וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר Panorays תגייס 60 עובדים

15.6.2022 / 12:51

המשרות פתוחות לנשים ולגברים ברמות שונות של ניסיון במגוון רחב של תפקידים, כולל סמנכ"ל מוצר, מנהל קבוצת פיתוח, מהנדס DevOps, מהנדס Backend בכיר בפייתון ועוד

חברת הסייבר Panorays, שמפתחת פלטפורמה להגנה על ארגונים מחולשות אבטחה של ספקים ושותפים, מתרחבת ומגייסת 60 עובדים. המשרות פתוחות לנשים ולגברים ברמות שונות של ניסיון במגוון רחב של תפקידים, כולל סמנכ"ל מוצר, מנהל קבוצת פיתוח, מהנדס DevOps, מהנדס Backend בכיר בפייתון, אנליסט תכנון פיננסי, אנליסט סיילספורס, מנהל ואנשי מכירות למשרד בניו יורק ולבריטניה, מומחה לניהול מכירות למשרה חלקית, מנהל הצלחת לקוחות, מומחה משפט, עוזר חשב ועוד.

חברת הסייבר Panorays, מפתחת פלטפורמה לאיתור וניהול חולשות אבטחה בשרשרת אספקה של ארגונים בצורה קלה ואוטומטית. היא נותנת מענה לאחת מנקודות החולשה של ארגונים, שהתוקפים מתקשים לחדור אליהם בצורה ישירה ולכן הם עושים זאת באמצעות ספקים של אותן חברות. שיטה זו הפכה לנפוצה בשנים האחרונות והניעה כמה מהתקפות הסייבר הגלובליות הרחבות ביותר. הטכנולוגיה החדשנית של Panorays מטפלת באתגר זה ומבטיחה שחברות יעבדו בצורה חלקה עם הספקים שלה, כדי למזער את סיכוני האבטחה. המוצר של החברה פועל באופן אוטומטי, מקיף וקל לשימוש, המנהל את כל התהליך. החל מאיתור סיכון קיים מבדיקה ראשונית של ספק ועד מעקב רציף אחר ספקים קיימים. כך ארגונים מסוגלים להעריך האם הקשר העסקי החיצוני מסכן אותם. בנוסף תקשורת קלה בין חברות וספקים בנושא הסייבר, מאפשרת לתקן בקלות את בעיות האבטחה ולשמור על הארגונים במשק מוגנים יותר.

עובדי פנורייז. דמי בן ארי,
עובדי פנורייז/דמי בן ארי

החברה הוקמה בשנת 2016 על ידי מתן אור-אל (מנכ"ל), מאיר ענתר (COO) ודמי בן-ארי (CTO) וגייסה 62 מיליון דולר מאז הקמתה בהובלת קרן הצמיחה Greenfield Partners ובהשתתפותAleph, OAK, BlueRed Partners StepStone Group, Moneta, עמיחי שולמן, מייסד ומנהל טכנולוגי לשעבר של אימפרבה וליין בס, לשעבר מנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס. החברה מעסיקה כיום 120 עובדים במשרדים בתל אביב ובניו יורק וחלקם במקומות נוספים ברחבי העולם.

לנה וטמכר, Global VP People פנורייז: "אנחנו בוחרים את העובדים שיצטרפו אלינו לפי שילוב של היכולות והניסיון שלהם, ביחד עם הפוטנציאל שאנחנו רואים והאפשרות להשתלב ב-DNA המיוחד של Panorays. החברה מיישמת מדיניות של גיוון רחב של אנשים שעובדים יחד ליצירת אימפקט. אנחנו מצטיינים במתן הזדמנויות קריירה לפי הפוטנציאל ויכולות ולא בהכרח לפי הרזומה המפואר.כך גייסנו לאחרונה מורים, משפטנים, מורי דרך, עובדים סוציאליים שעבור חלקם זו הזדמנות ראשונה לקריירה בהייטק. אנחנו מחבקים כל אדם ואת המגוון, ללא הבדלי גיל, מין, מוצא ומגדר".

מידע על המשרות הפתוחות ואפשרויות פניה - כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully