וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס תייצג בישראל את רשת משקפי השמש SUNGLASS HUT

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 8:09

חברת פוקס-ויזל בע"מ, עדכנה כי חתמה על הסכמם עם חברת A.p.S Group Luxottica וחברה ישראלית בבעלותה המלאה, Ltd Optics Luxottica" (לוקסוטיקה"), במסגרתם הוענק לחברה רישיון בלעדי להקמה והפעלה של רשת חנויות המותג SUNGLASS HUT

יש מותגים בינלאומיים שאנחנו רגילים לראות כמעט בכל מתחם קניות בחו"ל, אך משום מה לא הגיעו לישראל. לפחות אחד שכזה, מותג רשת חנויות משקפי השמש SUNGLASS HUT, יעלה ארצה בקרוב ויהיה חלק מרשת פוקס-ויזל, שכבר מייצגת בישראל לא מעט ממותגי האופנה האייקוניים.

פוקס תקים 49 חנויות חדשות בתוך 7 שנים

SUNGLASS HUT היא רשת חנויות בינלאומית שנוסדה במיאמי, ארה"ב, בשנת 1971, מתמחה במשקפי שמש ואביזרים משלימים ומפעילה כ-3,300 חנויות ברחבי העולם.

החברה היא חלק מקבוצת Luxottica, העוסקת בתחום העיצוב, הייצור וההפצה של משקפי שמש ומחזיקה במותגים מרשימים, ביניהם: Giorgio Armani, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co Versace ועוד.

במסגרת ההסכמים, נקבעה תקופת הרישיון ל- 10 שנים, שיכולה להתחדש באופן אוטומטי לשתי תקופות נוספות של 5 שנים כל אחת (אלא אם החברה תוותר על חידוש התקופה), בכפוף לעמידה בקצב שנתי ממוצע של פתיחת חנויות וכמות חנויות מינימלית של לפחות 49 חנויות במהלך 7 השנים הראשונות וכן עמידה בהוראות ההסכמים. להערכת החברה השקת הפעילות צפויה עד סוף השנה.

לוקסוטיקה פוקס. יח"צ,
רשת SUNGLASS HUT מונה כיום כ-3,300 חנויות ברחבי העולם/יח"צ

השקעה משוערת של 90 מיליון שקל ב-5 שנים

במסגרת ההסכמים נקבע כי החברה תרכוש את המוצרים ישירות מלוקסוטיקה וכן תשלם ללוקסוטיקה, בתמורה למתן הרישיון, שיעור חודשי מסך המכירות נטו כפי שהוגדר בהסכם. כמו כן, נקבעו בהסכמים הוראות ביחס לתנאי אספקה, החזרות, שיפוץ חנויות, סיום ההסכם וכיו"ב.

על פי אומדן החברה, ההשקעות בהקמת הפעילות, לרבות השקעות בהון החוזר (ממקורותיה העצמאיים של החברה), במהלך חמש שנות הפעילות הראשונות, צפויות להסתכם בסך של כ-90 מיליון שקל.

מידע זה בדבר הערכות החברה כאמור מהווה מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 שכן הינו מבוסס על הערכות ותוכניות החברה, ובהתבסס, בין היתר, על קצב וכמות פתיחת החנויות, והינו תלוי, בין היתר, באופן ובמידת התממשות הערכות החברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הראל ויזל FOX. דימה טליאנסקי,
הראל ויזל, פוקס-ויזל בע"מ/דימה טליאנסקי

"צעד גדול בהגברת התחרות"

Filippo Resini נשיא קמעונאות SUN - EMEA: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם קבוצת פוקס להובלת רשת Sunglass Hut בשוק הישראלי. אנו בטוחים שהצרכנים המקומיים ייהנו מהמגוון הרחב, חווית הקנייה ואיכות המותגים המובילים בעולם. החיבור עם קבוצת פוקס היה טבעי ונכון עבורנו, אנו מברכים על השותפות ומצפים להצלחה גדולה ביחד".

הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת FOX: "אנו נרגשים להכריז היום על שותפות אסטרטגית עם קבוצת המשקפיים הגדולה בעולם, Luxottica, ועל הקמת רשת Sunglass Hut בישראל, המהווה צעד גדול בהגברת התחרות, הערך והמגוון, לטובת הצרכנים הישראלים. שיתוף הפעולה בין הקבוצות מהווה צעד משמעותי נוסף באסטרטגיית הקבוצה להרחבת תמהיל המותגים, כניסה לשווקים חדשים והכנסת רשתות בינלאומיות מובילות לישראל".

לוקסוטיקה פוקס. יח"צ,
SUNGLASS HUT, מתמחה במשקפי שמש ואביזרים משלימים/יח"צ

פורטפוליו מרשים והכנסה של 21 מיליארד יורו בשנה

פורטפוליו הקבוצה כולל מותגים כמו Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Arnette, Costa del Mar ו- Alain Mikli, וכן מותגים מורשים כמו Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana , Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co., ו- Versace ומשרדי הקבוצה ממוקמים במילאנו, איטליה.

חברת האם EssilorLuxottica הניבה הכנסות של 21.5 מיליארד יורו בשנת 2021 והיא כלולה במדדים של Euro STOXX 50 ו-CAC 40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully