וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני+ ביס: החבילה המשולבת והקמפיין עם נועה קירל

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 12:13

דיסני תשיק בישראל את שירות הסטרימינג שלה דיסני+ הכולל את המותגים המדוברים בעולם. החברה בחרה ב-yes כשותף אסטרטגי להשקת השירות בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה yes תציע ללקוחותיה את התוכן המצויין של דיסני לכל המשפחה בפלטפורמות של yes

שירות הסטרימינג דיסני+, יושק מחר בישראל מעל פלטפורמת yes. לרגל השקת השירות, לקוחות yes ומצטרפים חדשים יהנו מהטבה מיוחדת- 6 חודשים במתנה. ההטבה תהיה זמינה החל ממחר ללקוחות yes) yes+, לוויין ו- STINGTV), לקוחות קיימים ולקוחות חדשים שיוכלו להצטרף לחברה במהלך המבצע.

לקוחות yes יהנו מגישה לשירות דיסני+ ולכל התוכן המרגש של דיסני הכולל עשרות אלפי כותרים מדיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים ונשיונל ג'יאוגרפיק, כולל גם את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסני, FX, Searchlight Pictures, ועוד. השירות כולל תוכן מקור, סרטים, סדרות ותוכן דוקומנטרי.

נועה קירל מתוך קמפיין "יס". אוהד רומנו,
נועה קירל, מתוך הקמפיין/אוהד רומנו

דגנית קרמר, מ"מ מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי אמרה: "אנו שמחים להיות חלק מהמהפכה העולמית של דיסני. שיתוף הפעולה האסטרטגי מהווה בשורה דרמטית עבור לקוחות yes שייהנו מהתוכן הטוב ביותר יחד עם חווית הצפייה הטובה ביותר. הבחירה ב-yes היא עוד צעד חשוב במהפכת הטלוויזיה של yes בשנים האחרונות ובהפיכתה לטלוויזיה על גבי אינטרנט הגדולה והמובילה בישראל".

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק yes, פלאפון ובזק בינלאומי אמר: "הקמפיין החדש מקדם את החבילה המשולבת שאנחנו משיקים ללקוחות yes עם כניסת שירות הסטרימינג דיסני+ לישראל. לקוחות yes יהנו מהטבה מיוחדת של 6 חודשים במתנה לשירות דיסני+. yes השלימה לאחרונה את המהפך והפכה להיות חברת הטלוויזיה ב- IP הגדולה בישראל ואנו בהחלט מתכוונים להמשיך את ההובלה עם התוכן הטוב ביותר והממשק המתקדם ביותר".

באנר שת"פ יס ודיסני. yes,
ההצעה ללקוחות yes/yes

לקראת ההשקה בישראל תעלה מחר yes עם קמפיין ייעודי לחבילה המשולבת בכיכובה של פרזנטורית החברה נועה קירל. בסרטון עוברת נועה מסע קסום בעולם התוכן המגוון והעצום של דיסני+ ונחשפת לסדרות השונות ולסרטים מוכרים ואהובים.

נועה מבצעת בסרטון את השיר Holding Out For A Hero (I need a hero) של Bonnie Tyler, בעיבוד מחודש כשמילות השיר מתארות את התכנים הפופולאריים והפזמון של השיר הומר למילים "ב- yes יש דיסני, פלוס!".

הקמפיין, מבית אדלר חומסקי, יעלה בערוצי טלוויזיה ושלטי חוצות. את הקמפיין ילוו סרטוני YouTube, Facebook TikTok, Instagram, כלי דיגיטל אינטראקטיביים ועוד.
אודות דיסני+

דגנית קרמר. אלירן אביטל,
דגנית קרמר, מ"מ מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי/אלירן אביטל

מה זה דיסני+

דיסני+ הוא בית הסטרימינג הייעודי לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, ונשיונל ג'יאוגרפיק, בנוסף ל"משפחת סימפסון" ועוד הרבה יותר. בישראל, בדומה לשווקים בינלאומיים נבחרים, השירות כולל גם את קטגוריית הבידור הכללי, (General Entertainment) סטאר.

תחת קטגוריית סטאר, דיסני+ מציע את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסני, FX, Searchlight Pictures, ועוד. שירות הסטרימינג דיסני+, המסופק ישירות לצרכנים, הוא חלק מחטיבת הפצת המדיה והבידור של חברת וולט דיסני.

השירות מציע תכנים מקוריים ובלעדיים, לצד סרטים, סדרות דרמה, דוקומנטרי, קומדיות, אנימציה ותכנים בפורמט קצר. השירות מציע גישה חסרת תקדים להיסטוריה הארוכה של תכני דיסני בקולנוע ובטלוויזיה; בנוסף דיסני+ הינו שירות הסטרימינג הבלעדי לתכנים החדשים ביותר מבית אולפני דיסני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully