וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרוג חדרים: לקראת החופש הגדול, נפתחה חנות פופ אפ Disney Home

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 16:35

הקניון הגדול בפ"ת מפתיע ומציג לזמן מוגבל בלבד, לקראת היציאה לחופש הגדול והביקור התכוף של ילדים ובני נוער בקניונים הסגורים, חנות פופ אפ טרנדית של רשת הקונספט 'דיסני הום'. החנות תפעל בחודשים יוני-יולי וההשקעה בהקמתה נאמדת בכ-200 אלף שקל

לקראת תחילתו של החופש הגדול והביקורים התכופים הצפויים של ילדים ובני נוער בקניונים, הצורך והרצון בחידוש ורענון חדרים לקראת תחילת שנת הלימודים הבאה או סתם כי עוברים דירה ובא להתחדש בפריטים טרנדיים על זמניים של העכבר המפורסם בעולם - נפתחה בימים אלו חנות פופ אפ של דיסני הום בקניון הגדול בפתח תקווה.

אקסטרה ריטייל, קבוצת הקמעונאות של אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה להשקיע בהגברת הנוכחות של Disney Home - רשת קונספט של ריהוט ואקססוריז לבית, שהושקה בישראל לפני כחצי שנה בשיתוף פעולה עם דיסני הבינלאומית.

החנות המתחלפת (פופ אפ) שתפעל בחודשים יוני-יולי, מצטרפת ל-4 סניפי הדגל של הרשת הפועלים היום בקניון TLV בתל אביב, בקניון גבעתיים, בסינמה סיטי ראשון לציון ובעופר גרנד קניון בחיפה והושקעו בהקמתה כ-200 אלף שקל.

דיסני מגוון רהיטים לבית ואקססוריז. אילן בשור,
דיסני הום: מגוון רהיטים ואקססוריז לבית/אילן בשור

לא לאוהדי מיקי מאוס בלבד

אלון כרמלי, מנהל חטיבת ורדינון, נעמן ודיסני הום של אקסטרה ריטייל, ציין: "אנו שמחים להמשיך ולהביא את החוויה והקסם הייחודי של דיסני הום למרכזי קניות מובילים בארץ. אני בטוח כי חנות הפופ אפ החדשה שפתחנו בקניון הגדול תהפוך במהרה למוקד משיכה לאוהבי מיקי ומיני מאוס בפרט, וחובבי אקססוריז מדליקים לבית בכלל".

דיסני הום חנות פופ אפ הקניון הגדול. יח"צ,
דיסני הום חנות הפופ אפ שנפתחה בקניון הגדול פ"ת/יח"צ

פריטים עם האוזניים המפורסמות בעולם

במבחר של Disney Home ניתן לרהט ולאבזר את כל חדרי הבית. הרשת מציעה מבחר של רהיטים כגון כורסאות, כסאות, ספסלים, שידות, שולחנות צד, מנורות צד ותאורת קיר, שטיחים ועוד, לצד מגוון ענק של אקססוריז לבית ביניהם מצעים, קופסאות אחסון, כלי מטבח, כריות נוי, מסגרות לתמונות, אגרטלים ועד פריטים אישיים כמו חלוקי רחצה, מגבות, שמיכות ואף תיקי גב ועוד.

דיסני הום. אילן בשור,
דיסני הום, חנות קונספט לאביזרים ורהיטים לבית/אילן בשור

חנות הפופ אפ ממנה יוכלו ליהנות אורחי הקניון לזמן מוגבל בלבד, נמצאת בקומה 2, ליד מתחם האוכל.
https://www.instagram.com/extra_retail_dh/

פופ אפ דיסני הום בקניון הגדול פת. יח"צ,
פופ אפ דיסני הום בקניון הגדול פ"ת/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully