וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבצק כבר לא גולש: Normande משיק מיקסר ביתי עם ביצועים של מקצוען

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 11:44

מותג מוצרי החשמל Normande משיק מיקסר גדול ומרשים עם תכולה יוצאת דופן של 10 ליטר. הוא מיועד לשימוש רב תכליתי ומשווק כעוצמתי במיוחד. יצאנו לבדוק מה הוא יודע לעשות ומי בכלל צריך את כל הנפח הזה?

מותג מוצרי החשמל Normande משיק את דגם עם תכולה גדולה מהרגיל, מיקסר ביתי אך עם נפח מקצועי.

הבטחות היצרן לדגם זה: הדגם החדש, SM-2088, הוא מיקסר ב תכליתי ועוצמתי במיוחד בהספק 1500 וואט עם נפח של 10 ליטר עם קערת נירוסטה גדולה ונוחה לאחיזה, וו לישה כפול ללישת בצק בפטנט ייחודי המאפשר יעילות גבוהה, משפר את תוצאות הערבוב ומאריך את חיי המוצר.

בנוסף, למיקסר מסך LCD וצג שליטה דיגיטלי, ווסת בורר מהירות בעל 6 עוצמות שונות כולל פולס, כיסוי שקוף למניעת נתזים, בסיס רחב ויציב למניעת תזוזה, אביזרים נשלפים לניקוי קל ראש עם הטיה לאחור לקבלת גישה קלה לתערובת.

normande ,  מיקסר 10 ליטר, המחיר: 1190 שקל. מקסימדיה,
normande, מיקסר 10 ליטר, המחיר: 1,190 שקל/מקסימדיה

מהלך הבדיקה

לקחנו את המיקסר החדש (מקצועי) Normande דגם SM2088 לבדיקה ביתית. המיקסר הועבר למי שאופה תדיר, הן עוגות למכירה והן חלות ומאפים בכל סופ"ש לאירוח משפחתי בערב שבת.

מדובר במיקסר אלקטרוני עם קערת נירוסטה מוברשת ענקית עם ידיות בנפח 10 ליטר.

קערה הנירוסטה נשלפת בקלות מהבסיס עליו היא שוכנת, היא גדולה ומעט כבדה אבל קלה מאד לתפעול וניקוי. ידית האחיזה שלה הופכת את הסרתה, את הניקיון בכיור ואת ההתקנה על גבי הבסיס, לנוחה יותר מקערות אחרות ללא ידית אחיזה שאנחנו מכירים.

לקערה כיסוי שקוף למניעת השפרצה החוצה של החומרים ואפשרות הוספת חומרים במהלך העבודה, מה שמוכר לנו ממיקסרים ביתיים אחרים אך כאן, בשל הנפח הגדול וכמות החומרים שמכילה הקערה, מצאנו אותו (את הכיסוי) כמשמעותי אף יותר.

מיקסר דלונגי 10 ליטר. יח"צ,
מיקסר מקצועי Normande, 10 ליטר, המחיר: 1,190 שקל/יח"צ

ראש המיקסר ניתן להטיה לאחור כך שמתקבלת גישה נוחה לתערובת ושליפה קלה יותר של הקערה.

בדקנו גם את וו הלישה הכפול שמיועד לבצק ומשווק עם המיקסר כפטנט יחודי. וו הלישה הכפול ניראה חזק יותר ומתאים לכמות החומרים הגדולה שמכילה הקערה. מפי הנסיינית נאמר לנו כי הלישה של 2 ק"ג קמח שהיא מכינה לבצק חלות בכל שישי כמסורת הפרשת חלה, הייתה קלה יותר, מהירה יותר ונפח הקערה אפשר לה לראשונה להתפיח את הבצק באותה קערת לישה מבלי להעביר את התערובת לכלי גדול יותר כגי למנוע את גלישת הבצק החוצה (מה שחוסך שימוש בכלי גדול נוסף וכמובן ניקיון של כלים מיותרים)

את הווסת המציע 6 עוצמות שונות ניסינו במקרים שונים של לישת בצקים, הטרפת ביצים וערבול מצרכים לקרם. ברוב המקרים, השתמשנו בעוצמות הגבוהות שמאפשר הווסת והן אכן עשו את העבודה היטב. במקרה של הקצפת חלבונים השתמשנו בעוצמות נמוכות על מנת שלא "לשבור" את הקצף וגם אז נרשמה שביעות רצון מוחלטת מהביצוע.

משקלו וגודלו של המיקסר כולו הקנה לו את יציבותו על גבי משטח העבודה במטבח. בסיסו הרחב מנע את תזוזתו בזמן הפעולה.

המיקסר הגיע עם אביזרים נלווים ונשלפים שהיו קלים להחלפה וניקוי, פה לר מצאנו משהו שונה מכל מיקסר איכותי אחר שבדקנו. האביזרים שהגיעו באריזה: כיסוי שקוף לקערה הנשלפת, משוט לישה, אביזר לישה ארוך, אביזר לישה קצר ומטרף ביצים.

המסך הדיגיטלי (LCD) מואר בנורה כחולה במראה מודרני, גם לו לא מצאנו יתרון כלשהו אל אף שהניראות הכללית התאימה למראה המודרני של המטבח ושאר המוצרים עם התצוגה הדיגיטלית ששוכנים לצידו (כמו מיקרוגל, קומקום חשמלי ומכשיר air fryer)

לסיכום הבדיקה

מספר קריטריונים שהכריעו על כדאיות הרכישה:

הנפח: 10 ליטר - בהשוואה למיקסרים ביתיים מוכרים בעלי נפח של 5 ליטר. הגדול ביותר שהכרנו מכיל 7 ליטר.

הספק: 220-240v 50/60Hz 1500W, מרגיש מקצועי יותר ממיקסרים ביתיים שאנחנו מכירים.

עוצמת הרעש: נסבלת לחלוטין, אפילו היה מצופה לרעש חזק יותר הן בשל גודלו ותכולתו של המיקסר והן בשל עוצמתו.

אביזרים נלווים: משוט לישה, אביזר לישה ארוך, אביזר לישה קצר, כיסוי שקוף ומטרף ביצים

העיצוב: המיקסר הנבדק מרשים בנוכחותו, הוא ניראה עוצמתי וכבד, איכותי ומעוצב, הקווים הנקיים שלו, צבעו הנייטרלי והאביזרים הנלווים, משתלבים בהרמוניה אחד עם השני וכולם יחד - בעיצוב הכללי של המטבח. אין צורך "להחביאו" בארונות ולשלוף רק בעת הצורף, אם יש לכם שימוש תכוף בו, תוכלו להשאירו כאורח קבע על משטח העבודה. הוא ייראה כאילו נועד להיות שם תמיד ואפילו יוסיף אופי למטבח שלכם.

המחיר: 1,190 שקל, מחיר שנחשב לסביר בהשוואה לעלויות של מיקסרים מתחרים דומים בביצועיהם אשר גבוהים משמעותית ואף מוצעים במחיר כפול.יש לצין כי אין מספיק דגמים להשוואה עם נפח זהה של 10 ליטרים. להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות

בשורה התחתונה: אם אתם אופים הרבה ובכמות גדולה, המטבח שלכם מודרני ויש לכם מקום בשבילו על משטח העבודה, המיקסר המקצועי זה (Normande דגם SM2088) יענה לכם על הציפיות ובמחיר סביר לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully