וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס תספק לרשת Publix מערכות תוכנה בהיקף של 7-10 מיליון דולר

אלי דניאל

18.2.2003 / 12:38

התמורה תיפרס על 5-7 שנים; רשת השיווק נמנית על 10 הרשתות הגדולות בארה"ב ומפעילה כיום כ-750 חנויות

כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker ביום חמישי האחרון, חברת ריטליקס המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה כלל מערכתיים לתעשיית קמעונות המזון, הודיעה היום על חתימת הסכם עם רשת השיווק האמריקאית Publix Supermarkets Inc, ולפיו תספק לרשת את מערכות התוכנה StoreLine POS כמערכות הדור הבא של עמדות המכר והקופות בחנויות הרשת. ההיקף הכספי של עסקה זו נאמד בסכום של 7-10 מיליון דולר, כאשר ההכנסות של החברה הישראלית ייפרסו על פני תקופה של 5-7 שנים.

פבליקס מפעילה יותר מ-741 סניפים בחמש מדינות ברחבי ארה"ב, והיא נחשבת לאחת מ-10 רשתות הסופרמרקטים הגדולות בארה"ב מבחינת היקף המכירות שלה - מחזור המכירות של הרשת הסתכם בשנת 2001 בכ-15.3 מיליארד דולר. פבליקס בחרה במערכות של ריטליקס בזכות הפונקציונליות המתקדמת והארכיטקטורה הפתוחה של ה-StoreLine POS, מתוך כוונה שהמערכות הללו יהוו בסיס להפעלת החנויות למשך שנים רבות. במסגרת ההסכם, ריטליקס תספק לרשת פבליקס גם סיוע בניהול הפרויקט.

בארי שקד, מנכ"ל החברה, התייחס לעסקה ומסר ל-TheMarker כי "פבליקס נחשבת למובילה טכנולוגית מבחינת ה-IT, והרבה רשתות קמעונאיות מובילות מסתכלות עליה כדי להחליט מה לעשות עם המערכות שלהן. יש לה כ-750 חנויות, ולפי הנתונים שנמסרו לנו היא הולכת לגדול לקרוב ל-1,000 חנויות בעתיד".

לדברי שקד, "הדבר המשמעותי כאן הוא שלראשונה מאז העסקה עם Albertsons, רשת גדולה מחליפה מערכת ישנה מתוצרת IBM למערכת של ריטליקס. מבחינתנו, ה"חומה" של IBM נסדקה". שקד הוסיף כי "ההכנסות הראשונות מעסקה זו צפויות להתקבל במהלך שנה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully