליזם שלו ומחזק את מחסום העור, שימוש בו יוצר מרכיבי טיפוח בעלי ביצועים גבוהים, באמצעות תהליכים ביוטכנולוגיים והשלמתם במרכיבים דרמטולוגיים חזקים.

כתוצאה מכך עור ממוצק בעל מראה צעיר יותר, בריא יותר ולטווח ארוך יותר. מוצרי הסדרה: SUN MILK SPF30 WATERLOVER +- קרם הגנה מהשמש SPF30, במרקם סופלה רך, המכיל ניאצינמידים נוגדי חימצון למניעת כתמים כהים הזדקנות העור עמיד במים. 100% פרוביוטי פלנקטון לחיים טבעיים, 100% ניאצינאמידים אנטי-אוקסידנטים מתכלים ללא מיקרופלסטים, אוקטוקרילן ופתלטים. האריזה מחויבת לאיכות הסביבה עם 44% פחות פלסטיק השפופרת עשויה מנייר עבה ממוחזר המחליף את הפלסטיק המזהם.

Biotherm Life Plankton Elixir 50ml - דור חדש של סרום הפועל על בעיות העור ממוקדות ללא הבדל גיל או מצב עור. מגן, מרגיע ומחדש את העור ומקדם את תהליך חידוש התאים. עשיר ב Life Plankton בריכוז הגבוה ביותר שלו. הפלנקטון חולק זיקה ביולוגית ייחודית לעור, הוא נקשר לקולטני עור ומפעיל פונקציות של הגנה ותיקון עצמיים משכבת העור החיצונית ועד לשכבות האפידרמיס העמוקות, מחסומי העור מתחזקים. המוצר מכיל Ascorbyl Glucoside הידוע כוויטמין C, המצוי בפירות הדר, דומדמניות שחורות ותותים , תורם לתפקוד תקין של חילוף החומרים האנרגטי ומסייע בהפחתת עייפות.

inCollage_20220606_125120725. יח"צ,
שומרים על הים/יח"צ

שמש שקופה

מותג הטיפוח והאיפור היוקרתי Shiseido מציג תרסיס הגנה שקוף לפנים ולגוף GSC S I PROTECTIVE MIST SKU5 שאינו דביק ונספג מיד, אידאלי לפעילויות בשטח פתוח. טכנולוגיית WetForce האולטימטיבית פועלת בעיקר במגע עם מים וזיעהף ולכן מחזקת את מעטה ההגנה.

הטכנולוגיה החדשה InvisiFeel המבוססת על שמנים נדיפים, מותירה סיומת משי חלקה שאינה מורגשת על העור. התרסיס מספק הגנה גבוהה של SPF-50 ומגן על העור מפני קרני UVA/UVB גם במהלך אימון, ומסייע בהפחתת נזקי חשיפה באמצעות טכנולוגיית SuperVeil-UV 360TM. התרסיס מכיל Profense CELTM-קומפלקס רכיבים המגן מפני נזקי עור הגורמים להיווצרות קמטים וגוון עור לא אחיד.

הפורמולה מצננת ומרעננת את העור בעת המריחה. מתאים כל סוגי העור. להשיג בחנויות הפארם.

שמש שקופה מסנן חדש של מותג שיסיידו. יח"צ,
שמש שקופה מסנן חדש של מותג שיסיידו/יח"צ

יתרונות המעיינות

מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY משיק סדרת דיאודורנטים אנטי-פרספירנט לנשים ולגברים עם הגנה מקסימלית, ללא פראבנים או אלכוהול, היפו-אלרגניים, שנבדקו בפיקוח דרמטולוגי ונמצאו מתאימים לשימוש גם לעור רגיש.

דאודורנט אנטי-פרספירנט רול-און יעיל עד 72 שעות, המרקם מתייבש מהר על העור. עוד מ-VICHY סדרת טיפוח Mineral 89המכילה 89% מים וולקניים ממעיינות VICHY בצרפת וחומצה היאלורונית ממקור טבעי. בסדרה: סרום לחות קליל- מינרל 89 המסייע בחיזוק העור ועמידותו כנגד לחץ, זיהום אוויר ועייפות.

מתאים לכל סוגי עור וגיל, בעיקר עור יבש וחסר לחות, עמום, מגורה ועייף. המרקם קליל, שקוף ומרענן, מתאים לשימוש יום יומי, ולמראה עור מלא לחות קורן, מוצק, זוהר בריא. עוד בסדרה-קרם עיניים מינרל 89 המכיל קפאין טהור, חומצה היאלורונית ממקור טבעי ו- 89% מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

מתאים לעור העדין סביב העיניים, מסייע בהפחתת מראה נפיחות ומעניק אפקט החלקת מראה קמטוטים. התוצאה-חיזוק העור העדין סביב העיניים, לחות, הפחתת מראה שקיות מתחת לעיניים והחלקת קמטוטים. כל מוצרי הטיפוח של וישי מכילים מים הטרמליים ממעיינות וישי, רכיב הליבה במוצרי המותג העשירים ב-15 מינרלים טבעיים המסייעים בחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור מפני מפגעים חיצוניים ובשמירה על מראה עור בריא. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות פארם נבחרות ובאתרי המכר השונים.

יתרונות המעיינות מוצרים חדשים ל vichy. יח"צ,
יתרונות המעיינות מוצרים חדשים ל vichy/יח"צ

מודים למורים

רשת SACARA משיקה לרגל סיום שנת הלימודים שני מארזי מתנות מעוצבים בשם 'תודה' הכוללים מוצרי טיפוח ומוצרי בישום הבית. שני המארזים עוצבו במיוחד לקראת סיום שנת הלימודים והם נמכרים בקופסה מעוצבת.

מארז בצבע תכלת כולל-מוצרי טיפוח לגוף: סבון פילינג קוקוס, ג'ל רחצה קוקוס, קרם גוף קוקוס, קרם ידיים קוקוס, מארז בצבע ורוד- מוצרים טיפוח ובישום הבית: מפיץ ריח מיקונוס, מבשם בדים מיקונוס, שמן למפיץ מיקונוס, קולב ריח לארון וקרם ידיים מפנק. להשיג ברשת חנויות ברחבי הארץ ובאתר SACARA

מודים למורים מארזי סוף שנה של סקארה. יח"צ,
מודים למורים מארזי סוף שנה של סקארה/יח"צ

סרפינה

מסעדת סרפינה תל-אביב האיטלקית, פותחת את דלתות המסעדה והמרפסת בשעות הצוהריים, ומשיקה תפריט עסקי במחיר של החל מ-69 ₪ עם מגוון מנות מהמטבח האיטלקי של השף המוכשר מיכאל יעקבי.

העסקית החדשה כוללת מנה ראשונה במחיר המנה העיקרית, עם מגוון מנות המבוססות על חומרי גלם איכותיים ועונתיים ביניהן: פסטות, סלטים, דגים, בשרים, פיצות וקינוחים. את תפריט העסקיות מלוות מנות ספיישל על טהרת המטבח האיטלקי, כשבנוסף יוגשו משקאות משמחים במחירים נגישים.

בין המנות: קרפצ'ו פומדורו-עגבניות בצלייה איטית, שמן זית, מוצרלה; סלט ברזל-עשבי תיבול קצוצים, עדשים שחורות, קלורבי, כרובית, אגסים, גורגונזולה פיקנטית ושקדים קלויים; ארנצ'יני נפוליטנה-כדורי ריזוטו, עגבניות מיובשות וגבינות, ויניגרט עגבניות שרי צלויות; פיצת טרטופו ביאנקו-בשמל כמהין וריקוטה, מוצרלה פרמז'נו וקרפצ'יו כמהין; פפרדלה פירות ים-שרימפס אדום, מולים, קלמרי, ציר סרטנים, פטרוזיליה ורוקט; פילה ברמונדי בקראסט פיסטוקים ושקדים-פירה תפו"א, אנדיב צלוי, ציר דגים לימוני וסליקורניה; נתח בשר-ביישון ביתי Serafina Style.; בקינוחים-מילפיי ספרינה-בצק עלים מקורמל, קרם מסקרפונה, קולי תות, גלידת שוקולד לבן וקרמל מלוח ועוד.

כל הטוב הזה מוגש בימים ב'-ה' בין השעות 12:30-17:00

עסקית בסרפינה. גיל אבירם ואמיר מנחם,
עסקית בסרפינה/גיל אבירם ואמיר מנחם

נרות כדי לחיות

AREON - מותג בינלאומי למבשמי אויר, משיק לראשונה סדרת נרות פרמיום ב-5 ריחות אביביים המתבססים על ניחוחות צמחים עוצמתיים ועמידים. הניחוחות: Black Fougere; Black Musk; Gold Amber; EAU D' ETE ; Neroli .

AREON היא חברה בינלאומית, שהוקמה ב-1990 ומפיצה את מגוון מוצריה וניחוחותיה בכ-90 מדינות בעולם. החברה החלה את דרכה בשוק מטהרי אוויר ומוצרי ריח לרכב. במהלך השנים התפתחה והתמקצעה גם בייצור מבשמי אוויר לבית ולמשרד, כשהיא שמה לעצמה מטרה להיות מספר אחת בעולם בתחום, בדגש על איכות בלתי מתפשרת תוך הקפדה מחמירה ועמידה בתקנים עולמיים.

בישראל משווק המותג, תחת חברת "ויקטוריה מוצרי ריח" המתמחה למעלה מ-15 שנה בייבוא ושיווק מוצרי ריח לרכב, לבית ולמשרד. החברה הינה הנציגה הבלעדית של חברת AREON בישראל.

נרות ולחיות מותג Areon מתרחב. יח"צ,
נרות ולחיות מותג Areon מתרחב/יח"צ

זה רק ספורט

רוצים לשמור על כושר אבל מתעצלים ללכת למכון כושר? חברת אנרג'ים ספורט - יבואנית ציוד הכושר והספורט מהגדולות בישראל, מביאה את המכון אליכם עם מוצרי ספורט בסיסיים ותרגילים פשוטים שניתן ליישם באמצעותם תרגילים של מאמן כושר מקצועי, המתאימים לכל הגילאים ומאפשרים אימוני כושר יומיומיים בבית ובחוץ, בעבודה והחופשה בעצימות משתנה לכל חלקי הגוף. מוצרי הספורט המומלצים מורכבים מ-5 אלמנטים בסיסיים:

OverBall הוא כדור סטנדרטי בקוטר 22 ס"מ רך וגמיש מיועד לאימון רב תכליתי, ניתן לבצע באמצעותו תרגילים לחיזוק הגוף, לגמישות ולשיפור שיווי המשקל; מזרן אימון לכושר ויוגה ולאימונים בבית ובחוץ, המזרן גמיש וקל לנשיאה, מתקפל בקלות, יציב ואינו מחליק על הרצפה קל משקל ועמיד; רצועות אימון ב-4 דרגות התנגדות שונות- אפשר לבצע איתן מגוון רחב של תרגילים, הגומיות וניתנות להתאמה לכל מתאמן בכל דרגת עצימות, והן משתלבות בכל אימון- מתיחות, שיקום, התנגדות, ניידות ואימונים פונקציונליים. דרגת ההתנגדות מסווגת לפי צבעים מהקל לקשה-ירוק, צהוב, אדום ושחור.

אנרג'ים ספורט נכנסת לראשונה לתחום משקאות הספורט ומשיקה שתי סדרות אבקות חלבון WHEY איכותיות, אנרג'ים סילבר ואנרג'ים גולד שפיתחו תזונאים, טכנולוגי מזון ומאמני כושר מקצועיים. האבקות מכילות חומצות אמינו מסועפות (BCAA) ומיועדות לאוהבי כושר ולקהל המתאמנים. להשיג ב-3 טעמים

חוזרים לשגרה. אנרגים ספורט,
חוזרים לשגרה/אנרגים ספורט

מתמחים ביוגה

Shoesonline- אתר האיקומרס אופנה הישראלי השני בגודלו בישראל, נכנס בשנתיים האחרונות לקטגורויות נוספות כולל הלבשה, אקססוריז וטיפוח, האתר נמצא בצמיחה מתמדת והכניס לאחרונה קטגוריית יוגה חדשה-תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות והופך לפופולרי בארץ ובעולם.

הכניסה נעשתה בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים, וצפויה להתרחב בעוד מיליונים בהמשך. אל קטגוריית היוגה הכוללת את ADIDAS, 4F, ELLESSE, REEBOK, UNDER ARMOUR, נכנס CARPATREE-מותג ספורט ופנאי פולני צעיר ומוביל המציע קולקציה רחבה של פריטי לבוש כמו: חזיות ספורט, מכנסי טייטס ארוכים וקצרים, מכנסי שורטס בגזרה רחבה, טישרטים, גופיות, מכנסי טרנינג נינוחים, קפוצ'ונים ועוד. המותג מיובא בבלעדיות על-ידי אתר SHOESONLINEשתשווק אותו גם בסיטונאות.

מתרחבים ליוגה. יח"צ,
מתרחבים ליוגה/יח"צ

נשים למען נשים

רשת החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA, משיקה את קולקציית כלות ואירועים הנותנת מענה לאירועי הקיץ. בקולקציה מגוון חזיות סטרפלס במנעד מידות, מחטבים בגוונים בהירים וכהים, בייבי דול מבדי סאטן, תחרה וכותנה בגוונים בהירים, מדבקות וחזיות סיליקון, הלבשת בית, חלוקים ונעלי בית למסיבות רווקות.

הפריטים מעניקים פתרון לסגנונות לבוש שונים כמו שמלות סטרפלס, גב פתוח, פריטים צמודים ועוד. מותג FEMINA הוא מותג ישראלי יצרני עם רוב נשי (98%), מה שהופך את החברה לחברה שמבינה ומתמחה בעולם הנשים. להשיג ברשת חנויות FEMINA בפריסה ארצית ובאתר המותג.

קולקציית הכלות של פמינה. יח"צ,
קולקציית הכלות של פמינה/יח"צ

פותחים דלת

רשפים מבית חמדיה גרופ, משיקה את MOON- דלת המהווה סנונית ראשונה בקולקציית דלתות כניסה המאפשרות התאמת בין צידה הפנימי של דלת הכניסה, לזה של דלתות הפנים, במטרה ליצור שפה אחידה בעיצוב הבית. ל-MOON קווים חדים ומינימליסטיים, עיצוב א-סימטרי מה שהופך אותה לאלמנט דומיננטי.

ההשראה לעיצוב הסדרה הם עולמות ההייטק והיא משלבת חריטה א-סימטרית, פלטת הצבעים כוללת גוונים קרירים על בסיס מגמות עכשוויות בעיצוב פנים. הדלתות עוברות צביעה בתנור-טכניקה המעניקה להן גימור במרקם מגורען. דלתות כניסה רשפים מבית חמדיה גרופ היא תעשייה כחול-לבן, סיפור שהחל ב-1982 כמסגרייה לעבודות מסגרות ודלתות בעבודת-יד, והפך עם השנים למותג ישראלי פורץ דרך המציע מגוון דלתות מוסדיות ודלתות כניסה בעיצובים מעוררי השראה.

מפעלי החברה באזור התעשייה הדרומי באשקלון משתרעים על שטח של כ-15 דונמים והוקמו בהשקעה של למעלה מ-80 מיליון ₪.

פותחים דלת קולקציה חדשה לחמדיה מבית רשפים. יח"צ,
פותחים דלת קולקציה חדשה לחמדיה מבית רשפים/יח"צ

גאווה לאומית

לרגל חודש הגאווה, מותג COS מציג את LOVE FOR ALL-קולקציה במהדורה מוגבלת הכוללת 3 עיצובים ייחודיים שנעשו בשיתוף פעולה עם טאלנטים מקהילת הלהט"ב: המשוררת, הטראנסית, האקטיביסטית והדוגמנית קאי-ישעיה ג'מאל; האמן ומנהל הקריאייטיב זיפנג צ'ו; והמוזיקאית והשחקנית עטורת הפרסים סוקו.

הקולקציה מציגה את המגע האישי של כל אחד מהטאלנטים, בדגש על הסגנון והאינדיבידואליות שלו, תוך שימוש בחולצות טריקו על זמניות ונטולות מגדר של COS כקנבס. להשיג ברשת חנויות COS בעולם ובחנות הדגל של המותג בקניון TLV.

ענקית הספורט adidas משיקה קולקציית גאווה צבעונית בהשראת הפופ-ארט ועיצובי שנות ה-70 וה-80 הכוללת ביגוד, נעליים ואקססוריז שעיצב האמן האוסטרלי קריס אנדרו סמול, שזהותו המגדרית היא "קוויר" וידוע בעיצוביו השמחים ומלאי הצבע אשר מבטאים אמירה בנוגע לסוגיות חברתיות וליצירת שינוי חיובי כמו הגברת המודעות והקבלה של הקהילה הגאה. הקולקציה מהווה סמל להיסטוריה העשירה של המותג בספורט ותמיכה ארוכת שנים בקהילה הגאה LGBTQIA+.

הקולקציה נולדה מפידבק של קהילות הלהט"בק שביקשה ליצור מרחבים משלהם לביטוי עצמי, מאופיינת בצורות גאומטריות זורמות וגרפיקה אקספרסיבית הכוללות צבעי גאווה מיוחדים, לצד הכיתוב- love unites

adidas תורמת לקהילת הלהט"בק ולארגונים ששמים להם למטרה לשים סוף להומופוביה וטרנספוביה בספורט. השנה החברה תתמקד בנושא והשיקה קמפיין גאווה מקומי בהובלת המדליסטית האולימפית בג'ודו רז הרשקו, הכדורסלן לשעבר אורי קוקיה, הכדורגלן הטרנסג'נדר רוי אוחנה והשחיין ומדליסט אולימפי במשחקים הגאים, איתי איתמר-כולם ספורטאים גאים שבאים להאיר בזרקור את סוגיית ''החופש לעסוק בספורט'' ואת ניפוץ הסטיגמות.

הרשת הבינלאומית flying tiger copenhagen משיקה קולקציית גאווה שמחה וצבעונית שתהיה זמינה השנה לראשונה גם בישראל. הקולקציה כוללת עשרות מוצרים במחירים אטרקטיביים מ-5 שקל כדי שכולם יוכלו להפגין אהבה בגאווה.

בין הפריטים: דגל הגאווה, כובע בצבעי הקשת, מנורה עם הכיתוב Love, מפיות נייר, מניפה בצבעי הגאווה, ספל עם קשת, צלחת מעוצבת בצורת קשת, שמיכת פיקניק, שקיות מעוצבות, קשית רב פעמית עם מברשת לניקוי, פאות בכל צבעי הקשת, קשתות מעוצבות לראש, גרילנדה דקורטיבית ושרשרת בלונים עם הכיתוב Love is Love ופריטים רבים נוספים. להשיג בחנויות נמל תל אביב, קניון עזריאלי תל אביב, גרנד קניון חיפה, ביל"ו סנטר, סינמה סיטי ראשל"צ וקניון עזריאלי ראשונים.

בדיזינגוף סנטר, נפתחה תערוכת אופנה חברתית שאצרו יואב מאיר וגילי סיוון כהן בהמשך לתערוכה "לובשות גאווה" הוקרה ל-16 גברים משפיעים בישראל התומכים בקהילה הגאה ומביעים דעתם בתקשורת, המעודדת עוד אנשים מחוץ לקהילה הגאה, לקחת חלק בשינוי הקיים ולתרום לקידום המרחב הבטוח והסובלנות.

המאבק הגאה לשוויון זכויות נתפס לעיתים כמאבק של הקהילה הגאה בלבד, אך לקהילה הגאה יש הרבה בנות ובני ברית אשר תומכים בסובלנות, קבלה ושוויון זכויות. 4 מעצבי ומעצבות אופנה מהקהילה הגאה עיצבו דגמים בצבעי הגאווה במיוחד עבור התערוכה, כל מעצב נתן את האינטרפרטציה שלו וביטא את סגנונו.

מטרת התערוכה היא לעודד שיח חיובי כלפי הקהילה הגאה, לתת במה למעצבי אופנה מהקהילה הגאה ולהוקיר את הגברים שתומכים בשוויון זכויות. בתערוכה מוצגות 15 חולצות שהמעצבים עיצבו במשך חודשים ובנוסף תמונות של גברים משפיעים שצולמו על גג הדיזנגוף סנטר ביניהם: רועי סנדלר, דניאל אריסון, פבלו רוזנברג, בר ברימר, תומר הכהן, סקאזי, קווין רובין, דוד דביר, תום חיימוב, השף רז רהב, ירמי קפלן, עתי שולברג, יהודה בוחבוט, גל זהבי ויהונתן בשן.

ניוואה מעניקה השראה לביטוי האינדיבידואליות האותנטית ומציגה בגאווה קרם רב שימושי במהדורה צבעונית ומיוחדת לכבוד חודש הגאווה בצבעי דגל הגאווה. 15% מההכנסות היבואן בגין מוצר זה במהלך חודש הגאווה יתרמו לארגון איגי

גאווה. יח"צ,
גאווה לאומית/יח"צ

מתוק ובריא

פרינג'י-מותג המתמחה בפיתוח מוצרי מזון פונקציונליים חדשים בדגש על שיפור חוויית הטעם והתועלת הבריאותית, משיק מארזים חדשים.

מוצרי פרינג'י נותנים מענה לשיפור אספקת האנרגיה לגוף לתקן ולשפר את המטבוליזם ואת יכולת הגוף לרפא את עצמו באופן טבעי-מה שמאט את תהליכי ההזדקנות ומביא לשיפור איכות החיים. המארזים השונים משלבים מוצרים שונים ביניהם: שוקולד לבן ללא תוספת סוכר, שוקולד לבן עם שבבי פיסטוק קלויים, שוקולד לבן עם חתיכות תותים מקורמלים, שוקולד תותים בשמנת עם שבבי שוקולד לבן; שוקולד לבן ומאצ'ה, שוקולד לבן עם קוקוס פיליפיני; שוקולד לבן בציפוי סוכריות מצבעים טבעיים-כורכום, גזר, פטל, סלק, ספירולינה, אצה כחולה; סופרטראפלס-כדור שהוא חטיף אנרגיה ותחליף לארוחה מזין המופק ממזון על ומכיל קטניות ואגוזים במגוון ציפויים וטעמים עשיר בחלבון, סיבים פרוביוטיים, ויטמינים ללא סוכר או חומרים מלאכותיים ושיקוי מסדרת ה-MILK DIET - שיקוי עשיר בחלבון קולוגן פפטידים, פרוביוטיקה, אבקת קוקוס טהורה. להשיג באתר החברה.

שוקולד בריא של פרינג'י. יח"צ,
שוקולד בריא של פרינג'י/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully