וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאווה: מוצרים ויוזמות במהדורת גאווה מיוחדת

עודכן לאחרונה: 10.6.2022 / 7:32

לכבוד חודש הגאווה שמתקיים במהלך כל חודש יוני, יצאו חברות, רשויות ומותגים ביוזמות מיוחדות להבעת תמיכה בקהילה הגאה. את החיזוקים ניתן לראות בכל מקום: משילוט חוצות, לפעולות שיווק, מוצרים ויוזמות שמציגים לראווה מגוון מותגים

.

כל צבעי הקשת על הראש שלך

מותג טיפוח השיער KERASTASE משיק שיתוף פעולה חברתי עם עמותת חוש"ן (חינוך ושינוי):

בקרסטס חוגגים את כל הסגנונות, כל הצבעים, כל הגילאים, כל הנטיות המיניות, כל המגדרים, במשך כל החודש, כי לכל אחד ואחת מגיע לזרוח ולזהור! #ShineForPride במסגרת שיתוף הפעולה יושק עיצוב במהדורה מיוחדת של שמן טיפוח לשיער מסדרת אליקסיר אולטים Elixir Ultime L'Huile Originale, הנמכר ביותר בעולם, במהדורה מיוחדת ומוגבלת.

שמן הטיפוח לשיער יציג את הצבעים האמיתיים שלו במשך חודש הגאווה בבקבוק מיוחד בצבעי הקשת ובקופסה עם אפקט הולוגרפי זוהר, בכדי להראות שלכולנו מגיע לזרוח ולזהור. המחיר: 149 שקל. חלק מהכנסות הסדרה המוגבלת של שמן הטיפוח, הכוללת עיצוב בצבעי הגאווה, יתרמו לארגון חוש"ן.

אילן נפתלי, מנכ"ל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל: "אנחנו שמחים להתחיל מסע משמעותי עבור תעשיית היופי, ומאמינים שחודש הגאווה הוא הזדמנות טבעית לקדם קבלה והכלה, להציע טיפוח באמצעות פעולה אמיתית להעצמת חברי קהילת הלהטבא"ק. אחת המשימה שלנו בלוריאל, היא להוביל את היופי המכיל ביותר ולתרום לחברה".

מור נהרי, מנכ"לית ארגון חוש"ן: "שיתוף הפעולה עם לוריאל מייצג עבורנו את החשיבות בגיוון ובמתן חופש לכל אחד ואחת מאיתנו לחגוג את הייחוד שלנו. בזכות תמיכת קרסטס, נוכל להגיע ליותר בני ובנות נוער, לקדם ערכים של הכלה וסובלנות ולסייע לייצר מרחבים בטוחים לנוער להט"ב בכל רחבי הארץ."

ארגון חוש"ן - חינוך ושינוי, הוא ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה. מזה 17 שנים שארגון חוש"ן מקדם סובלנות ופתיחות כלפי קהילת הלהט"ב ברחבי מדינת ישראל. חוש"ן פועל מדי יום בשלל מוקדים ומול קהלי יעד מגוונים לעידוד של קבלה למגוון הקשת הלהט"בית ובתהליך עמוק איטי ממגר להט"בופוביה ומייצר שינוי חברתי עבור קהילת הלהט"ב הלכה למעשה.

מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד לרשימת המספרות המורשות www.kerastase.co.il טלפון 1-800-301-666 ובדף הפייסבוק של קרסטס ישראל

קרסטס חוגג חודש גאוה עם שמן טיפוח לשיער אלקסיר אולטים המחיר 149 שקל. יח"צ,
קרסטס חוגג חודש גאוה עם שמן טיפוח לשיער אלקסיר אולטים המחיר 149 שקל/יח"צ

גאווה כצו השעה

מותג שעוני האופנה SWATCH (סווטש) משיק קולקציית PRIDE

מותג שעוני האופנה סווטש, משיק קולקציה חדשה של שעוני יוניסקס: PRIDE שעוצבו בהשראת דגל הגאווה וכוללת מגוון שעונים צבעוניים ואופנתיים המשלבים רצועות פלדת אל חלד ורצועות סיליקון איכותיות.

השעונים מגיעים בפלטת צבעים המותאמת לצבעי הדגל האייקוני: אדום, כחול, צהוב, סגול, ירוק וכתום והם מיועדים למתנה לחבר/ה ואפילו לפנק את עצמך .

טווח מחירים לצרכן: 399-989 שקל. המלאי מוגבל ונמצא ברשת חנויות סווטש . ובאתר רשת אמפרס https://www.impress-stores.co.il/

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סווטש מחיר 319 שקל. יח"צ חו"ל,
סווטש מחיר 319 שקל/יח"צ חו"ל

הטייגר החליף חברבורות לצבעי הדגל

הרשת הדנית flying tiger copenhagen מציעה עשרות פריטים שעוצבו בהשראת דגל הגאווה

קולקציית גאווה שמחה וצבעונית במיוחד שמשיקה הרשת תהיה זמינה השנה לראשונה גם בישראל. הקולקציה כוללת עשרות מוצרים במחירים אטרקטיביים של החל מ-5 שקל ומזמינה את כולם להפגין אהבה בגאווה.

בין הפריטים ניתן למצוא את דגל הגאווה, כובע בצבעי הקשת, מנורה עם הכיתוב Love, מפיות נייר, מניפה בצבעי הגאווה, ספל עם קשת, צלחת מעוצבת בצורת קשת, שמיכת פיקניק, שקיות מעוצבות, קשית רב פעמית עם מברשת לניקוי, פאות בכל צבעי הקשת, קשתות מעוצבות לראש, גרילנדה דקורטיבית ושרשרת בלונים עם הכיתוב Love is Love ופריטים רבים נוספים.

חנויות הרשת: נמל תל אביב, קניון עזריאלי תל אביב, גרנד קניון חיפה, ביל"ו סנטר, סינמה סיטי ראשל"צ וקניון עזריאלי ראשונים

מניפה, 15 שקל, flying tiger. flying tiger,
מניפה, 15 שקל, flying tiger/flying tiger
כובע גאווה, המחיר: 25 שקל, flying tiger. flying tiger,
כובע גאווה, המחיר: 25 שקל, flying tiger/flying tiger

גאווה של מיצב

העיר תל אביב במיצג אומנותי בהשראת דגל הגאווה

מיצב אותיות העיר האייקוני בנמל תל אביב נוהג להחליף תלבושות בהתאם לחגים ואירועים מרכזיים.

לכבוד חודש הגאווה הכתיר עצמו ל"מלכ/ת הלבבות" של מיצבי הלב בכל ערי ישראל, וזה שמזוהה יותר מכל עם אירועי חודש הגאווה.

המיצב, שבמרכזו הלב בדמות דראג, ספק מלך ספק מלכה, כבר מככב בחשבונות האינסטגרם של התיירים שהגיעו לישראל לכבוד המצעד בסוף השבוע.

מיצב הלב בנמל תל אביב בחודש הגאווה.. גל יערי,
מיצב הלב בנמל תל אביב בחודש הגאווה/גל יערי

מיזם שאפשר להתגאות בו

ארגון הנוער הגאה איגי ופלטפורמת המשלוחים Wolt פתחו חנות מרצ'נדייז גאה במשלוח מיידי

בחנות הווירטואלית ניתן למצוא ביגוד, תכשיטים, דגלים ואפילו אביזרים לכלבים בצבעים הגאים. כל ההכנסות יועברו לפעילות ארגון הנוער הגאה. עופר נוימן, מנכ"ל איגי: "מי שיקנה אצלנו יוכל להתאבזר לחגיגות ולתרום למטרה קדושה באותה ההזדמנות"

חודש הגאווה יגיע לשיאו השבוע עם מצעד הגאווה בתל אביב ביום שישי, ומרוץ האבזור כבר יוצא לדרך. במשך שנים היה מאתגר להשיג מרצ'נדייז בצבעי הקשת, ורוב החוגגים נאלצו לקנות במחיר יקר ביום האירוע. השנה יש פתרון מהיר לטובת מטרה נעלה: ארגון הנוער הגאה "איגי" ופלטפורמת המשלוחים Wolt בנו יחד חנות וירטואלית שמוכרת ציוד גאה איכותי לקראת חגיגות הגאווה!

בין היתר ניתן למצוא ערכה למצעד שכוללת תיק, כובע, צבעי פנים ועוד, דגלים מסוגים וגדלים שונים, פריטי ביגוד ואפילו אביזרים לחיות מחמד! בנוסף, ניתן לרכוש מוצרי תוכן כמו משחק קלפי רביעיות גאווה וספר הילדים הטרנסי הראשון.

הפרויקט נולד כיוזמה של עובדי Wolt שפעילים בקהילה הגאה, יחד עם ראשי ארגון איגי, וכך פותח הקונספט של חנות מרצ'נדייז לחודש הגאווה. "באנו עם הרעיון המשותף הזה מתוך רצון לעשות משהו טוב בחודש הגאווה, שיענה על צורך אמיתי למוצרים המדהימים האלה" אומרת שיאן המל, מצוות הריטייל בWolt ופעילה בקהילה. צפוי גם קמפיין פרסומי נרחב סביב החנות החברתית. כל ההכנסות מועברות הישר לתמיכה בארגון הנוער הגאה.

החנות הצבעונית כבר באוויר באפליקציית Wolt, ובפיילוט שנערך בשבוע האחרון כבר בוצעו כמאתיים הזמנות. הפריטים הפופולריים ביותר הם: סיכת דגל גאווה, צמיד סיליקון גאווה, מניפת גאווה, דגלון קשת, שרשרת דגלונים ומארז למצעד הגאווה. הכל כאמור במשלוח מיידי, עד הבית או כל מקום אפשרי, באזור השילוח (תל אביב, יפו, רמת גן וגבעתיים), או באיסוף עצמי. שיא ההזמנות צפוי ביומיים שלפני מצעד הגאווה בתל אביב (רביעי עד שישי הקרובים).

עופר נוימן, מנכ"ל איגי: "שיתוף הפעולה עם Wolt עוזר לנו להגיע עם הגאווה שלנו לכל בית, להנגיש את השמחה, את האהבה ואת הפתיחות. החיבור למותגי ענק ולעשייה כלכלית משמעותית הוא אבן דרך חשובה בעשייה למען שיוויון והכרה ואני מאוד שמח על שיתוף הפעולה עם Wolt למען הנוער הגאה".

wolt לחודש הגאווה. יח"צ,
wolt לחודש הגאווה, מיזם שאפשר להתגאות בו/יח"צ

המשאית הבריטית במצעד הגאווה

שגרירות בריטניה בישראל ונציגי הנהלת וירג'ין אטלנטיק יצעדו מחר בפעם החמישית במצעד הגאווה בתל אביב לצד משאית שתציג את קו הרקיע של לונדון שמעליו קשת בענן עם הכיתוב CRUSH.

המיצג, שכל כולו מיוצר מחומרים ממוחזרים, עוצב על ידי האומנית התל אביבית נירת לבב פקר, שיצרה את פסל הענק של נטע ברזילי מצעצועים ממוחזרים, שהוצג לראווה בתל אביב לקראת האירוויזיון.

שגרירות בריטניה ווירג'ין אטלנטיק מזמינות את מאות אלפי הצועדים להצטרף אליהן לחגיגה של מוזיקה בריטית עם קלאסיקות של הביטלז, קווין, פט שופ בויז, דיוויד בואי, דפש מוד ועוד.

שגרירות בריטניה בישראל היא תומכת גאה של קהילת הלהט"ב בארץ ובעולם. השנה, תצטרף השגרירות בפעם החמישית למצעד בתל אביב, ותמשיך להפגין את את מחויבותה לקידום קהילה שוויונית ומגוונת.

ניל וויגן, שגריר בריטניה בישראל, אמר: "חגיגות הגאווה השנה חגיגיות פי שתיים מאחר ואנו חוגגים גם את יובל הפלטינה של המלכה אליזבת', לציון 70 שנות שירותיה של הוד מלכותה. בריטניה עשתה כברת דרך ארוכה בתמיכתה בקהילת הלהט"ב במהלך 70 השנים הללו. אני שמח לצעוד שוב השנה יחד עם הצוות של השגרירות בישראל ומשפחותיהם כדי להפגין את תמיכתנו בחברה בטוחה וסובלנית יותר לכולם".

לדברי ג'ואה יארביניאן, סמנכ"ל מסחר בוירג'ין אטלנטיק, "מאז ותמיד וירג'ין אטלנטיק היתה תומכת נלהבת של קהילת הלהטב"ים. אנו מאמינים באמרה everyone can take on the world ופועלים על מנת לממש אותה בחברה, בטיסות וביעדים שאליהם אנו טסים. אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם שגרירות בריטניה במסגרת מצעד הגאווה וכבר מצפים ליטול בו חלק פעיל".

עובדים על המיצג של שגרירות בריטניה ווירגין אטלנטיק לקראת מצעד הגאווה.. נירית פקר לבב,
הכנות אחרונות על המיצג של שגרירות בריטניה ווירג'ין אטלנטיק/נירית פקר לבב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully