וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה מברזיל: Nespresso משיקה תערובת קפה קר בטעם לימונענע

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 6:35

קפה עם חדשנות קייצית בהשראת ברזיל: Nespresso, מובילת שינויים בתרבות צריכת הקפה בעולם, נערכת לקראת העונה החמה עם חגיגת קפה צוננת במיוחד וקולקציית קיץ בהשראה ברזילאית עם השקת תערובת לימונענע לסדרת הקפה הקר, בדיוק כפי שנהוג בברזיל - להוסיף לימון לכוס הקפה

שותים קפה על החוף בריו דה ג'נרו

מוסיפים לימון לקפה: נספרסו משיקה תערובות חדשות של קפה קר בהשראה שנלקחה מברזיל.

הדוגמנית אלסנדרה אמברוסיו שמובילה את הקמפיין: "הקפה מסמן בעיניי רגעים חשובים של זמן לעצמי. ה-Liminha over Ice הם בהחלט קיץ ברזילאי בכוס".

Nespresso מעודדת את לקוחותיה לקחת את הרגע - "לשאוף, לנשוף וליהנות" ומשיקה תערובות חדשות שמתאימות למכונת ה-RIGINAL ולמכונת ה-VERTUO.

Brew, Breathe, Bloom - לצד הקפה, הבינו ב-Nespresso שגם סאונד ממלא תפקיד מכריע בהרגעת הגוף והנפש. לכן, הכינו ארבעה פלייליסטים שאספו במיוחד ב: Spotify כדי להנות מרשימת השמעה מתאימה, קלילה וקיצית בזמן שתיית קפה Nespresso.

מעכשיו, אפשר לשמור על הגוף והנפש, לשתות קפה ולדמיין שאנחנו בחופים האקזוטיים של ריו דה ז'נרו.

Nespresso משיקה שירות חדש וידידותי לסביבה. יחסי ציבור,
שותים את הקפה של הבוקר ומרגישים על החוף בברזיל/יחסי ציבור

תערובות חדשות למכונת ORIGINAL

Liminha Over Ice - תערובת חדשה של קפה קר בטעם לימונענע. 100% פולי ערביקה בקלייה מאוזנת, לכוס קפה קרה, מרעננת ועשירה בטעמים. ארצות מקור: קניה, אינדונזיה, מדינות נוספות. המלצת שתייה: הוסיפו 90 גרם קוביות קרח לכוס גדולה. מזגו מעל 40 מ"ל קפה (1 קפסולה), הוסיפו 90 מ"ל חלב קר או מים קרים או כאספרסו על קרח, לצד מים קרים.

Coconut Flavour Over Ice - התערובת האהובה על הישראלים בטעם קוקוס חוזרת ותשווק במהדורה מוגבלת. תערובת קפה קר (100% פולי ערביקה) עשירה בטעם קוקוס, עם נגיעות וניל וארומות עדינות של קרמל. טעם הקוקוס משתלב לצד הארומה העדינה של פולי הערביקה המרכיבים את התערובת. ארץ מקור: ברזיל, גואטמלה ומדינות נוספות. המלצת שתייה: הוסיפו 90 גרם קרח לכוס, מזגו מעל 40 מ"ל קפה (1 קפסולה), הוסיפו 90 מ"ל חלב קר או מים קרים.

Freddo Intenso - קפה קר עוצמתי ועשיר. הקפסולות מתאימות למכונת ה-ORIGINAL ולמכונת ה-VERTUO. בתערובת זו, המורכבת מפולי ערביקה, הפולים השונים נקלים בנפרד כדי ליצור טעמים עוצמתיים לצד מתיקות עדינה שמאזנת את המרירות. ארצות מקור: פרו, אינדונזיה, מדינות נוספות.
המלצת שתייה: הוסיפו 90 גרם קרח לכוס, מזגו מעל 40 מ"ל קפה (1 קפסולה), הוסיפו 90 מ"ל חלב קר או מים קרים.

תערובות קפה קר חדשות של נספרסו. יח"צ,
תערובת קפה בטעם לימונענע בהשראה ברזילאית, נספרסו/יח"צ

תערובות חדשות למכונת VERTUO

Exotic Liminha Over Ice - תערובת חדשה להכנת קפה קר בטעם לימונענע. הקפסולה מכילה 100% פולי ערביקה בקלייה מאוזנת לכוס קפה קר וטעים במיוחד. ארצות מקור: קניה, אינדונזיה, מדינות נוספות. המלצת שתייה: המלצת שתייה: הוסיפו 230 גרם קוביות קרח לכוס גדולה. מזגו מעל 230 מ"ל קפה (1 קפסולה).

Tropical Coconut Flavour Over Ice - תערובת קפה קר בטעם קוקוס עם נגיעת וניל וארומות עדינות של קרמל המגיעות מפולי הקפה עצמם. 100% פולי ערביקה. טעם הקוקוס מתאזן לצד הארומות העדינות של פולי הערביקה המרכיבים את התערובת. ארצות מקור: ברזיל, אתיופיה, מדינות נוספות המלצת שתייה: הוסיפו 230 גרם קוביות קרח לכוס גדולה. מזגו מעל 230 מ"ל קפה (1 קפסולה).

Ice leggero - קפה קר שמשלב טעמים מתקתקים וחמצמצים בטעם עדין ומרענן. פולי הקפה נקלו בקלייה בהירה ונטחנו במדויק כדי שניתן יהיה להנות מהטעם הייחודי. לתערובת זו מתיקות מאוזנת עם פירותיות עדינה ותחושה פרשית במיוחד לימי הקיץ החמים. ארצות מקור: אתיופיה, פרו. המלצת שתייה: הוסיפו 180 גרם קוביות קרח לכוס גדולה, מזגו מעל 80 מ"ל קפה (1 קפסולה)

תערובות קפה קר חדשות של נספרסו. יח"צ,
תערובות קפה קר חדשות של נספרסו/יח"צ

" קיץ ברזילאי בכוס"

בהתייחסה למעורבותה בקמפיין הקיץ של Nespresso, אמרה הדוגמנית אלסנדרה אמברוסיו: "כברזילאית אני גאה להיות הפנים של קמפיין בהשראת מדינת הולדתי. אני אוהבת את הרעיון של הקפה והוא מסמן בעיניי רגעים חשובים בהם אני לוקחת זמן לעצמי לאורך היום. אני נרגשת מאוד להיות חלק מקמפיין כייפי ושמחה לעבוד עם Nespresso כדי להנגיש את המתכונים הטעימים, האביזרים הקיציים, הקפה האיכותי - וה-Liminha over Ice שהם בהחלט קיץ ברזילאי בכוס".

את התערובות החדשות ניתן להשיג באפליקציית Nespresso, באתר www.nespresso.com בטלפון 2500*, בבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ ואצל המשווקים המורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully