וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעולם בעקבות השמש: הטרנדים של משקפי השמש לקיץ 2022

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 13:56

משקפי השמש הפכו לפריט אופנתי משלים שנמכר היטב לאורך השנה ולא רק בקיץ. היצרנים מחדשים ומתאימים את עצמם לטרנדים מובילים בעולם האופנה והצרכנים נוהגים לרכוש יותר מזוג אחד כדי להתאימו לעונה, לבגדים ואפילו למצב הרוח. מה חדש תחת השמש? הנה כל הדגמים והמחירים

משקפי השמש אולי חשובים להגנה מפני קרינת השמש, אבל הם כבר מזמן לא נתפסים כפריט קיצי. גם גורמים בענף מאשרים זאת: רנית קוליקנט סמנכ"לית השיווק של לוקסאוטיקה ישראל המשווקת את המשקפיים של מגוון מותגים בינלאומיים: "משקפי השמש הם כבר מזמן לא רק אקססורי שולי בגרדרובה שלנו, משקפיים יכולים לשדרג כל לוק, ניתן להתאים אותם לסוג המראה שאנחנו רוצים להשלים והם מדגישים את האישיות שלנו. היום נשים וגברים מחזיקים בכמה זוגות משקפיים ומחליפים בהתאם לסגנון הלבוש, אלגנטי, קז'ואל או לבוש חוף".

קוליקנט הסכימה לשתף אותנו בטרנדים המובילים לשנה הקרובה:

משקפי שמש. ShutterStock
טרנדים מובילים לשנת 2022 בגזרת משקפי השמש/ShutterStock

חזרה למקורות: מהדורה מחודשת לדגמים פופולאריים

אנשים אוהבים קאמבק, ראו ערך נעלי ג'ורדן, ולכן אחד הטרנדים הבולטים השנה הוא חידוש דגם אהוב ופופולארי (BEST SELLER), ולהעניק לו טאץ' חדש ומינימאלי. הדגמים החדשים הם הגרסה המרעננת לדגמים אייקונים שאהבנו תוך שמירה על ה"ההילה" שהפכה את הדגם למוצלח.

מבנה המשקפיים הוא קל במיוחד פלסטיק / מתכת עם מינימום צבעים בעדשות וכמובן תכונות יסוד משופרות. הפרטים: אלמנטים חבויים, טוויסט קלאסי, סימני היכר מובלטים.

משקפיים לדוגמה: משקפי הטייסים של Ray-Ban שכל כך אהובים בארץ ובעולם, זוכים לעיצוב קליל ומשלבים מתכות ופלסטיק עם צבעוניות מינימאלית, כך שהדגם המקורי ברור אך משודרג. דוגמה נוספת היא החזרת הנראות הבולטת של הלוגואים בצידי המשקפיים.

משקפי שמש דגם "טייסים" נותרו ללא ספק מזוהים עם המותג Ray-Ban, ככל הניראה בהשפעת הסרט האייקוני TOP GUN (אהבה בשחקים), שחזר לאחרונה למסכים עם סרט המשך בכיכובו של טום קרוז.
והחידוש לדגם המוכר והפופלארי מגיע כיום עם מסגרת זהב ועם עדשות G-15 ירוקות קלאסיות, כאשר הלוגו והחתימה חרוטים עליה באפור במקום החריטה הלבנה המקורית.

רייבאן דגם טייסים מחודש. יח"צ חו"ל,
אנשים אוהבים קאמבק: דגם "טייסים" מחודש מחודש למותג רייבאן, המחיר: 699 שקל./יח"צ חו"ל

קיימות וחומרים ממוחזרים

נושא הקיימיות הופך עם השנים למדובר והוא משפיע משמעותית גם על עולם האופנה, כך גם במותגי משקפי השמש שמעניקים ההתייחסות להתחממות גלובלית ולזיהום הסביבתי.

המותגים הבולטים בעולם החלו לייצר משקפיים מחומרים ממוחזרים ושימושיות עם טוויסט אורגני. מותגים למשל שמייצרים משקפיים שעשויים מחומרים ממוחזרים: RAY-BAN , OAKLEY. מסגרות אלו מיוצרות באמצעות אצטט מבוסס ביולוגי, המיוצר באופן אקולוגי מסיבי כותנה אשר מתקבלים בחלקם ממקורות ממוחזרים ומתכלים.כל המשקפיים כמובן עומדים בתקנים בינלאומיים.

ריי באן קולקציה ממוחזרת. יחצ חול רייבאן,
ריי באן קולקציה ממוחזרת, טוחח המחירים: 550-650 שקל/יחצ חול רייבאן

ערבוב חומרים

אם בעבר היינו רגילים למשקפיים מחומרים מאוד ברורים, פלסטיק או מתכת, כיום יותר ויותר מותגים מאמינים בערבוב החומרים, מה שמקנה מראה שובב יותר, ואפי מורכב ומעניין.

מקסימליזם אירוני אל מול הפרופורציות הנועזות המחודשות של שנות ה-60 של המאה העשרים, גימור מבריק מול גימור מוברש, גוונים חיים מול צבעים מעורפלים ועוד. לדוגמה, שילוב של מתכת מבריקה למט, צבעים מאובקים לעומת צבעיים חדים ונקיים, מסגרת בצבע אחד לעומת עדשה בצבע שונה לחלוטין.

ורסאצ'ה מיקס מטריאלס. יח"צ חו"ל,
ורסאצ'ה מיקס מטריאלס: עירוב מספר חומרים שונים בדגם אחד, המחיר המשוער לצרכן: 900 שקל/יח"צ חו"ל

עיצוב עתידני

ב-2022 הטכנולוגיה משולבת בחיי היומיום שלנו באופן טבעי וכך גם באופנה. הקדמה הטכנולוגית מאפשרת לנו לשלב חומר וצורה לתוך עיצובים חדשים שנראים כאילו לקוחים מהעתיד וקבלת "צורות עתידניות".

העיצוב הוא עיצוב רדוקטיבי הסובב סביב עתידנות, פשוט אבל מתוחכם. הסגנון הנ"ל אהוב בעיקר על ידי ספורטאים וחובבי ספורט בארץ ובעולם.

הדגמים המעוצבים בלפי קונספט זה, הם בעלי צבעוניות עתידנית, עדשות בעלות כמה צבעים בנראות "חללית" בצבעי כחול שמיים ושינוי האור במלך היום מכחול בהיר לכהה עמוק.

oakley דגם קאטו טרנד בעיצוב עתידני. אוקלי יחצ חול,
oakley דגם קאטו טרנד בעיצוב עתידני, המחיר: 990 שקל/אוקלי יחצ חול

השראה מהאדמה

המודעות ההולכת וגוברת להתחממות כדור הארץ, ניצול משאבי הטבע ושינויי מזג האויר גורמים לאנשים לחשוב יותר על מוצרי הצריכה ובהתאם ההתייחסות למשקפיים כאל מוצר בעל ערך סנטימנטלי וחומרי שאני מעריך לשנים רבות. הצרכנים "שואלים" ומעריכים יותר עבודה של מלאכה ומחשבה, אנשים מחפשים מוצרים איכותיים יותר עם אורך חיים גדול יותר כדי שישמרו להם גם לעתיד.

מוטיב הטבע וההשראה שהוא מעניק משפיעים על העיצוב. זה בא לידי ביטוי בהדפסים אקזוטיים, bio materials (חומרים שמיוצרים במעבדה בעלי אורח חיים גדול ואיכותי יותר).

לדגמים המיוצרים תחת השראת טרנד זה, יש נגיעות של רטרו משנות ה-70 הבאות לידי ביטוי במסגרות רחבות בעלות מראה יוקרתי המשלבות אומנות עדינה וחריטה, גווני האדמה הם שולטים בטרנד הזה.

oliver people טרנד האובר סייזס במראה איקוני חוזר המזכיר את שנות ה-70. יחצ חול אוליבר פיפול,
oliver people טרנד האובר סייזס במראה איקוני חוזר המזכיר את שנות ה-70, המחיר: 1500 שקל./יחצ חול אוליבר פיפול

יוצא מן הכלל

המושג 'יוצא מן הכלל' אינו מתייחס לתקופה מסוימת, אלא לחלקים בהיסטוריה המעוצבים מחדש עבור צרכנים בימינו, ומציעים מבט מרענן ואינטרפרטציות חדשות על אותו הסיפור.

בחינה מחדש של הצורה האייקונית ועדכונה לגישה עכשווית. ריענון בסגנון וינטג', עיבוד מחדש של הפרטים, אלמנטים גיאומטריים בסגנון רטרו, מסגרת גדולה במיוחד שימוש באלמנטים מפתיעים, עדכון הלוגו.

אובר סייז ריי באן מסגרת מרובעת. יחצ לוקסאוטיקה חול,
יוצאים מן הכלל: אינטרפרטציות חדשות לסיפור ישן, טווח מחירים לדגמי הסדרה: 450-650 שקל/יחצ לוקסאוטיקה חול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully