וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורבניקו קיבלה את הזיכיון של Kaabo

13.6.2022 / 13:21

הרשת לאופניים וקורקינטים חשמליים קיבלה את הזיכיון בייבוא בלעדי של מותג הקורקינטים הבינלאומי

"אורבניקו", רשת לממכר ותיקון אופניים וקורקינטים חשמליים, קיבלה את הזיכיון ליבוא בלעדי של דגמי המותג הבינלאומי Kaabo.

המותג Kaabo נוסד לפני כחמש שנים ונחשב כחלוץ התחבורה- החכמה החדשה, אשר משלבת טכנולוגיות חדשניות הרשומות כפטנט ביותר מ-24 מדינות ומפעל המייצר 100 אלף כלים בשנה משמונה דגמים שונים. במפעל הייצור, שמים דגש על בקרות איכות ועושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידים ביותר . אחד הדגמים המובילים ביותר של Kaabo הינו "MANTIS" וכרגע ניתן להשיג בארץ 2 דגמים מהסדרה.

קורקינטים אלו שייכים לקטגוריית ה- HIGH RANGE , כאשר מדובר בכלים ברמה גבוהה מאוד, המציעים מפרט עשיר ביותר שהתקן הישראלי מאפשר. הכלים מאובזרים בסוללה עוצמתית, מערכת אזעקה, ברקסים הידראולים, בולמי זעזועים מתכווננים, צמיגים רחבים ומערכת חשמל מתקדמת בטכנולוגית Sanewave.

קורקינט אורבניקו. יחצ,
קורקינט חשמלי של Kaabo/יחצ

תומר אסף, בעלי חברת "אורבניקו" מתייחס למגמה ברכישת קורקינטים חשמליים לעומת אופניים ואומר: "מגמת העלייה ברכישת הקורקינטים החשמליים לעומת האופניים לא נעצרת ואפילו מגבירה את הקצב. אם פעם זה היה מחולק ל80%- אופניים 20% קורקינטים, היום אנחנו כבר ב-50%. העלייה נובעת גם מהביקוש הרב וגם מהמבחר שיש בשוק. העלייה עוד נובעת מזה שבעבר בכלל לא היה הסדר חוקי ותקן לקורקינט (גלגינוע) בארץ. לפני כמספר שנים נעשה הסדר ונכתב תקן ישראלי לגלגינוע ומאז הייבוא לארץ רק התגבר והתגבר. עד היום קאבו לא מיהרו לתת זיכיון למפיץ מקומי בישראל בגלל שלא היה מועמד מספיק טוב שיכול לעמוד בדרישות של היצרן. לאחר קשרים ממושכים בין קאבו לאורבניקו ניתנה לרשת הזכות להיות המפיצה הרשמית של קאבו לארץ ישראל".

רשת "אורבניקו" נוסדה לפני כשניים עשר שנים ונחשבת כחלוצת התחבורה החשמלית הקלה בישראל. הרשת מתמחה בייבוא ושיווק אופניים וקורקינטים חשמליים, אשר מטרתה קידום ועידוד תרבות נהיגת אופניים בישראל, קידום תשתיות של שבילי אופניים מול הגורמים המחוקקים בכדי ליצור הורדה בפקקי התנועה העמוסים בישראל ושמירה על איכות הסביבה מזיהום ורעש. הרשת מקפידה להציע כלים במחירים נמוכים מההיצע המקומי הקיים בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully