וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההסתדרות: "אכריז סכסוך עבודה כללי אם לא תיפסק האלימות"

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 16:42

בעקבות הצטברות מקרי אלימות נגד משרתי ציבור, הודע ארנון בר-דוד כי יכריז סכסוך עבודה כולל בכל המגזר הציבורי, אם המדינה לא תשכיל למגר את התופעה ולחזק את האכיפה. הודיע כי לא יהסס להכניס לשביתת הזדהות עוד ועוד סקטורים במשק

על רקע התגברות מקרי האלימות כלפי עובדות ועובדים משרתי ציבור, הודיע בדקות האחרונות (ד') יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, כי: "אם בעשרת הימים הקרובים לא יינקטו צעדים אקטיביים ואפקטיביים מצד משרדי הממשלה והרשויות הרלוונטיות, למיגור תופעת האלימות כלפי משרתי ציבור - אכריז על סכסוך עבודה כללי במגזר הציבורי, ומדי שבוע אכניס עוד ועוד סקטורים לשביתות הזדהות. החל מצוותי רפואה, עובדי המגזר הציבורי ועד נהגי התחבורה הציבורית".

יו"ר ההסתדרות בר-דוד הוסיף: "האלימות כלפי עובדות ועובדים המשרתים את הציבור היא תופעה שלמרבה הצער, רק הולכת וגוברת. עובדות ועובדים מותקפים וניצבים מול אוזלת היד של רשויות המדינה ואכיפת החוק. זאת העת לפעול בעוצמה למיגור מוחלט של התופעה. לא נסכים להתרגל למקרים הללו ולדיווחים הללו".

מתוך קמפיין ההסתדרות נגד אלימות. דוברות ההסתדרות,
מתוך הקמפיין שיזמה ההסתדרות. בר-דוד מאיים כי לא יסתפק עוד בקמפיינים בלבד/דוברות ההסתדרות

בתוך כך, הנחה בר-דוד, להעלות שוב בטלוויזיה, כבר הערב, את קמפיין ההסברה של ההסתדרות: "אלימות לא עובדת כאן יותר". הקמפיין עלה בשבועות האחרונים ונועד להגביר את המודעות לתופעת האלימות נגד עובדים ומשרתי ציבור. בקמפיין משתתפים עובדות ועובדים אמיתיים: אחיות ואחים, מזכירה רפואית, נהג אוטובוס, עובדת סוציאלית, פקח חניה ועובדות הביטוח הלאומי - אשר עוטים על עצמם במהלך עבודתם אפודי מגן ועליהם הכיתוב "כוננות ספיגה זה אצלנו בשגרה".

יו"ר ההסתדרות הנכנס,  ארנון בר דוד. אורן כהן, דוברות ההסתדרות, אתר רשמי
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד. מאיים להשבית את המשק ולא בגלל ויכוח על תוספת שכר/אתר רשמי, אורן כהן, דוברות ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully