וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לרצון למכור את אתרי האנטנות: בקשה לסכסוך עבודה בסלקום

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 12:51

ועד עובדי סלקום דורש להכריז סכסוך עבודה, זאת בעקבות הדיווח על המגעים למכירת מתחמי האנטנות של החברה. יו"ר הוועד, מיה יניב: "סופה של חברת סלקום; מהלך שפוגע בפרנסתם של אלפי משפחות, פוגע בתשתיות לאומיות ויביא אותנו לחדלות פירעון"

הרוחות בסלקום סוערות בעקבות פרסומים כי חברת "סלקום" מנהלת מגעים למכירת 2,000 אתרי התקשורת שלה הפזורים ברחבי הארץ.

אתרי התקשורת, או בשמם הרשמי "אתרי הבסיס", הם למעשה מתחמי האנטנות שמאפשרים את קיום הרשת והקליטה הסלולרית עבור לקוחות סלקום. על פי הפרסום, בכוונת החברה למכור את האתרים האלו במודל של "מכור והשכר מחדש" (Sell and lease back) לקרן תשתיות שפועלת בתחום.

בעקבות הפרסום פנתה מיה יניב, יו"ר ועד עובדי קבוצת סלקום, במכתב לעובדי החברה בו היא התייחסה לעסקה המדוברת וכתבה: "הסברתי למנכ"ל החברה כי משמעות צעד כזה הוא סופה של חברת סלקום.

מיה יניב, יו"ר ועד עובדי סלקום. חיים כהן,
מיה יניב, יו"ר ועד עובדי קבוצת סלקום/חיים כהן

על פי הידוע, מדובר בעסקה סיבובית מימונית ועקומה במיוחד, שכל מטרתה להשיא שווי לטווח הקצר על מנת לשרת את האינטרסים האישיים של בעלי החברה שאינם מעוניינים בכלל להמשיך להחזיק בה. בטווח הארוך, עסקה כזו תגרור הגדלה דרמטית של החוב הרובץ על החברה, אובדן שליטה מתגלגל וידוע מראש על רשת סלקום, פיטוריהם של אלפי עובדים והבאת החברה לחדלות פרעון.

עוד הוסיפה יניב כי "עצוב מאוד ששוב ועד העובדים הוא המבוגר האחראי היחידי שחושב במושגי טווח ארוך ומוודא שוב שלא יסרסרו בתשתיות לאומיות קריטיות לאזרחי מדינת ישראל ובפרנסתם הישירה של אלפי משפחות ועשרות אלפי אנשים במעגלים הנוספים".

יניב אף ציינה כי ועד העובדים הגיש בקשה דחופה להכרזת סכסוך עבודה בקבוצת סלקום הכוללת את עובדי סלקום, נטוויז'ן וחברת דינמיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully