וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נרג'י תקים את מערך הטעינה החשמלי הגדול בישראל

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 9:58

ג'ינרג'י תקים בראשון לציון את מתחם טעינת האוטובוסים הגדול והחזק בישראל, שישרת את השאטלים של הנתיבים המהירים. בתכנון: 28 עמדות כפולות בהספק כולל של 6 מגה-וואט

פרויקט הנתיבים המהירים, שבמסגרתו יועמדו שאטלים מהירים ורציפים למרכזי התעסוקה בתל אביב הולך ומתקדם. לצד המשך סלילת הנתיבים המיוחדים והקמת שטחי חניוני הענק, מתקדם גם הפן הלוגיסטי של תמיכה בהנעת אותם עשרות אוטובוסים חשמליים שינועו לאורך הנתיבים.

מי שזכתה במכרז להקמת חניון הטעינה לנתיבים המהירים בראשון לציון היא חברת ג'ינרג'י, ספקית פתרונות הטעינה לכלי רכב חשמליים וחלוצת תחום הטעינה המנוהלת בישראל שהוקמה בשנת 2008 וב-2013 רכשה את פעילות חברת "בטר פלייס". במסגרת המכרז תקים החברה 28 עמדות כפולות שיאפשרו טעינת 56 אוטובוסים בו זמנית. מדובר בעמדות מהירות מאוד (DC) בהספק של 180 קילוואט כל אחת. השלמת הפרויקט צפויה ביולי 2022.

ג'ינרג'י 1. ג'ינרג'י,
ג'נרג'י. מתחם הטיענה הגדול בישראל/ג'ינרג'י

הקמת החניון כרוכב גם בבניית תשתית ייעודית המותאמת לאתר הטעינה, כאן מדובר ב-6 מגה-וואט, נכון להיום אין שום אתר טעינה המתקרב למספרים האלו בישראל. זו התנסות שנייה של החברה בהקמת חניוני טעינה לתחבורה ציבורית אחרי הקמת מתחם הטעינה בביג אשדוד, בו הוקמו 16 עמדות טעינה מהירות לאוטובוסים.

החניון החדש בסמוך לאצטדיון הברפלד בראשון לציון, שיכיל כ-550 מקומות חניה, הוא שלב ראשוני בפרויקט הענק של הנתיבים המהירים ויפעל במתווה של "חנה וסע". בו יתאפשר לבעלי רכב פרטי להחנות את המכונית בו ולהמשיך למרכזי התעסוקה בתל אביב תוך דילוג על הפקקים, הפחתת זיהום האוויר ובעתיד, עם כניסת אגרת הגודש, גם ללא תשלום על הכניסה לגוש דן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully