וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפי לאלפי הזמנות ושיתוף פעולה עם האלופה: וולט מסתערת על חיפה

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 10:45

Wolt מגיעה לחיפה: פלטפורמת המשלוחים משיקה את פעילותה בעיר. השירות הצפוני יכלול כ-100 מסעדות הפועלות ברחבי העיר. בחברה צופה שהחיפאים ישגרו אלפי הזמנות מידי יום ולקמפיין נרתמה גם מכבי חיפה, אלופת המדינה בכדורגל

את החיים של חלק מתושבי אזור המרכז, אפשר לחלק לימים שלפני וולט ולאחריו. אמנם חברות של משלוחי מזון פעלו במרכז עוד טרם נכנסה לשימוש האפליקציה הפופולרית, אבל הצלחתה של הפלטפורמה, בעיקר על רקע הגבלות הקורונה, הפכה ישראלים רבים ל"מכורים".

מהיום יכולים גם תושבי חיפה להצטרף לפלטפורמה, בהחלט בשורה - בעיקר לצעירים וסטודנטים רבים שחיים בעיר.

וולט מגיעים לעיחר הצפונית - חיפה. יחצ וולט ישראל,
וולט מגיעים לחיפה, מצפים לאלפי הזמנות מדי יום/יחצ וולט ישראל

נקודת ההתחלה קו למשלוחים צפוני בעתיד

אחרי שלוש וחצי שנות פעילות בישראל, בהן פעלה Wolt במטרופולין תל אביב: כולל ראשון לציון, חולון, בת ים, פתח תקווה ובקעת אונו, היא התפשטה צפונה גם לנתניה, בנימינה וחדרה,דרומה לאשדוד ובאר שבע, ומזרחה לירושלים וערים נוספות ברחבי הארץ - כעת מגיעה Wolt גם לצפון, כשהתחנה הראשונה היא חיפה.

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "לחיפאים מגיע להנות ממהפכת המשלוח המהיר והשירות המעולה, ממנה כבר נהנים ישראלים רבים בשנים האחרונות. אנחנו מצפים כבר הרבה זמן להגיע לחיפה, וכולנו נרגשים ומוכנים לשרת את העסקים והתושבים של העיר".

מאה השליחים שיתחילו את עבודתם בחיפה, במסגרת מערך השליחויות של wolt, נבחרו מתוך כאלף נרשמים מתעניינים ויעבירו החל משעות הבוקר הזמנות לאלפי לקוחות חיפאיים (כך מצפים בחברה).

וולט בחיפה. יחצ וולט ישראל,
שליח וולט ברחבי העיר חיפה/יחצ וולט ישראל

יגיעו גם לבתי חולים, פארקים וחופים

שירות המשלוחים של Wolt יושק בשעה 10:00 והוא יפעל בין השעות 10:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה בכל יום, כאשר בהמשך, כך מעריכים בחברה, הן צפויות להתרחב.

אזור המשלוחים יכלול את כלל שכונות העיר חיפה, מהעיר התחתית ועד הכרמל וכן את מרכזי התעשייה הצ'קפוסט, אזור המפעלים בנמל חיפה, אזור מת"מ והמוסדות האקדמיים - אוניברסיטת חיפה והטכניון.

שליחי Wolt יגיעו גם לבתי החולים רמב"ם, אסותא, כרמל ובני ציון, לגנים הבהאיים, לפארק אלי כהן ופארק הכט ולחופי העיר חיפה, בהם כרמל, זמיר, דדו, חוף הסטודנטים, החוף השקט ובת גלים.

מכבי חיפה + וולט. יחצ וולט ישראל,
שיתוף פעולה עם אלופת המדינה בכדורגל מכבי חיפה, wolt/יחצ וולט ישראל

שת"פ עם אלופים

חברת Wolt משיקה את השירות בעיר עם כמאה מסעדות חיפאיות, בהן: פלאפל אוריון, טטאמי, קוקוריצה, איטליאנו, קולוני גריל, שווארמה במבינו, וכן רשתות כמו מקדונלנד'ס, קפה לנדוור, אגאדיר, ארקפה, גלידות שטראוס, Yellow ו-Be Pharm. המסעדות מפוזרות במוקדים שונים בחיפה: העיר התחתית, שוק תלפיות, המושבה הגרמנית ואזור הכרמל.

כמאה שליחים הצטרפו למערך השליחים של Wolt בעיר, כולם רוכבי קטנוע בשל התנאים הטופוגרפיים הייחודיים. למעלה מאלף חיפאים ותושבי הסביבה הגישו בקשה להירשם כשליחים ונמצאים כעת ברשימת ההמתנה בעיר.

במסגרת ההשקה החגיגית, Wolt השיקה גם שיתוף פעולה עם אלופת המדינה בכדורגל, מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully