וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארטאפ הגיימינג Overwolf צפוי לגייס כ-40 עובדים

14.6.2022 / 15:05

חברת Overwolf, אשר פיתחה פלטפורמה המאפשרת ליוצרי תוכן לבנות מודים, שרתים פרטיים ואפליקציות למשחקי מחשב ולייצר מכך הכנסה, ממשיכה לצמוח ולהתרחב - וצפויה לגייס כ-40 עובדים חדשים במהלך השנה הקרובה

חברת Overwolf, אשר פיתחה פלטפורמה המאפשרת ליוצרי תוכן לבנות מודים, שרתים פרטיים ואפליקציות למשחקי מחשב ולייצר מכך הכנסה, ממשיכה לצמוח ולהתרחב - וצפויה לגייס כ-40 עובדים חדשים במהלך השנה הקרובה.

החברה, אשר הוקמה בשנת 2010 על ידי אורי מרשנד ואלון רבינוביץ', פיתחה את הפלטפורמה המובילה ליצירה, הפצה ומונטיזציה של מודים, שרתים פרטיים ואפליקציות למשחקי מחשב. המשימה של Overwolf היא לאגד יחד את כל קהילת יוצרי התוכן למשחקי AAA ולתת להם את הכלים הדרושים להם כדי ליצור חוויות גיימינג אדירות ולייצר לעצמם הכנסה מיצירותיהם. הפלטפורמה תומכת בלמעלה מ-1,000 משחקים ומשרתת כ-100 אלף יוצרים - עם יותר מ-15 מיליארד הורדות של מודים ואפליקציות בשנה ו-31 מיליון משתמשים פעילים בחודש. ממשרדיה ברמת-גן, גייסה עד כה החברה מעל 150 מיליון דולר ממספר משקיעים, ביניהם: Andreessen Horowitz (a16z), Griffin Gaming Partners, Intel Capital, Liberty Technology Venture Capital ו-Marker.

אוברוולף. יחצ,
עובדי אוברוולף/יחצ

החברה מגייסת עובדים.ות המעוניינים.ות להשתלב בסביבת עבודה המחברת בין עולמות המוצר, הטכנולוגיה וה-AAA גיימיניג למספר משרות כגון: Talent Acquisition Partner, Team Lead Software Engineer (Outplayed), Product Manager, Senior Back-End Developer, Creative Marketing Designer

ז'אנה ברזנר, Head of HR: "חברת Overwolf היא בית לאנשים שהגיימינג והטכנולוגיה זורמים להם בדם. משחקים הם חלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו, הם מהווים חלק גדול ממה שמחבר אותנו כאן והופך אותנו למי שאנחנו. זה הרבה מעבר לתחביב; אנחנו חיים את עולם משחקי המחשב על בסיס יום-יומי ויש לנו שעות משחק מעוגנות בלו"ז השבועי לצד פעילויות נוספות הקשורות לעולם הזה. במהות שלנו, אנחנו יוצרים כאן מקצוע חדש, מקצוע ה-in-game creator. מטרת העל של Overwolf היא לתת לאותם יוצרים את כל הכלים שהם צריכים בשביל לעשות את מה שהם הכי אוהבים, בצורה הכי טובה: ליצור חוויות גיימינג אדירות; לבנות מודים ואפליקציות למשחקים, להפיץ אותם ולייצר מכך הכנסה. המוצר שלנו נמצא במקום ייחודי ומעניין, שכן הוא פונה לכמה קהלים במקביל: יוצרי תוכן, גיימרים וחברות משחקים. יש כאן תחושה גדולה של שליחות ויכולת השפעה. ה-DNA הגיימרי שלנו מייצר לנו חיבור מיוחד למוצר - אנחנו מאד מושקעים בו, משתמשים בו בעצמנו על בסיס יומי, וכל הזמן מציעים רעיונות ופיצ'רים חדשים כדי להמשיך לשפר אותו, ואותנו כחברה. יש לנו גם כמה האקתונים לאורך השנה, בהם אנחנו שמים דגש מיוחד על הצעות לפיצ'רים חדשים לפלטפורמה או לפעילויות קשורות גיימינג שיכולות לקדם אותנו ברמת החברה. אנחנו שמים דגש מיוחד לכל אורך השנה על קבלת פידבקים מהעובדים והעובדות, ממש חשוב לנו לשמוע מה יש להם להגיד. אנחנו שולחים סקרים ושאלונים באופן קבוע ולוקחים את כל הפידבק בחשבון בעת קבלת ההחלטות".

בתחילת נובמבר, עברה החברה למשרדים חדשים במתחם הבורסה ברמת גן - בעיקר כדי להתאים את עצמה ולהיערך לקצב הצמיחה ההולך וגובר. המעבר למשרדים גדולים וחדשים יותר רק חיזק את האווירה המיוחדת שהורגשה במסדרונות מאז ומתמיד; והעיצוב המוקפד מביא לידי ביטוי את ערכי החברה ואת הווי הגיימינג, לצד עידוד לאורח חיים בריא ומאוזן. המשרדים החדשים כוללים בין היתר חדרי מנוחה, חדר משחקים, חדר מוזיקה וחדר כושר, וכמובן פוסטרים, בובות ופריטי אספנות של דמויות ממשחקים אהובים. תרבות הגיימינג היא אלמנט מרכזי בחברה, ולפחות אחת לשבוע עוצרים את כל העבודה ועושים שעת משחק באמצע היום - גם כדי לבדוק פיצ'רים ואפליקציות חדשות, וגם כדי לאפשר לעובדים ולעובדות לעשות את הדבר האהוב עליהם.ן ופשוט לשחק במחשב.

לינק לאתר החברה
לשליחת קו"ח - HR@overwolf.com

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully