וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת החתונות: קמפיין בגדי ערב בהובלת ישראל אטיאס וג'וזי זירה

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 16:32

רשת אופנת הגברים מאניה ג'ינס משיקה קולקציית ערב חדשה לגברים לקיץ 2022 בקמפיין מסוקס בהובלת השחקן, הזמר והיוצר ישראל אטיאס והד'יג'י ג'וזי זירה. ההשקעה הכוללת בקמפיין מוערכת בכ-2 מיליון שקל והוא עתיד לעלות בפריסה רחבה הכוללת: דיגיטל, סושיאל ושילוט חוצות

לצורך הקמפיין, צולם קליפ באווירת מסיבה בהפקתו המוזיקלית של הזמר והיוצר דניאל אריסון, בנה של אשת עסקים והפילנתרופית שרי אריסון. הקמפיין עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה.

ישראל אטיאס בקמפיין לאופנת הגברים מאניה ג'ינס. מאניה גרופ,
ישראל אטיאס בקמפיין לאופנת הגברים מאניה ג'ינס/מאניה גרופ

קולקציית הערב החדשה של המותג עשירה ומגוונת ומציעה מגוון חליפות ערב בגזרת סלים פיט וגזרת סופר סלים פיט. הקולקציה מיוצרת מבדים יוקרתיים, טקסטורות שונות וטווח רחב של מידות.

הפריטים בקולקציה כוללים: מכנסיים ודגמ"חים הכוללים טקסטורות, בד יוקרתי ואבזור עשיר במראה ערב, מכופתרות ממגוון בדים וגזרות, טי שירטים מבדים עם טקסטורות שיהפכו את הלוק לקליל ונעלי סניקרס ממגוון חומרים, ג'קטים ומכנסיים.

מאניה ג'ינס בקמפיין חדש עם אופנת ערב לגברים. מאניה גרופ,
מאניה ג'ינס בקמפיין חדש עם אופנת ערב לגברים/מאניה גרופ

רשת מאניה ג'ינס החליטה לשים דגש רב על קולקציות הערב של המותג ולהיות מובילה בתחום הלבשת הערב לגברים ולכן השנה משיקים קמפיין 360 בפריסת מדיה רחבה אשר יובילו אותו הפרזנטורים של החברה ישראל אטיאס וג'וזי זירה. עבור הקמפיין המושקע נבנה סט ייחודי ואת הצילומים ילווה השיר Let me dream, בגרסת Remake לסינגל הראשון של דניאל אריסון, בהפקתו של המפיק המוזיקלי נדב אהרוני מה שמבטיח שמדובר בלהיט.

מאניה ג'ינס בקמפיין אופנתי לעונת החתונות. מאניה גרופ,
מאניה ג'ינס בקמפיין אופנתי לעונת החתונות/מאניה גרופ

מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ, בעלי קבוצת מאניה גרופ: "ישראל אטיאס וג'וזי זירה הפכו לחלק ממשפחת מאניה ג'ינס ושיתוף הפעולה הזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש, ישראל וג'וזי מביאים עמם רקע מקצועי בעל אמירה כנה ואוטנטית, פרזנטורים אשר מוכרים בזכות בעשייתם ועומדים בהלימה עם המותג וקהל היעד שלו.

מנהל שיווק קבוצת מאניה גרופ: "לקולקציית הערב של מאניה יש אמירה אופנתית מובהקת וייחודית, היא משלבת את הצורך לקולקציה אלגנטית מצד אחד ואת ההתכתבות של המותג עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה"

ניתן להשיג ברשת חנויות מאניה ג'ינס בפריסה ארצית ובאתר האונליין https://www.maniajeans.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully