וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטוויז'ן תרכוש ממד נאוטילוס קווי תקשורת בקיבולת של 2.2 גי'גה הרץ

ערן גבאי

18.2.2003 / 13:47

התחזית העסקית של נטוויז'ן צופה המשך גידול מאסיווי בהצטרפות לקוחות לאינטרנט המהיר ב-2003; השינוי בצריכת רוחבי הפס חייב את הגדלת הקיבולת

נטוויז'ן חתמה על חוזה עם חברת מד נאוטילוס לרכישת קווי תקשורת ברוחב פס של 2.2 ג'יגה הרץ בעסקה הנאמדת בכ-50 מיליון דולר. עסקה זו נעשתה לאור התחזית העסקית של נטוויז'ן, הצופה המשך גידול מאסיווי בהצטרפות לקוחות לשירותי האינטרנט המהיר ב-2003.

עד לפני כשנה חויבה נטוויז'ן לשכור את תשתיותיה מספקי החיוג הבין לאומי. לפני כשנה שונה החוק, וכעת הוא מאפשר לנטוויז'ן, כספקית אינטרנט, לרכוש נתחים בקיבולת הבינלאומית באופן עצמאי.

אבי צבי, משנה למנכ"ל נטוויז'ן, מסר ש"הגידול המאסיווי בהצטרפות לקוחות לשירותי האינטרנט המהיר של נטוויז'ן וההערכות לקראת המשך הצמיחה".

העסקה תאפשר לנטוויז'ן גמישות בשימוש בקיבולת והוספה מיידית של רוחבי פס על פי הצורך. בשנה האחרונה הרחיבה נטוויז'ן את רוחב הפס שלה מ-470 מגה הרץ ל-1.3 ג'יגה הרץ, והיא מתכוונת להמשיך במדיניות זו גם בשנה הקרובה.

השינוי בהרגלי הגלישה של הלקוחות מוביל לשינוי בצריכת רוחבי הפס. נטוויז'ן מדווחת היום כי ב-2001 עיקר התעבורה היתה בגלישה לאתרים, לעומת שנת 2002 בה לקוחות האינטרנט המהיר של החברה השתמשו באינטרנט בעיקר להורדות מאסיוויות של סרטים וקליפים, יישומי קבצים, וידיאו, צ'ט ושידורים ישירים.

נטוויז'ן מחוברת לרשת האינטרנט ב-4 נקודות בעולם, 2 נקודות באירופה, ו-2 נקודות בארה"ב, זאת על מנת לאפשר ללקוחות החברה שרידות מקסימלית, וזמינות מקסימלית לתכנים הן מאירופה והן מארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully