וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 'רמי לוי בשכונה' מצטרפת לאפליקציית Wolt

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 14:55

כחלק מההתרחבות של Wolt למשלוחי הסופרמרקט, מצטרפת רשת 'רמי לוי בשכונה' לפלטפורמת המשלוחים, עם 5 סניפים בתל אביב, הרצליה, נתניה, כפר סבא ופתח תקווה. מפיילוט ראשוני שנערך בשבועות האחרונים, עולה כי הפריטים המבוקשים ביותר היו ירקות, חלב, גבינת קוטג' וביצים

רשת הסופרמרקטים 'רמי לוי בשכונה', המונה 23 סניפים בפריסה ארצית, מצטרפת עם 5 מסניפיה לשירות המשלוחים המהירים באפליקציית wolt.

לאחר פיילוט שנערך בין סניפי הרשת לאפליקציית המשלוחים, הצטרפו הסניפים: בתל אביב, הרצליה, נתניה, כפר סבא ופתח תקווה עם פריסת משלוחים גם מחוץ לערים אלו, כך שהראושנים ליהנות מהשירות יהיו תושבי תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, קריית אונו, גבעת שמואל, נתניה, עמק חפר, הרצליה, רמת השרון, כפר סבא, רעננה והוד השרון.

מהפיילוט שנערך, נמצא כי המצרכים המבוקשים ביותר להזמנה מסניפי הרשת הם ירקות טריים, חלב, גבינת קוטג', ביצים וקולה זירו והשעות בהן מזמינים רוב הלקוחות הן שעות הבוקר, בין 8:00 ל-10:00 וכן שעות אחר הצהריים, בין 15:00 ל-17:00.

סניפי רמי לוי בשכונה הצטרפו לשירות משלוחים מהיר באפליקציית wolt. צילום מסך מתוך אפליקציית wolt,
סניפי רמי לוי בשכונה הצטרפו לשירות משלוחים מהיר באפליקציית wolt/צילום מסך מתוך אפליקציית wolt

'רמי לוי בשכונה' מציעים באפליקציית Wolt מגוון של קרוב ל-2,000 פריטים, בהם מוצרי חלב, פירות וירקות, מוצרי מזווה, משקאות אלכוהוליים ועוד. זמן המשלוח מוערך בכחצי שעה ודמי המשלוח ייקבעו בהתאם למרחק מבית הלקוח, בטווח שבין 10 ל-20 שקל.

צעד זה מגיע כחלק מההרחבה המשמעותית של פעילות הקמעונאות ב-Wolt מעבר למשלוחים ממסעדות. כיום כבר ניתן לראות מאות חנויות בתחומים שונים כמו סופרמרקטים ומצרכי מזון, פארם וביוטי, מעדניות, אלכוהול, פרחים, מאפיות, מזון וציוד לבעלי חיים, צעצועים, מתנות, כלי בית, ספרים ועוד. Wolt מרחיבה בחודשים האחרונים את תחום משלוחי הסופר המיידיים ובין הרשתות שכבר ניתן למצוא באפליקציה: סופר יודה, Yellow, ויקטורי ומאמא דלי.

סניפי רמי לוי בשכונה הצטרפו לשירות משלוחים מהיר באפליקציית wolt. צילום מסך מתוך אפליקציית wolt,
בין המוצרים המבוקשים למשלוח מהיר מסניפי הרשתב-wolt - חלב/צילום מסך מתוך אפליקציית wolt

"התחזקות משמעותית לקטגוריית הסופרים באפליקציה"

ישראל אברהמי, מנהל מכירות ריטייל, Wolt ישראל: "משלוחי הסופר המיידיים והמעבר לקנייה יומיומית הם העתיד של עולם המשלוחים ואנחנו מזהים את הצורך של הלקוחות בחווית צריכה אשר מתמקדת בטריות, איכות ומהירות כמגמה שתלך ותגבר בשנים הקרובות.

ההצטרפות של 'רמי לוי בשכונה', רשת סופרים עם פריסה במרכזי ערים, היא התחזקות משמעותית לקטגוריית הסופרים שתופסת מקום מרכזי באפליקציה שלנו. נמשיך לעבוד קשה כדי להרחיב ולפתח את קטגוריית מוצרי המכולת, ולהשקיע בפיתוחים טכנולוגיים שיתמכו בכך, בין היתר בשיפור חווית הלקוח, מהירות ודיוק הליקוט ובהיערכות אופרטיבית בקרב השליחים".

סניפי רמי לוי בשכונה הצטרפו לשירות משלוחים מהיר באפליקציית wolt. צילום מסך מתוך אפליקציית wolt,
משלוח מהיר באפליקציית wolt גם מרשת הסופרים 'רמי לוי בשכונה'/צילום מסך מתוך אפליקציית wolt

"חיבור בין תפיסה שירותית לשירות משלוחים מהיר"

אלי בן ברון, מנהל שיווק 'רמי לוי בשכונה': "אנחנו מברכים על החיבור המצוין בין התפיסה השירותית שלנו לפלטפורמה של Wolt. הרשת חרטה על דגלה 3 מטרות משמעותיות: להיות רשת הסופרים השכונתיים המשתלמת ביותר, לספק יום יום את הירקות והפירות המובחרים ביותר ולתת את השרות הטוב ביותר ועם יחס אישי לכל לקוח. יחד עם Wolt נוכל לספק את השירות בסטנדרט הגבוה ביותר ובמשלוח מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully