וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלחיצת כפתור: שירות חדש של לאומי יוזיל את עמלת המט"ח

13.6.2022 / 11:15

אוהבים לקנות אונליין או לעשות שופינג בחו"ל? לאומי משיק שירות ללא עלות של המרה אוטומטית של מט"ח מהחשבון השקלי. כמה זה חוסך? לפי הבנק: עד 50% מהנהוג בשוק

איך יודעים שהחלה עונת הנסיעות וחופשות הקיץ? בנק לאומי משיק שירות דיגיטלי חדש ללקוחותיו עבור נסיעות לחו"ל, רכישות און-ליין באתרים בחו"ל ומסחר בניירות ערך זרים - "קונים במט"ח וחוסכים". מטרת השירות הייחודי היא להפחית עד 50% מעמלת ההמרה בעת חיוב כרטיס האשראי בדולר או באירו.

השירות הוא חלק נוסף מאסטרטגיית הבנק להנגשת שירותים ללקוחותיו בצורה נוחה ופשוטה - ואנחנו נוסיף גם: ניסיון לקחת חלק בחגיגת הנסיעות לחו"ל, שהתעוררה מחדש בחודשים האחרונים - וצפויה רק להתגבר עם הכניסה לחודשי הקיץ והחגים.

אפליקציית לאומי. יחצ,
בלחיצה אחת. השירות החדש באפליקציית לאומי/יחצ

ההצטרפות, ללא תשלום

איך זה יעבוד? לקוחות הבנק יוכלו להצטרף לשירות החדש ללא תשלום, בלחיצת כפתור באפליקציה ובאתר או בפניה לבנקאי. עם ההצטרפות לשירות, כרטיס האשראי יקושר אוטומטית לחשבון המט"ח. אם הלקוח אינו מחזיק חשבון כזה, הוא ייפתח עבורו אוטומטית וכאמור יקושרו אליו כרטיסי האשראי הרלוונטיים. כך, כאשר תתבצענה עסקאות בדולר או באירו באמצעות כרטיס אשראי של לאומי, במהלך שהייה בחו"ל או בקנייה און ליין באתר זר- יחוייב חשבון המט"ח בסכום הקניה ללא עמלה. אם לא קיימת יתרה בחשבון המט"ח, השירות יבצע המרה אוטומטית מחשבון השקלים בעמלת המרה של 1.5%. ההצטרפות לשירות אינה תלויה בחברות במועדון מסוים וזמינה ללקוחות הפרטיים של הבנק.

שמוליק ארבל, ראש החטיבה הבנקאית בלאומי: "אנו עדים לחזרה משמעותית של הישראלים לטיסות חו"ל, לצד המשך מגמת הרכישות און ליין באתרים זרים. לכן, החלטנו להשיק את השירות החדש והמתקדם עבור לקוחותינו. השירות הוא נדבך נוסף במסגרת אסטרטגיית הנוחות של לאומי. הוא יאפשר רכישה בראש שקט, עם עמלה מופחתת, ללא עלות בהצטרפות".

שירות זה מצטרף לשורה ארוכה של שירותים דיגיטליים שהשיק לאומי לאחרונה, בין השירותים שהושקו בשנה החולפת: 'כרטיס אשראי דיגיטלי' - הזמנת כרטיס אשראי חדש באמצעות האפליקציה ושימוש בכרטיס באופן מיידי מבלי הצורך להמתין להגעה של הכרטיס הפיזי בדואר; 'משכנתא ב-Zoom', המאפשרת ללקוחות לקיים פגישת ייעוץ אישית בזום עם בנקאי משכנתאות; וכן 'משכון דיגיטלי', המאפשר רישום שיעבוד על רכב באמצעות המכשיר הנייד.

  • עוד באותו נושא:
  • בנק לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully