וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיעה טובה: הדרך המשתלמת ביותר לרכוש רכב

בשיתוף max

3.8.2022 / 11:13

לא בכל יום קונים רכב חדש ועל כן חשוב לא רק לבחור את סוג הרכב שיתאים ביותר לצרכינו, אלא גם את עסקת המימון שתתן לנו הכי הרבה בהתאם ליכולתנו. בדיקה של שוק המימון לרכב מצא שני מסלולים אטרקטיביים במיוחד, שניהם של max

רכישת רכב חדש. ShutterStock
רכישת רכב היא אחת מההוצאות הגדולות ביותר של הצרכן/ShutterStock

רכישת רכב היא אחת מההוצאות הגדולות ביותר של הצרכן. לא בכל יום אנו מוציאים בעסקה בודדת עשרות אלפי שקלים ולעתים אף מעל לכך. אופייה הייחודי של עסקה זו מצריך מספר התאמות, כאלו שאינן נדרשות בכל רכישה שאנו עושים.

כך, למשל, יש להחליט על מקורות המימון. האם במשך זמן רב חסכנו כסף כדי לרכוש את הרכב או שאנו מעדיפים לרכוש אותו בעזרת סיוע מימוני דוגמת הלוואה או עסקת תשלומים? ומה התקציב שלנו, כמה אנחנו מוכנים להשקיע במכונית החדשה? האם נבחר ברכב חדש, ברכב משומש או ברכב ממגרש רכבים/ סוכנות עם 0 ק"מ"?

גם מענה על השאלות הללו, הוא רק הפתיח לאחרות, כגון: היכן נרכוש את הרכב? בישראל ניתן לרכוש רכבים משומשים מאנשים פרטיים, ממגרשי מכוניות ומסוכנויות ליסינג. ובמידה שהחלטנו להסתמך על מימון - באיזה מממן נבחר? ישנם גופים רבים ושונים המציעים סיוע מימוני כזה היום: הבנקים, חברות האשראי, חברות הביטוח ואפילו חברות הרכב עצמן.

השוואה בין הצעותיהם הרבות והשונות יכולה להיות קצת מאתגרת, שכן יש לקחת בחשבון פרמטרים שונים שלא תמיד ברור מה בדיוק יתרונותיהם וחסרונותיהם: גודל ההלוואה שהגוף מסכים לתת, מספר התשלומים שעליהם הוא מוכן לפרוס אותה, הריבית הנגבית על המימון, קיומו או אי-קיומו של הצורך בתשלום מקדמה וההעדפה בין מסלולים שונים המשלבים בין מקדמה, תשלומים ולעתים גם תשלום גדול נוסף בסוף.

רכישת רכב חדש. ShutterStock
כדי להקל על קהל הצרכנים החליטה חברת האשראי max להציע מסלולי מימון לרכבי יד שנייה שיהיו האטרקטיביים ביותר בשוק/ShutterStock

פתרון מושלם לרוכשים מיד שנייה

כדי להקל על קהל הצרכנים המצוי בסבך ההחלטות הזה החליטה חברת האשראי max להציע מסלולי מימון לרכבי יד שנייה שיהיו האטרקטיביים ביותר בשוק ויחסכו מהלקוח את ההתלבטות. כשמדובר בכלי רכב מיד שנייה או כאלו המכונים "יד שנייה עם 0 ק"מ" (כשהם למעשה יד ראשונה בפועל) - ל-max יש שורה ארוכה של שיתופי פעולה עם חברות ומגרשים.

ביחד הם מציעים לכלל הלקוחות (לא רק לאלו המחזיקים בכרטיס אשראי של max) הלוואה בריבית מינימלית, עם בהחזר של עד 99 תשלומים. כשמדובר במכוניות יד 2 - אחוז המימון גבוה מאוד: מ-92% ועד ל-100%. המשמעות היא שהלקוח לא צריך להביא כסף מהבית כדי לבצע את הרכישה או שעליו להביא סכום נמוך מאוד. אפשרות נוספת שמוצעת היא לשלם ב-60 תשלומים ולאחריהם לשלם 50% מעלות הרכב בבת אחת. שני המסלולים הם נטולי עמלות וקנסות.

ההצעה למימון רכב עם 0 ק"מ היא אטרקטיבית אף יותר, משום שמדובר ברכב חדש לחלוטין, שאיש טרם נהג עליו ולמגרש הרכבים יש בעלות על הרכב, אולם ברגע שהוא נמכר ללקוח הבעלות על הרכב עוברת אל הלקוח.

עצם העברת הבעלות ברישיון הופך את הרכב ל"יד 2", למרות ששום דבר אמיתי לא השתנה בסטטוס שלו, הניילונים עדיין על המושבים ומד הקילומטרז' עומד על 0. כך מרוויח הקונה הנחה על הרכב מבלי שהרכב שהוא קונה יהיה שונה בפועל מרכב זהה שנקנה ישירות מהיבואן.

עבור עסקאות כאלו מציעה חברת max מימון של 100% עד 99 תשלומים. כן, אין צורך לשלם מראש אפילו שקל אחד! כך מתווספים לדיל האטרקטיבי מלכתחילה גם תנאי מימון אטרקטיביים לא פחות. מעבר לפריסת התשלומים הרחבה כל כך, גם הריבית המוצעת היא נמוכה. עוד מוצע כאן אותו מסלול חלופי של 60 תשלומים ותשלום של 50% היתרה בתום תקופת התשלומים, ללא עמלות וקנסות כלשהן.

בכל המקרים הללו יכול הלקוח לקבל את עסקת המימון ללא עמלה לפתיחת תיק (זאת עד עסקאות בשווי של 100,000 שקל) ובאישור מידי, הניתן במקום בו נרכש הרכב. לאחר תהליך דיגיטלי מהיר במגרש, בו מוזנים הפרטים, הבקשה נבדקת ואם היא מאושרת - מגיעים האישור והמימון תוך דקות ספורות. הלקוח, שנכנס למגרש לאחר נסיעה באוטובוס או במונית יוכל לצאת ממנו עם מכוניתו החדשה.

לפרטים נוספים על הלוואה לרכב מ-max>>

בשיתוף max

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully