וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבוגני מונה למנכל חברת MyBusiness מקבוצת קו מנחה

15.6.2022 / 12:49

במסגרת תפקידו יהיה אחראי אבוגני על ניהולה הכללי של חברת MyBusiness, אשר מסייעת לארגונים ולחברות לממש את הפוטנציאל העסקי/חברתי שלהם

אבי אבוגני בן 38, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת MyBusiness בקבוצת קו מנחה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי אבוגני על ניהולה הכללי של חברת MyBusiness, אשר מסייעת לארגונים ולחברות לממש את הפוטנציאל העסקי/חברתי שלהם באמצעות העמדת הפתרונות הטובים, האיכותיים והמקצועיים ביותר בישראל לניהול קשרי לקוחות, לידים, מכירות, עובדים ותהליכים.

מערכת ה-CRM שך חברת MyBusiness הושקה לראשונה ב-2005. המערכת משרתת מגוון רחב של לקוחות בישראל החל מעסקים זעירים ועד חברות גדולות במשק. יתרונה הגדול של המערכת הוא הגמישות הרבה ויכולת התאמתה לצרכיו היחודיים של הלקוח בפשטות, במהירות ובעברית.

אבי אבוגני. יחצ,
אבי אבוגני/יחצ

צח דרוקר, מנכ"ל קו מנחה: "תחום הCRM בארגונים רבים תפס תאוצה ומשמש כיום ככלי המרכזי לניהול השוטף ולהבטחת פעילות עסקית רציפה ויעילה. אבי מביא איתו ניסיון עשיר בניהול מערכות טכנולוגיות מורכבות , אני משוכנע כי נסיונו העשיר יבוא לידי ביטוי בהצעדת החברה להצלחות טכנולוגיות ועסקיות".

אבי שימש בתפקידו האחרון מנכ"ל ודירקטור חברת FXCM ישראל. במשך שש שנות כהונתו הוביל את החברה בתקופה של שינויים משמעותיים בשוק ההון הישראלי ואסדרת פעילות זירות המסחר. בתום כהונתו חברת FXCM ישראל הייתה אחת מ-4 חברות בלבד שעמדו בתנאים לקבלת רישיון זירת סוחר מאת הרשות לניירות ערך.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully