וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוד והוד מלכותה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 10.6.2022 / 13:20

פירות השלום עם איחוד האמירויות מאוד באופנה. מעצבת האופנה הישראלית המצליחה, ליהי הוד, שיתפה את חבריה ברשתות בדבר נסיעת עבודה מעניינת שבמסגרתה נבחרה להלביש נסיכה.

לפני כחודש וחצי קיבלה הוד פנייה רשמית במייל מהצוות שמנהל את הנסיכה מיה בינת מקתום, או בשם הפחות רשמי שלה: פרינסס מי. הנ"ל היא בתו של שליט דובאי, ובמייל נאמר שהיא מאוד אהבה את השמלות שמעצבת הוד ומבקשת ללבוש אותן לאירוע המרכזי של פסטיבל קאן שבו היא עתידה להשתתף ולמסיבה השנתית של תכשיטי 'שופארד'.

הוד והנסיכה קבעו פגישה בלונדון שם הוצגו השמלות שנבחרו. ללונדון הגיעה הוד עם תופרת מישראל כדי לעשות במהירות את התיקונים וההתאמות הנדרשים והנסיכה הספיקה לארוז את הכל ולהדרים לדרום צרפת.

לידיעת הפאשניסטות: הנסיכה בחרה בשמלת 'סאני' המורכבת משלוש תחרות צרפתיות על מחוך צרפתי עדין עם שרוולים תפוחים וגלימת שובל; ובשמלת 'פריס', העשויה ממשי שאנטונג, דיגום חופשי של כפלים בחלק העליון ושובל משתרך.

ליהי הוד. פרטי,
ליהי הוד/פרטי

אגם מוביל

במוזיאון אגם שבראשון לציון נערך השבוע ביקור מיוחד של שגריר צרפת בישראל אריק דנון ורעייתו מארי קריסטין. השניים זכו לסייר במקום כשהם מלווים בלא אחר מהאמן עצמו, יעקב אגם, אשר יציין השנה את יום הולדתו ה- 94.

מארי קריסיטין, יעקב אגם ואריק דנון
צילום אבי קקון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully