וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד יעל פלטאו-בילו מצטרפת למשרד עורכי דין גרוס ושות'

יעל מצטרפת לפעילות הקיימת והענפה של המשרד בתחום הנדל"ן, אותה מוביל עו"ד ישראל עזיאל, המלווה באופן שוטף גופים וחברות מובילות, ביניהן: כלל ביטוח, רני צים, אספן, הראל ביטוח, לאומי פרטנרס, מור בית השקעות ועוד

עו"ד יעל פלטאו-בילו מצטרפת למשרד עורכי דין גרוס ושות' כשותפה במחלקת הנדל"ן.

ליעל ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן והיא צברה ניסיון וידע משפטי נרחב מזה כשני עשורים בליווי עסקאות ופרויקטים מורכבים, ביניהם עסקאות של מכר ורכישה, עסקאות קומבינציה, הסכמי קבלנות וביצוע, הסכמי יועצים, פרויקטים של התחדשות עירונית (פינוי בינוי, תמ"א 38), פרויקטים של מחיר למשתכן/מחיר מטרה, טיפול בנכסים מניבים, ליווי פרויקטים רחבי היקף למגורים ומסחר.

ניסיונה של יעל כולל ייעוץ ליזמים פרטיים, תאגידים ציבוריים ופרטיים, מהמובילים בשוק הנדל"ן בארץ. טרם הצטרפותה למשרד גרוס, הייתה יעל שותפה במחלקת הנדל"ן במשרד ליפא מאיר.

עו"ד יעל פלטאו-בילו. שיווק גרוס ושות',
עו"ד יעל פלטאו-בילו/שיווק גרוס ושות'

יעל מצטרפת לפעילות הקיימת והענפה של המשרד בתחום הנדל"ן, אותה מוביל עו"ד ישראל עזיאל, המלווה באופן שוטף גופים וחברות מובילות, ביניהן: כלל ביטוח, רני צים, אספן, הראל ביטוח, לאומי פרטנרס, מור בית השקעות, אגד, פרץ בוני הנגב, שרבט, עץ השקד, יסודות איתנים, יובל אלון, עיריות בת ים, באר שבע, רמת השרון, קרן קיימת, נתיבי ישראל ועוד.

בין היתר, ייצגה המחלקה בשנה האחרונה את לקוחותיה במספר רב של עסקאות ופרויקטים רחבי היקף, ביניהם: ליווי חברת רני צים בעסקת רכישת זכויות במרכז מסחרי שעתיד לקום בבקעת אונו ובפרויקט נדל"ני עצום הנבנה על ידה באזור התעשייה המזרחי החדש בכפר סבא; ליווי חברת כלל ביטוח ופיננסים בעסקה לרכישת זכויות בתשע קומות עליונות בבניין סקיי טאוור, במתחם חסן עראפה בתל אביב, ליווי של חברת אספן ברכישת מתחם זוגלובק בפתח תקווה ומכר של מקרקעין בחדרה, ליווי של לאומי פרטנרס בעסקת ההשקעה באלדר גרופ, ליווי היבטי הנדלן בעסקת הענק למכירת המניות בחברת אגד, ליווי חברת פרץ בונה הנגב בפרויקטים בבאר שבע, אשקלון, רעננה, טירת כרמל, ומודיעין, ליווי של חברת צפריר וזוהר שרבט בפרויקטים בבאר יעקב, רמלה וראשון לציון ועוד.

לאחרונה, הודיע משרד גרוס על מיזוג עם משרד נתן מאיר ושות', המתמחה בין היתר בתחומי הנדל"ן, התכנון והבנייה.

ממשרד גרוס נמסר: "אנו שמחים וגאים להודיע על הצטרפותה של עו"ד יעל פלטאו-בילו למשרדנו. אנו סמוכים ובטוחים כי ניסיונה המקצועי העשיר של יעל, שנצבר על ידה במהלך השנים יתרום רבות לתנופת העשייה ולהמשך פעילותו הענפה של המשרד בתחום הנדל"ן ויאפשר לנו להמשיך ולהציע את השירות המקצועי והטוב ביותר ללקוחותינו. אנו מברכים את יעל לרגל הצטרפותה ומאחלים לה הצלחה רבה".

עו"ד יעל פלטאו-בילו מסרה: "אני שמחה לצאת לדרך חדשה ולהצטרף למשפחת גרוס ושות'. אני משוכנעת שמשרד גרוס הוא פלטפורמה מעולה להביא לידי ביטוי את היכולות, הידע והניסיון שצברתי במהלך השנים בתחום הנדל"ן, ואני נרגשת ומצפה לעשייה משותפת".

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully