וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטורזה ודדי החתול בקמפיין חדש לעידוד מיחזור

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 15:12

תאגיד המיחזור 'תמיר' משיק קמפיין חדש בכיכובו של האמן ישראל קטורזה שמטרתו לעודד את את התושבים למחזר בקלות בעזרת סמלי המחזור החדשים

ישראל קטורזה ודדי החתול (בדיבוב ציון ברוך), הפרזנטור הכתום המאויר שמככב כפנים של תאגיד המחזור תמיר בשבע השנים האחרונות, ישתפו פעולה בפעם הראשונה, במהלך הקורא לתושבים לצאת מהאדישות ולהתחיל למחזר.

על פי נתוני 'תמיר' רק חמישית מהמשפחות בישראל ממחזרות ומטרת המהלך הינה להגדיל את נתוני המיחזור של מדינת ישראל.

במסגרת הקמפיין ישיק תאגיד המיחזור 'תמיר' מהלך חדשני במסגרתו חברות שקשורות עם תמיר ומיישמות את חוק האריזות הדפיסו סמלי מיחזור על גבי אריזות מוצרים במטרה להסביר לציבור באופן ויזואלי ופשוט לאיזה פח להשליך כל אריזה.

על פי תמיר, כל אדם בישראל מייצר בממוצע כ- 2 ק"ג פסולת ביום, פסולת האריזות תופסת נפח רב וייקח לה זמן רב להתכלות, אך היא יכולה לעבור למחזור אם נפריד אותה כבר בבית. נכון להיום פרוסים בישראל פחים כתומים ב- 128 רשויות מקומיות והפריסה עוד נמשכת, כיום ל- 75% מתושבי המדינה יש פח כתום בקרבת הבית.

מתוך קמפיין תאגיד המיחזור תמיר. יח"צ,
דדי החתול (בדיבוב ציון ברוך), ימשיך לככב בקמפיין לצדו של ישראל קטורזה/יח"צ

רני איידלר מנכ"ל תמיר: במטרה לעודד עוד ועוד משפחות להצטרף למהפכת המחזור ולהפריד אריזות כבר בבית בדרך פשוטה וברורה, יצרנו סמלים שיש להם משמעות, שנראים כמו פחים קטנים בצבעי פחי המחזור השונים (כתום, כחול וסגול) ומהווים הסברה פשוטה וברורה לאיזה פח מחזור יש להשליך את האריזה.

נכון להיום עשרות חברות, ביניהן חברות מהמובילות במשק שמוצריהם נמצאים בכל בית בשימוש יום יומי מסמנות את מוצריהם בסמלי המחזור. אני מודה לחברות על ההצטרפות הוולונטרית שלהן למהלך, שמהווה עוד נדבך במהפכת המחזור שעוברת ישראל וקורא לעוד חברות להצטרף ולסמן את סמלי המיחזור. תושבי ישראל, עשו מאמץ קטן בבית , תפרידו אריזות לפחי המחזור השונים, יש לזה תרומה גדולה לסביבה.

רני איידלר, מנכ"ל תמיר תאגיד המיחזור. ראובן קסטרו
רני איידלר, מנכ"ל תמיר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully