וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבלים את פני הדיירים: השטיחים שמלבישים את בית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 11:20

רשת צמר שטיחים יפים גאה להמשיך ולהיות חלק משמעותי מהנבחרת המובילה והשותפה בעיצוב בית "האח הגדול" 2022 ומציגה את קולקציית השטיחים שיככבו אצלכם על המסך העונה

בעונת "האח הגדול" החדשה שזה עתה עלתה למסך, בוחרת "צמר שטיחים יפים" לפרוש לפני הדיירים והצופים קולקציית שטיחים אשר עוצבה ויוצרה בהזמנה מיוחדת על פי דרישת מעצב בית האח הגדול, בהתאם לקונספט הייחודי של אופי הבית.

במהלך השנים האחרונות, הפכה צמר שטיחים יפים, להיות חלק בלתי נפרד מבית ה"אח הגדול".
כל השטיחים בבית, ניתנים להזמנה ללקוח בכל גודל צורה וגוון על פי בחירת הלקוח. כמו כן, ישנה אפשרות לשנות את הדוגמאות והצורות של השטיחים על פי בחירה.

בית האח הגדול 2022. עיצוב: שמרי גל נובק. ליאור גרונדמן,
בית האח הגדול 2022/ליאור גרונדמן

במטבח ובפינת האוכל בחלל המרכזי: שטיח רחב ממדים מאכלס חלל זה, המדמה גלים בגוונים שונים. השטיח יוצר בהזמנה מיוחדת, עשוי 100% צמר של המותג Stepevi הבלעדי ל"צמר שטיחים יפים" ומעניק אווירה של חלל אחיד ומיוחד.

הסלון: מאובזר בשטיח המגיע בשני גוונים כחולים ולבנים בדוגמת זברה בסגנון סופר ייחודי ולא קונבנציונאלי, המקפיץ את חלל הסלון ומעניק לו אופי שונה ומיוחד עם תחימה לאזור. השטיח גם הוא יוצר בהזמנה מיוחדת, עשוי 100% צמר של המותג Stepevi הבלעדי ל"צמר שטיחים יפים".

בית האח הגדול, רשת צמר שטיחים יפים. ליאור גרונדמן,
שטיח סלון, צמח שטיחים יפים/ליאור גרונדמן

שטיח חדר האח: החדר הדומיננטי של הבית, מחופה בשטיח בהיר ואחיד עשוי 100% ניילון משרה אווירה נעימה בחדר הכי סודי בבית שיהווה "ניגוד" לדרמה המתחוללת בחוץ.
בפרוזדור הכניסה לחדר , נין להתרשם משטיח דומה בגוון כחול, היוצר הפרדה בין החדר לכניסה ומשתלב בצורה הרמונית עם חלל הבית.

בית האח הגדול, רשת צמר שטיחים יפים. ליאור גרונדמן,
בית האח הגדול, שטיח בחדר האח, רשת צמר שטיחים יפים/ליאור גרונדמן

חדר שינה: רצפת חדר השינה מחופה בשטיח ענק ממדים, בדוגמת גלים בדומה לחלל הסלון, המתאפיין בסכמת גוונים המשתלבים יחד בסגנון "דגרדה". השטיח משלב מספר גוונים יחד היוצרים הרמוניה ויזואלית, תלת ממד במראה ומדרגת צבעים באותו הטון.

זהו שטיח בהזמנה מיוחדת שנוצרה במיוחד על ידי המעצבים לבית "האח הגדול", עשוי 100% צמר בגובה של 1.4 ס"מ, של המותג Stepevi הבלעדי ל"צמר שטיחים יפים", זאת על מנת להשרות אוירה ביתית ונעימה במהלך שהותם של הדיירים בחדר השינה.

חדר ארונות: את שטח זה מאכלס שטיח בהיר אחיד וחלק, עשוי 100% ניילון נעים ובעל מירקם מושלם לעמוד עליו ברגליים יחפות.

בית האח הגדול, רשת צמר שטיחים יפים. ליאור גרונדמן,
בית האח הגדול, השטיח בחדר השינה, צמר שטיחים יפים/ליאור גרונדמן

שטיח מדרגות כניסה לבית: עם הכניסה לבית, הרצפה מחופה בשטיח חלק ברובו ובגוון בהיר, המורכב גם מהגוונים של החלל המרכזי בכניסת הבית. שתי המדרגות האחרונות מתחברות לדוגמא של השטיח בחלל, היוצרות המשכיות של שטיח אחיד. מיוצר בהזמנה מיוחדת, עשוי 100% צמר של המותג Stepevi הבלעדי ל"צמר שטיחים יפים".

בית האח הגדול, רשת צמר שטיחים יפים. ליאור גרונדמן,
שטיח על גרם המדרגות, בית האח הגדול/ליאור גרונדמן

נסט: בחלל הפינה אשר מהווה מקום של מיפלט לדיירי הבית, נבחר שטיח בעל גוון בז' אחיד וחלק , עשוי 100% ניילון. גם כאן היה חשוב בבחירה נעימות השטיח כי הדיירים אוהבים להיות עם כפות רגליים חשופות.

צמר שטיחים יפים הנה חברה משפחתית עם היסטוריה מכובדת הנפרשת על פני יותר מ- 50 שנה, מאז שנת 1969 וכיום מפעילה 12 אולמות תצוגה בפריסה ארצית. התחושה של משפחה ובית חם לשטיחים, ביחד עם מקצוענות ניכרת בכל תחומי פעילותה - החל מאתר האינטרנט ועד לסניפים.

מחירי השטיחים שנמצאים העונה בבית האח החל מ-250 שקל למ"ר, שטיח בהתאמה אישית. ניתן להשיג ברשת "צמר שטיחים יפים" ברחבי הארץ ובאתר www.tzemer.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully