וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד רשת "טיב טעם" קובי טריביטש, זכה להפטר מותנה מחובותיו

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 15:36

בית המשפט אישר את תכנית הפירעון שהגיש איש העסקים שייסד את רשת טיב טעם. טרייביטש נקלע לחובות לאחר שמכר את חלקו ברשת והשקיע במיזם של שוק אוכל בפינת רוטשילד-אנלבי בתל אביב. "חובותיו נוצרו בתום לב" קבע השופט חגי ברנר

בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו (השופט חגי ברנר) אישר תכנית פירעון ונתן הפטר מותנה לאיש העסקים קובי טריביטש, מייסד טיב טעם, בגין חובותיו לנושים הנאמדים בקרוב ל-24 מיליון שקל.

טריביטש נקלע לחובות לאחר קריסתו של שוק האוכל שהקים בפינת שדרות רוטשילד ורחוב אלנבי בתל אביב, אך הוא מוכר לציבור בעיקר כמי שייסד את רשת טיב טעם, והפך אותה ממעדניה קטנה לרשת סופרמרקטים מצליחה בקרב הקהל האורבני.

כמה שנים לאחר מכירת אחזקותיו ברשת שהקים, השקיע טרייביטש במיזם הקמת שוק האוכל - ומשזה קרס, נקלע לחובות, עד שבשנת 2018 הוכרז כפושט רגל ועו"ד אופיר פדר מונה ע"י בית המשפט כנאמן לנכסיו.

טריביטש היה מיוצג בהליך על ידי עורכי הדין איתן ארז ועו"ד יואב רז.

קובי טרייביטש. שרון בוקוב
איש העסקים קובי טריביטש. בית המשפט התיר לו לפתוח דף חדש, לאחר שקבע כי תכנית הפירעון שהגיש היא בבחינת הצעה ראויה/שרון בוקוב

בית המשפט קבע בהחלטתו כי הצעתו של טריביטש לתכנית פירעון הינה הצעה ראויה ואישר את תכנית הפירעון, תוך שהוא מעניק לטריביטש הפטר מותנה מכל חובותיו.

כמו כן, לאחר שהנאמן ביצע את מלוא החקירות הנדרשות, קבע בית המשפט כי חובותיו של טריביטש נוצרו בתום לב לאור ערבויותיו לעסקיו השונים.

הנאמן הודע לביהמ"ש כי "כי נכון לשלב זה, לא אותרו על שמו של החייב נכסים ברי מימוש נוספים ומכאן דומה, כי פעולות הנאמן לחקירה ובדיקה מוצו בעניינו של החייב ויש מקום להתיר לחייב לפתוח דף חדש".

עו"ד איתן ארז המייצג את טריביטש "בית המשפט אמר את דברו וקבע כי חובותיו של טריביטש נוצרו בתום לב והתיר לו לפתוח בדף חדש בחיו. הנאמן ביצע את כל פעולות החקירה והבדיקה ואלו מוצו על ידו. טריביטש שיתף פעולה באופן מלא במהלך ההליך ואכן הגיעה העת לסיומו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully