וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אדום: האינפלציה גבוהה מהצפוי, השוק בארה"ב קרס

10.6.2022 / 23:00

האינפלציה עלתה מתחילת השנה ב-8.6 אחוזים, שיא של יותר מ-40 שנה, והשווקים הגיבו בהתאם. צניחה של 3.5 אחוזים בנאסדק, 2.7 אחוזים בדאו ג'ונס ו-2.91 אחוזים במדד ה-S&P

לאחר שנדמה היה שוול סטריט במגמת התאוששות, אתמול (חמישי) נרשמו ירידות חדות, שהיום כבר הפכו לצניחה של ממש. זאת, לאחר פרסום מדד המחירים לצרכן של מאי, שעלה באחוז אחד מאפריל ובסך הכול נרשמה עליה שנתית של 8.6 אחוזים, שלוש עשיריות יותר מהצפי. מדובר בשיא של יותר מ-40 שנה, מה שכצפוי השפיע על המשקיעים. התוצאה: מסכים אדומים. כעת התחזית היא לעליית ריביות נוספת של הפד, בשיעור גבוה מזה שהוערך.

וול סטריט. Timothy Clary, GettyImages
חוסר אונים בקרב המשקיעים/GettyImages, Timothy Clary

התגובה של השווקים הייתה כואבת, כשבנאסדק נרשמה ירידה של 3.5 אחוזים, מדד הדאו ג'ונס נפל ב-2.7 אחוזים ובמדד ה-S&P 500 נרשמה ירידה של 2.91 אחוזים.

מניות הבנקים ספגו, כמובן, מכה. בנק אוף אמריקה ירדה בכ-4 אחוזים ל-33.26 דולר, רמתה הנמוכה ביותר מאז פברואר 2021. וולס פארגו איבדה 5.66 אחוזים וגם היא במחיר שאליו לא הגיעה מזה יותר משנה.

בין מניות הטכנולוגיה החזיקה מטא את הראש מעל המים ועלתה בחצי אחוז, אבל שאר ענקיות הטכנולוגיה איבדו מכוחן. אנווידיה איבדה כ-6 אחוזים, אפל קרוב ל-4 אחוזים, אמזון ירדה ב-5.6 אחוזים ונטפליקס השילה יותר מ-5 אחוזים.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully