וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה משמעותי לנייס: תספק מערכת הקלטה לחברה בסינגפור בהיקף של 2 מ' ד' ב-4 שנים

אמיר טייג

18.2.2003 / 11:20

נשיא קבוצת האבטחה: "הזכייה בחוזה מצביעה על התחזקות נייס בתחום מרכזי שליטה בעקבות רכישת TCS"; אי.בי.אי: "חוזה מאוד חשוב לחברה" * מחיקות בהיקף של 33 מ' ד' הרסו לנייס את הרבעון: מדווחת על הפסד של 33.3 מ' ד'



חברת נייס מערכות הודיעה כי זכתה בחוזה של חברת סינגפור טכנולוגיות אלקטרוניות (Singapore Technologies Electronics - ST Elect) לאספקת מערכות להקלטה ואחזור דיגיטליים של התקשורת במרכז הבקרה והשליטה בקו הרכבת החדש. החברה מדווחת כי שווי העסקה עומד על 2 מיליון דולר והיא תתפרש על פני 4 השנים הבאות. היקף העסקה הוא משמעותי עבור נייס.



דורון אידלמן, נשיא קבוצת האבטחה בנייס, מסר כי הזכייה בחוזה מצביעה על התחזקותה של נייס בתחום מרכזי שליטה ובקרה וזאת בעקבות רכישת TCS. אידלמן הוסיף כי נייס ממוצבת כיום במקום ייחודי המאפשר לה לתפוש נתח שוק משמעותי, וזאת הודות ליכולת החברה לספק פתרון הקלטה כולל למערכות הרדיו המורכבות ביותר הקיימות כיום בשוק.



ירון קנטי מבית ההשקעות אי.בי.אי, המסקר את החברה, אומר כי "זה חוזה מאוד חשוב עבור החברה, במיוחד נוכח העובדה כי חטיבת קלטות הרדיו היא החטיבה המציגה את היקף ההכנסות הנמוך ביותר מבין חטיבות החברה". קנטי מציין כי היקף העסקה, אשר נעשתה באמצעות חברת TSC שנרכשה ברבעון השלישי, מחזק את הערכה כי רכישת TCS תניב לחברה ערך מוסף כצפוי. עוד מוסיף קנטי כי המזרח הרחוק הוא התחום הגיאוגרפי החלש ביותר עבור החברה ועבור חברת TCS. "העסקה מחזקת את נוכחות החברה במזרח הרחוק, דבר אשר עשוי להגדיל את הפיזור הגיאוגרפי ולהקטין את הסיכון של החברה", אומר קנטי.



המערכות של נייס יותקנו כחלק ממערך התקשורת אותו תספק החברה הסינגפורית לפרויקט קו הרכבת החדש בסינגפור. עם השלמתו, יכלול קו הרכבת החדש 30 תחנות, תחנה מרכזית ומרכז בקרה. המערכת של נייס תשמש להקלטה ואחזור דיגיטליים של אותות רדיו בין צוות עובדי הרכבת ומרכז הבקרה, ותסייע בשחזור תרחישים במקרה של אירועים חמורים. נייס היא החברה היחידה בתחום ההקלטות המספקת מערכות הקלטה דיגיטליות של אותות רדיו מסוג TETRA.



לפני פחות משבוע דיווחה חברת נייס על תוצאותיה לרבעון הרביעי, מהן עלה כי הפסדיה של החברה ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-33.3 מיליון דולר לעומת הפסד של 6 מיליון דולר ברבעון המקביל.



ההפסדים הכבדים שרשמה החברה ברבעון הרביעי הם בעיקר תוצאה של מחיקות ענק בהיקף של 33 מיליון דולר שמבצעת החברה בגין השקעותיה מהעבר. הפסדיה של נייס בשנת 2002 כולה הסתכמו בכ-34 מיליון דולר ומושפעים בעיקר מהמחיקות שביצעה החברה ברבעון האחרון.



הכנסותיה של נייס ברבעון הרביעי הכוללות את הכנסות חברת TCS הסתכמו בכ-49.7 מיליון דולרים והם משקפים גידול של 31% לעומת הרבעון מהמקביל. הכנסות החברה בשנת 2002 כולה הסתכמו בכ-162.5 מיליון דולר לעומת 127.1 מיליון דולר בשנת 2001 - גידול של 27%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully