וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

16.6.2022 / 0:38

סמנכ"לית כספים חדשה בקבוצת רם אדרת, מנהל כספים ב-Guesty ועוד הרבה, הרבה מינויים. אז למה אתם מחכים? היכנסו להתעדכן

איה בזנר גביש מונתה לסמנכ"לית הכספים החדשה של קבוצת רם אדרת, ותחליף את מאיר פנחס ששימש בתפקיד ב-7 השנים האחרונות.

בזנר גביש (39) שימשה ב-13 השנה האחרונות בתפקידי ניהול כספים וחשבות בחברות נדל"ן מובילות. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת הכספים בחברת אחים דוניץ הציבורית, לפני כן כאחראית תחום כספים בחברת אלעזרא החזקות הבורסאית במשך 4 שנים ובמקביל כמנהלת כספים בחברת הנדל"ן אפרידר מקבוצת אלעזרא. קודם לכן שימשה כחשבת באלעזרא ובאפרידר במשך 7 שנים.

במסגרת תפקידיה בזנר גביש עסקה בניהול הפיננסי של חברות נדל"ן יזמיות ומבצעות ושל החברות הבנות שלהן - ובמסגרת זו בחינת כדאיות כלכלית לעסקאות נדל"ן, ניהול תזרים, מיסוי, חשבונאות ועריכת דוחות כספיים, שכר וביטוחים, ממשקים מול בנקים, שוק ההון, רשות ני"ע, רשות המסים ורשויות מוניציפליות. בזנר גביש בוגרת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני במימון וניהול פיננסי מהמכללה למנהל.

דורון נמרוד, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת רם אדרת: "איה צברה ניסיון עשיר בניהול כספים בחברות נדל"ן, בסיוע לבדיקות היתכנות כלכלית של פרויקטים, ובעבודה עם שוק ההון, ואנו בטוחים כי ניסיונה יסייע לקדם את מטרותיה הכלכליות של קבוצת רם אדרת. איה כבר נכנסה לתפקידה והצלחתה היא הצלחתנו".

בזנר-גביש מסרה, כי "קבוצת רם אדרת פועלת בסביבה עסקית מאתגרת ודינמית, יוזמת ומבצעת פרויקטים בהיקפים גדולים בישראל, הדורשים ניהול פיננסי מדויק ומוקפד. אני מודה להנהלת קבוצת רם אדרת על האמון שנתנה בי, ושמחה וגאה להצטרף לחברה שנמצאת בתנופה וששמה הולך לפניה בשוק הנדל"ן הישראלי".

איה בזנר גביש. אהרון גדליה,
איה בזנר גביש/אהרון גדליה

חברת Huuuge מודיעה על שורת מינויים בקבוצה הגלובלית, ביניהם מינוי עדי הייבן חנין VP Operations של החברה, לכהן בין היתר כמנהלת שלוחת החברה בישראל (תל אביב). החברה מתרחבת גם בתחום הטכנולוגי ומגייסת למספר משרות בתחומי הproudct R&D ו HR. להגשת קו''ח.

עדי מגיעה לתפקיד עם ניסיון עשיר של מעל לעשור של בעולם הגיימינג, לאחר שעבדה בשנים האחרונות בשורת תפקידים בחברות משחקים אירופאיות באמסטרדם, ומשרדי Huuuge באירופה. עדי בעלת ניסיון מגוון הכולל תפקידים בתחומי הפיתוח העסקי, מיזוגים רכישות והשקעות וכן אופרציה. עם חזרתה לארץ, עדי מוסיפה לתפקידה כסמנכלית האופרציה של החברה, את ניהול השלוחה הישראלית של קבוצת Huuuge הגלובלית.

עדי הייבן חנין: ''אני שמחה על ההזדמנות לחזור לארץ אחרי שנים באירופה, ועל ההזדמנות להוביל את השלוחה הישראלית של Huuuge games, כחלק בלתי נפרד ומוביל בקבוצת Huuuge העולמית. השלוחה הישראלית הינה אחת משלוחות הדגל של החברה ומובילה את העשייה ואת צמיחת החברה".

עדי הייבן חנין. עומר הכהן,
עדי הייבן חנין/עומר הכהן

במסגרת ההחלטה של בי"ח מעיני הישועה להיכנס לתחום החדשנות הרפואית ולהפוך לבי"ח מוביל במגוון תחומים רפואיים, סיכמו לפני מספר ימים ד"ר אהוד שפירא, יו"ר אגודת הידידים של בית החולים ושירה דרייפוס, רכזת האגודה עם עו"ד הראל פלג על צירופו לאגודת הידידים.

עו"ד הראל פלג השותף המייסד של משרד עוה"ד HPLAW מביא עמו נסיון של שנים רבות בהן שימש כיועץ משפטי בכיר במטה הנהלת חברת התרופות והציוד הרפואי טבע תעשיות פרמצבטיות וכיועמ"ש הראשי וחבר הנהלה בטבע ישראל, ונחשב למוביל בתחום הפארמה והציוד רפואי. במסגרת התוכניות יבחנו דרכים ופעילויות לשם תמיכה במיזמים רפואיים בהם ביה"ח ישמש כפלטפורמה לקידום המחקר בישראל.

עו"ד פלג מתמחה בתחום מדעי החיים ובכלל זה ליווי חברות בתחום ניסוח ומעבר על הסכמי מחקר ופיתוח (R&D) הסכמי מסחור, הסכמים לביצוע ניסויים קליניים וכיוצ"ב.

עו"ד הראל פלג. יחצ,
עו"ד הראל פלג (מימין) ודר' אהוד שפירא- יו"ר אגודת הידידים של בית החולים/יחצ

חברת Melio, פלטפורמה מובילה לתשלומים בין עסקים קטנים, הכריזה על מינויו של יואב שוורצברג לסמנכ"ל ניהול מוצר (VP of Product). שוורצברג יוביל את כלל מוצרי החברה הפונים ללקוחות, כולל מערכת חשבונות הזכאים והחשבונות לפירעון שלה וכן את פלטפורמת התשלומים העסקיים (B2B). המינוי של שוורצברג הוא חלק מתהליך הביסוס של הנהגת צוות המו"פ של החברה.

שוורצברג מצטרף למליו אחרי עשור בצוות הפיתוח של גוגל שם שימש כדירקטור ניהול המוצר ומנהל קבוצת המוצר הגדולה ביותר במרכז הפיתוח של החברה בישראל. במסגרת תפקידו הוביל מספר תחומים אסטרטגיים במנוע החיפוש של החברה כגון פיננסים, קורונה, מכוניות וספורט. בעבר עבד בחברת הייעוץ האסטרטגי מקינזי.

"יואב מביא עמו ידע נרחב בתחום המוצר, חזון ייחודי, ורקע יוצא דופן בבנייה והובלת צוותים," מסר אילן אטיאס, סמנכ"ל הטכנולוגיה (CTO) של מליו ואחד ממייסדיה. "מליו מחוייבת לגייס את האנשים הטובים ביותר על מנת לשמר את החדשנות של חבילת המוצרים שלנו," הוסיף.

"אני נרגש לקבל את יואב לחברה בתקופה בה מליו ממשיכה לצמוח במהירות וכעת מעבדת תשלומים בסך עשרות מליארדי דולרים בשנה," מסר מתן בר, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה.

"כבוד עבורי להצטרף לחברה בעלת חזון כה מתקדם הנמצאת בחזית החדשנות בתחום התשלומים," מסר שוורצברג. "מליו נהפכה לשותפה המתבקשת עבור כמה מחברות התוכנה והמוסדות הפיננסיים המובילים בתחום ואני מתרגש לעזור להוביל את אסטרטגיית המוצר שלה בתקופה של צמיחה מואצת".

מליו הכריזה היום גם על מינויו של ארבל זינגר לדירקטור ניהול מוצר והוא יצטרף לקבוצה של שוורצברג. לפני מליו, זינגר שימש כסמנכ"ל ניהול מוצר בחברת לייטריקס. זינגר הוא ממייסדי "צרות בהייטק", קהילת הפייסבוק הגדולה ביותר של תעשיית הטכנולוגיה הישראלית.

מינויים של שוורצברג וזינגר מגיעים לאחר ששורה של מנהלים בכירים הצטרפו למליו בחודשים האחרונים, כולל תומר בראל כ-COO, גיא ציפורי כסמנכ"ל מחקר ופיתוח, וסיוון גולדפרב כסמנכ"לית ניהול סיכונים, אשראי ומוצרי דאטה.

יואב שוורצברג. יחצ,
יואב שוורצברג/יחצ

חברת Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, הודיעה היום על מינויו של ג'יימס לואיס למנהל השותפים לאזורי EMEA ו-APJ , כולל יפן. הניסיון הרב של לואיס בתחום יחזק משמעותית את רשת השותפים העולמית הקיימת של החברה, הכוללת צוות מוערך של המומחים בתחום האחסון.

לואיס הוא מנהל מכירות בינלאומי מנוסה עם רקורד מוכח בתחום מערכות המידע, האחסון ואבטחת הרשתות לארגוני אנטרפרייז. הניסיון הרחב שלו בתעשייה כולל תפקידים בתחומי אבטחת מידע, Storage Area Networks (SAN), אחסון נתונים, ניהול שירותי מערכות מידע, אסטרטגיית מערכות מידע, שירותים מקצועיים, מחשוב ענן וסביבות מחשוב וירטואליות.

לאחרונה הוא שימש כראש מחלקת מכירות שותפים ב-Data Interchange והיה מנהל האסטרטגיה והצמיחה של Altdata Technology Solutions, בה התמקד בשוק אבטחת המידע. בנוסף, הוא עבד 15 שנים ב-EMC וב-RSA בלונדון ובפרנקפורט, שם הוא צבר ניסיון מקיף בגיוס, הפעלה והובלה של שותפים ומפיצים. לואיס שירת בצבא ארה"ב לפני שהחל בקריירת המכירות שלו.

"אני מאוד נרגש להצטרף לצוות כל כך מעורר השראה ב-Infinidat, חברה שתמיד הערצתי על השילוב הייחודי שלה בין חדשנות טכנולוגית ומצוינות בתחום שירות הלקוחות. Infinidat זוכה להערכה רבה בתוך קהילת השותפים, והמוניטין של המותג החזק של החברה רק ימשיך להתחזק ככל שקצב הקונסולידציה בתחום האחסון ימשיך להאיץ", אמר ג'יימס לואיס, מנהל השותפים לאזורי EMEA ו- APJ ב-Infinidat.

"אנו שמחים לקבל את פניו של ג'יימס לואיס. ההצלחה של השותפים שלנו היא בליבת האסטרטגיה וההישגים של Infinidat, ולכן איתור האדם המתאים לתפקיד זה הוא בעלת חשיבות עליונה. אלו זמנים מרגשים, ובאמצעות המנהיגות שלו, צוותי השותפים שלנו באזורי EMEA ו-APJ יגיעו להישגים גדולים עוד יותר", אמר ריצ'רד ברדבורי, סגן נשיא בכיר לאזורי EMEA ו- APJ ב-Infinidat.

ג'יימס לואיס. יחצ,
ג'יימס לואיס/יחצ

פבריסיו שיינסון (35) מונה לתפקיד מנהל תקשורת שיווקית ברשת בסט מובייל וביג דיל מבית קבוצת ח.י.

בתפקידו החדש בתור מנהל תקשורת שיווקית של רשת Best Mobile וביג דיל , שיינסון יהיה אחראי על מערך התקשורת השיווקית, בכפוף למנכ"ל החברה, גיא ראובן. במסגרת התפקיד, שיינסון ינהל את מערך הפרסום והשיווק הדיגיטלי, נראות ומסרים בכל נקודת מגע של הלקוח עם החברה.

שיינסון בעל ניסיון רב בתחום השיווק, האסטרטגיה והדיגיטל בתחום האלקטרוניקה. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל השיווק של רונלייט. במקביל לתפקיד ברונלייט הקים סטארט-אפ חברתי המציע קונספט חדשני ומהפכני של לימוד שפות.

פבריסיו שיינסון: "שמח ונרגש להצטרף לקבוצת ח.י ובמיוחד למשפחת הקמעונאות ששמה דגש להביא לכל הלקוחות שלנו בשורות שלא נראו עד היום בשוק, החל מטכנולוגיות, מוצרים, חוויה ועד מחירים שטרם נראה בשוק. אני מאמין שבראש ובראשונה יש לשים בקדמת הבמה את הלקוח, לחשוב כל הזמן מה הוא צריך ומה אנחנו יכולים לפתור לו ובכך להביא את המוצרים הנכונים עבור קהל הלקוחות שלנו במחירים טובים, עם דגש על שירות ובית טוב".

פבריסיו שיינסון. יחצ,
פבריסיו שיינסון/יחצ

סיגל ברננקה תהיה אחראית להובלה הגלובלית של תחום אבטחת המידע, הפרטיות והציות המשפטי של וריפון. במסגרת זו תהיה אמונה על כתיבתם ואכיפתם של נהלים הקשורים לפרטיות, אבטחת מידע ואתיקה ארגונית. כמו כן, תנהל ברננקה את תחום הממשל התאגידי, אכיפה, ייעוץ ומענה בתחום סנקציות כלכליות.

ברננקה חברה בלשכת עורכי הדין ובעלת ניסיון עתיר שנים בתחום המשפטי מסחרי. בהשכלתה היא בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במשפט בינלאומי מסחרי מאוניברסיטת אמסטרדם (VU Amsterdam).

סיגל ברננקה: "אני גאה להצטרף לצוות הניהולי הגלובלי של Verifone. תמיד הייתה לי העדפה לתחום הציות והרגלוציה ואני שמחה מאוד על ההזדמנות להוות שומרת הסף של החברה בתחום אבטחת מידע ופרטיות".

סיגל ברננקה. נמרוד גליקמן,
סיגל ברננקה/נמרוד גליקמן

איציק ציקורל נבחר לתפקיד מנהל תחום פעילות Sales specialists בקבוצת ה- IT והאינטגרציה המובילה מלם תים. ציקורל עובד במלם תים למעלה מ-15 שנה וצבר ניסיון רב בעולמות ההנדסה. בשנים האחרונות הוביל בהצלחה את פעילות CISCO בחברה והגיע להישגים מרשימים. במסגרת תפקידו, ינהל ציקורל צוות של מומחים שמנהל P&L בכל אחד מהיצרנים האסטרטגיים של החברה ומספק מענה טכנולוגי ועסקי ללקוחות החברה.

"במסגרת השינויים הרבים שעובר שוק ה-IT בתקופה האחרונה, הן בצד הטכנולוגיה והן בהיבטי כח אדם, אנחנו נדרשים לבצע התאמות מהירות, חדות ומדויקות, על מנת שנוכל להמשיך ולשבור שיאים", אומר עידן וינר, סמנכ"ל מכירות בקבוצת מלם תים. "האני מאמין שלי הוא לקדם אנשים מצטיינים מבית ולתת להם את הבמה להמשיך לצמוח ולהתפתח ואין לי ספק שאיציק ציקורל הוא האדם הראוי ביותר לתפקיד, עם ניסיון מוכח בניהול פעילות עם יצרן אסטרטגי וידע טכני רחב".

איציק ציקורל. יחצ,
איציק ציקורל/יחצ

עמית גולני, 48, מונה לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי (Director Business Development) בחטיבת הפאונדרי של אינטל (IFS Intel Foundry Services) שנועדה לממש את חזונו של מנכ"ל אינטל פט גלסינגר- להפוך את אינטל לאחת מחברות הפאונדרי המובילות בעולם שתספק שירותי ייצור סדרתי של שבבים עבור חברות חיצוניות ללא יכולות ייצור עצמי (Fabless). במסגרת התפקיד, גולני יוביל ויקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מרכזי מו"פ של חברות בינלאומיות הפועלות בישראל וחברות הייטק וסטארט-אפ ישראליות בתעשיית השבבים.

לגולני תואר ראשון בכלכלה וניהול MBA מאוניברסיטת בר אילן והוא מחזיק בניסיון של 10 שנים בתפקידי מכירות ופיתוח עסקי באינטל, בדגש על מוצרי דאטה סנטר. במסגרת תפקידיו הקודמים הוא הוביל עסקאות מורכבות ומשמעותיות בעיקר מול לקוחות גלובליים וחברות שעוסקות במוצרים חדשניים. טרם הצטרפותו לאינטל מילא גולני שורת תפקידים בתחום הפיתוח העסקי והמכירות בחברות רב לאומיות, סטארטאפים ואינטגרטורים מקומיים.

מאינטל נמסר: "המינוי של עמית הוא מינוי מרגש וחשוב שמסמן עוד שלב בהתקדמות של אינטל למימוש מלא של האסטרטגיה החדשה של מנכ"ל אינטל העולמי, לאפשר לחברות חיצוניות ליהנות מיכולות הייצור המתקדמות של אינטל ומטכנולוגיות העילית של אינטל ולספק עבורן פתרונות מקצה לקצה. המינוי של עמית לניהול הפעילות העסקית של IFS בישראל מגיע בהמשך לתפיסה של אינטל המכירה בישראל כמרכז חדשנות ומעצמת הייטק בינלאומית, ומתוך רצון להמשיך ולהדק את הקשר עם התעשייה והאקוסיסטם בישראל".

עמית גולני. רן גולני,
עמית גולני/רן גולני

טונדו סמארט, העוסקת בפיתוח וייצור בקרים לניהול ושליטה ביישומי עיר חכמה ומשלבת אותם על בסיס תשתית התאורה והחשמל הקיימת במרחב הציבורי, מינתה את רו"ח ברק רונן לסמנכ"ל הכספים של החברה. מינויו של רו"ח רונן משתלב עם אסטרטגיית החברה לחדור לשווקים בינלאומיים וגיבוש צוות מתאים לתמיכה בפעילות שכזו.

טרם הגעתו לחברה שימש רו"ח רונן כסמנכ"ל כספים של חברת טופ אודיו בתחום ה-IoT, בה היה אמון על ניהול מערך הכספים וכן עסק בניתוח נתונים, עסקאות, מו"מ עם ספקים וניהול מערכות ERP. לפני כן שימש כמנהל בפירמת PwC והוביל ביקורות לחברות בסקטורים שונים בישראל ובארה"ב.

רו"ח רונן בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות בהצטיינות מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה ופיתוח עסקי מאוניברסיטת רייכמן.

רו"ח ברק רונן. יחצ,
רו"ח ברק רונן/יחצ

חברת גסטי מודיעה על מינויו של דייויד אבר למנהל הכספים (CFO) של החברה. אבר שימש בתפקידו האחרון כמנהל כספים של Seeking Alpha ולפני כן כמנהל כספים בשורה של חברות טכנולוגיה ישראליות מובילות בהן Taboola, Powermat, Finjan ו-DSP Communications.

גסטי הוקמה בתחילת 2013 על ידי האחים קובי ועמיעד סוטו וגייסה 110 מיליון דולר מאז הקמתה. החברה גדלה להיות הפלטפורמה המובילה לניהול נכסים להשכרה לטווח קצר ופועלת בעשרות מדינות. מאז תחילת הקורונה גסטי כמעט הכפילה את גודלה ומעסיקה כיום 500 עובדים ב-13 משרדים גלובליים, בהם צוות הפיתוח הגדול ביותר בתעשייה. מרכז הפיתוח של החברה פועל בתל אביב ונמצא בשלבי התרחבות וקליטת עובדים חדשים.

פלטפורמת גסטי מאפשרת למנהלי נכסים לשווק נכסים לאירוח באמצעות האתרים השונים כולל Airbnb, Vrbo, Booking.com, Tripadvisor, Expedia ,Agoda ועוד ולייעל את ניהול ותפעול הנכסים על ידי אוטומציה, הפעלת אתר, ניהול ערוצי תקשורת ומשימות תפעול ועוד. בנוסף, לגסטי זירת מסחר Marketplace ובה יותר מ-130 שותפים, אשר מעניקים שירותים משלימים כולל כלי תמחור דינאמיים, סליקת תשלומים, מוצרי בתים חכמים ועוד.

עמיעד סוטו, מנכ"ל גסטי, מסר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של דייויד להנהלת החברה. ניסיונו המרשים עם שנים רבות של ניסיון כ-CFO של חברות טכנולוגיה וארגונים מורכבים, פרטיים וציבוריים, יוצר התאמה מושלמת עבור גסטי, עם כניסתנו לשלב הבא של צמיחה מואצת."

דייויד אבר: "אני נרגש להצטרף לגסטי ולהיות חלק מתהליך הצמיחה, הפיתוח וההתרחבות של החברה לתחומים נוספים. עם חידוש התיירות לרמות שלא נראו בעבר, וטשטוש הגבולות שנוצר בין מלונות לדירות אירוח, הפלטפורמה של גסטי מספקת כלי ניהול מהשורה הראשונה למלונות בוטיק, מנהלי נכסים להשכרה לטווח קצר, מארחים מזדמנים המעוניינים לייצר לעצמם מקור הכנסה נוסף ולקוחות ארגוניים. אני מצטרף לצוות מנצח בתחום מרתק ושמח ללוות את החברה בהמשך הגידול האגרסיבי בפעילותה."

דיוויד אבר. יחצ,
דיוויד אבר/יחצ

עו"ד נעמה גוטליב וייסבורד מונתה לתפקיד ראש תחום כלכלי פיננסי בקבוצת ריפבליק יועצים. גוטליב וייסבורד שימשה בתפקידה האחרון כיועצת מקצועית לשר הכלכלה אלי כהן ולפני כן בשלל תפקידי מפתח כמנהלת רגולציה, קצינת ציות וחברת הנהלה בחברות ביטוח וביניהם ביטוח חקלאי והפניקס.
גוטליב וייסבורד תייעץ לגופי פיננסים בינ"ל המפלסים את דרכם הרגולטורית בישראל.

המינוי של נעמה מגיע כחלק מסבב מינויים בשדרה הניהולית של החברה. לפני כחודשיים מונתה שיפי זרביב לראש מערך הממשלה ודולב תורג'מן לראש מערך הכנסת.

נעמה גוטליב וייסבורד: "הקו המנחה אותי במציאת עבודה זוהי היכולת להעמיק ולהעניק ערך אמיתי ללקוחות להן אני נותנת שירות,זאת מצאתי במבשרת ולירון ובכל קבוצת ריפבליק, אני מקווה שאביא למען לקוחות החברה הישגים משמעותיים".

מבשרת נבו ולירון הרשקוביץ בעלי הקבוצה: "זכות גדולה לקבל למשפחתנו את נעמה, אנו בטוחים שיחדיו נפעל למען לקוחות החברה, התרחבות החברה והמינויים החדשים מסמנים את הכיוון אליו ריפליק הולך בשנים הקרובות".

עו"ד נעמה גוטליב וייסבורד. יחצ,
עו"ד נעמה גוטליב וייסבורד/יחצ

חברת סלברייט, המובילה העולמית בפתרונות Digital Intelligence למגזר הציבורי והפרטי, מודיעה על מינויה של ענת פרן לסמנכ"לית בכירה של ארגון השירות בחברה, EVP, Services.

במסגרת תפקידה תוביל פרן את הארגון בתוך סלברייט, קבוצה גלובלית המונה למעלה מ- 100 עובדים, ועובדת ב-15 שפות שונות ברחבי העולם. ארגון השירות אמון על נושאים כמו: פיתוח ותפעול השירותים של סלברייט ללקוחותיה בעולם, קידום תוכניות הכשרה והסמכה, תמיכה וליווי הלקוחות ביישום פתרונות החברה ובפיתוח שירותים מתקדמים, ושירותי ייעוץ מקצועיים.

ענת פרן, המכהנת גם כחברת הנהלה בסלברייט, הצטרפה לחברה לפני 5 שנים, ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית בכירה למערכות מידע ותפעול בחברה. במסגרת זו, הקימה צוות גלובלי בתחומי IT, מערכות מידע, וניהול התפעול, ויצרה בהצלחה אינטגרציה יעילה המשלבת בין שלוש הפונקציות הללו. בתפקידים קודמים, עבדה בצ'ק פוינט כראש מחלקת שירותי IT, שם היתה אחראית לניהול שירותי ענן ו-DevOps, שירותי תשתית לפיתוח ותשתית ארגונית. בנוסף, עבדה באינטל כ-8 שנים בתחומי הנדסת מערכות מידע.

ענת פרן בעלת תואר ראשון (BSc.) בהנדסת מערכות מידע, ותואר שני (MBA) במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון שבנגב.

ענת פרן. עזרא לוי,
ענת פרן/עזרא לוי

בית ההשקעות קוקירמן ושות', בנק ההשקעות המוביל בישראל, מודיע על מינויו של עו"ד דיוויד רובין לשותף מנהל בתחום האנרגיות המתחדשות. מחלקת אנרגיה מתחדשת בבית ההשקעות קוקירמן מספקת שירותי מימון תאגידי (Corporate Finance) במגוון תחומים כמו טכנולוגיות מבוססות מימן, בטריות, ייצור מתקדם, תעשייה 4.0 ועוד.

לעו"ד דיוויד רובין יותר מ- 20 שנות ניסיון של עבודה בפירמות עורכי הדין הגדולות ובחברות ציבוריות בארה"ב, בצרפת וישראל, בהן עבד מול תאגידים מובילים בתחום האנרגיה מתחדשת כמוTotal, Engie, EDF, Suez, Orano, Faurecia ועוד. הוא מתמחה במיזוגים ורכישות חוצי גבולות, במימון תאגידי לחברות ציבוריות ופרטיות ומיזמים משותפים. במסגרת תפקידו יסייע לחברות ישראליות ואירופיות המתמחות בטכנולוגיות אקלים ואנרגיה מתחדשת בגיוס כספים, עסקאות מיזוגים ורכישות ושותפויות עסקיות.

עו"ד דיוויד רובין הוא בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת סורבון ותואר שני במימון תאגידי מאוניברסיטת Northwestern משיקגו, ארה"ב.

דיוויד רובין. יחצ,
עו"ד דיוויד רובין/יחצ

רשת מלונות פתאל שמחה לבשר על מינויים חדשים בשדרת הניהול.

עדי ברנוביץ' מונתה לתפקיד מנהלת תקשורת שיווקית. ברנוביץ', הגיעה לרשת מלונות פתאל ממשרד פרסום אביעוז-קריספין, שם מילאה את תפקיד מנהלת השיווק. בתחילת עבודתה ברשת כיהנה כמנהלת מכירות עסקים של אזור תל אביב והתקדמה לתפקיד מנהלת שת"פ רשתית ופרויקטים מיוחדים. במסגרת תפקידה החדש תהיה אחראית על ריכוז הפעילויות השיווקיות ויישום אסטרטגיית הפרסום של הרשת.

שרי רכס מונתה לתפקיד מנהלת פרויקטים שיווקיים. מאז הצטרפה לרשת פתאל, כיהנה רכס כמנהלת תקשורת שיווקית, תפקיד אותו מילאה בהצלחה רבה. שרי מביאה לתפקידה החדש ניסיון רב שנים ברשת. במסגרת התפקיד תרכז פרויקטים מיוחדים בארץ ובחו"ל ותמשיך לספק חומרי פרסום למלונות.

מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מגן מסרה: "אני מברכת על המינויים ובטוחה כי עדי ושרי ימשיכו לעשות חייל כל אחת בתחומה. אני מאחלת להם המשך עשייה פורייה והצלחה רבה".

עדי ברנוביץ. יחצ,
עדי ברנוביץ'/יחצ
שרי רכס. יחצ,
שרי רכס/יחצ

עו"ד שירז פסנטין, בת 27, מכפר סבא, הצטרפה למשרד קוסטליץ ושות'. לשירז ניסיון בתחום הפלילי והאזרחי ואת התמחותה עשתה בפרקליטות מחוז ת"א (אזרחי).

עו"ד שירז פסנטין. יחצ,
עו"ד שירז פסנטין/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully