וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד מהעברית

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 10:17

האוניברסיטה העברית בירושלים העניקה בשני תארי ד"ר לשם כבוד לשנת 2022. הענקת התארים התקיימה במסגרת מושב חבר הנאמנים ה- 85 של האוניברסיטה, במעמד נשיא האוניברסיטה, פרופ' אשר כהן והרקטור, פרופ' ברק מדינה.

בין מקבלי התואר, הבמאי והתסריטאי זוכה פרס האוסקר קוונטין טרנטינו, שאחראי לחלק מהיצירות הקולנועיות הקאנוניות של העשורים האחרונים - "כלבי אשמורת", "ספרות זולה", "להרוג את ביל", "ממזרים חסרי כבוד", "ג'אנגו", "ללא מעצורים" ועוד.

מי שעוד קיבל את התואר הוא איש העסקים היהודי חוזה מוגרבי, בגין פעילותו הפילנתרופית להקמת בית איינשטיין. מוגרבי מחזיק אוסף אמנות מודרנית מהגדולים והחשובים בעולם, ובכלל זה את האוסף הגדול בעולם של יצירות אנדי וורהל.

מי שעוד קיבלה את התואר היא האמנית הישראלית סיגלית לנדאו, על עבודתה האקולוגית והחברתית המתמקדת באזור ים המלח. לנדאו היא אמנית פיסול, ווידאו ומיצב מהמצליחות בעולם, ובעלת עיטור אבירות מטעם מסדר האומנויות והספרות בצרפת. עוד זכו לכבוד: סמי סגול - תעשיין ופילנתרופ ישראלי, שתורם רבות לקבוצות מוחלשות ולתוכנית לרפואה חישובית באוניברסיטה; רבקה בוקריס, אשת עסקים ופילנתרופית מצרפת, מייסדת קרן ''אדליס''; ופרופ' ג'ושוע סאנס, נוירוביולוג, ראש המרכז לחקר המוח באוניברסיטת הארווארד ונוספים.

קוונטין טרנטינו. איגור פרברוב,
קוונטין טרנטינו/איגור פרברוב
ברק מדינה, חוזה מוגרבי ואשר כהן. איגור פרברוב,
ברק מדינה, חוזה מוגרבי ואשר כהן/איגור פרברוב
סיגלית לנדאו. איגור פרברוב,
סיגלית לנדאו/איגור פרברוב
סמי סגול. איגור פרברוב,
סמי סגול/איגור פרברוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully