וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש חיים במתנה? הקמפיין לגיוס עובדים שמשגע את הדרום

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 10:31

עובד הייטק מהדרום שמועסק באחת החברות במרכז, מבלה בכל יום שלוש שעות על הכביש. קמפיין חדש מבטיח לעובדים לקבל את אותן שעות בחזרה, או במילים אחרות: חודש של חיים במתנה מדי שנה

על מצוקת כוח האדם בהייטק כבר שמענו, אבל בימים האחרונים התעוררו רבים מתושבי הדרום לקמפיין גיוס עובדים חדש, כחלק מהמאבק על העובדים והמפתחים בהייטק הישראלי.

תחנות הרכבת בדרום ושלטי החוצות בערים הגדולות נצבעו כולן בשורת האשטג חתרנית: "הייטיקס.ת - מה יש לך לחפש בגוש דן?! חפש.י אותנו בגוגל עם ההאשטאג #חודש_חיים_במתנה".

על פי הערכות, עלות השלב הראשון של הקמפיין היא מאות אלפי שקלים - לא סכום עתק במשוגי עולם הפרסום, אבל בהחלט תקציב נאה לקמפיין גיוס מקומי.

חברת LSports, חברת הספורט-טק מאשקלון פתחה בקמפיין גיוס מסיבי לכל חטיבות החברה עם מסר לא קונבנציונלי לעובדים בענף ההייטק: שובו אל הזמן הפנוי האמיתי שלכם ואל הבסיס המשפחתי- אישי - ושימו קץ לבזבוז הזמן הנוראי בדרך לגוש דן.

ההיגיון מאחורי המסר לעובדי ההייטק בדרום הוא פשוט: כל דקה מבוזבזת בדרך לעבודה בגוש דן היא שוות ערך לזמן איכות אמיתי שניתן לכם בחינם אצלנו.

במציאות שבה הרוב המוחלט של חברות ההייטק ממוקם באזור המרכז, מציעה חברת ההייטק מאשקלון משוואה תעסוקתית חדשה: מינימום זמן בכבישים ומקסימום זמן איכות מחוץ לגבולות המשרד.

קמפיין גיוס עובדים חברת LSPORTS אשקלון. יח"צ,
נותנים לכם (במצטבר) חודש במתנה בכל שנה. מה, לא תקחו?/יח"צ

עובד הייטק מהדרום מבלה 3 שעות ביום על הכביש

מבדיקת LSports עולה כי עובדי הייטק בדרום מבלים מדי יום בממוצע כ-3 שעות בכבישים, בדרך למשרדים בגוש דן. תכפילו בשבוע וחודש והגעתם לחודש בשנה.

את הזמן הזה לפי הנתונים, עובד ההיי-טק לא יקבל "בחזרה" אם יעבוד במרכז הארץ. לעומת זאת, ב-LSports מדגישים כי לא מדובר ב-"זמן פנוי" במסגרת העבודה, או "אחרי שעות העבודה" בתוך תחומי המשרד - אלא בזמן איכות אמיתי לעובד, מנותק לחלוטין מסביבת העבודה.

בחברה מספרים לנו כי אג'נדת ההפרדה הטוטאלית בין זמן עבודה לזמן אישי-משפחתי-איכותי, מתקיימת מיום הקמתה לפני למעלה מעשור. עכשיו הוחלט לתת לאג'נדה ביטוי חיצוני במסגרת קמפיין בעלות של מאות אלפי שקלים, כאשר חוץ מהשילוט בתחנות הרכבת ובשלטי חוצות, נעשה שימוש נרחב גם בפרסום ברשתות החברתיות.

לסרטון הקמפיין: https://www.facebook.com/105400338751333/videos/3295166707370255

דותן לזר, מנכ"ל חברת Lsports: "מציאות שבה עובדי הייטק בדרום מוכנים לוותר על שלוש שעות מהחיים שלהם בכבישים בדרך לגוש דן בכל יום, היא מציאות הזויה. זה חודש מהחיים על הכביש כל שנה. ולכן אני פועל בשביל לשנות אותה מהיסוד בכל מה שנוגע לניהול העובדים ב-Lsports.

אני דורש מכל עובד שלי לקדש את הזמן הפנוי שלו ולהפוך אותו לזמן אמיתי-איכותי. אני לוקח את השעות המבוזבזות בדרכים, ונותן אותן במתנה לכל עובד שמגיע אלינו מהדרום. העבודה מהבית כמובן תמיד אפשרית, אבל אם נדרשת להגיע למשרד - אני דורש מינימום זמן בדרכים ומקסימום זמן איכות מחוץ לשעות העבודה וגבולות המשרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully