וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזתם לבד? עם החזרה לשגרת טיסות, קפץ גם הביקוש למזוודות

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 15:54

בשנה האחרונה נרשמה צמיחה של 1240% בביקוש לטיסות נופש לחו"ל לעומת השנה שעברה. החזרה לשגרת טיסות הביאה לביקושים גואים גם למזוודות חדשות. סקרנו את החידושים וחזרנו עם 10 המלצות למוצר היחיד שתיאלצו לרכוש בישראל, גם אם אתם בדרך לשופינג בחו"ל

לאחר שרוב מגבלות הקורונה הוסרו והשמיים נפתחו לחלוטין, הישראלים שצמאים לחופשות וטיולים, ממהרים לסגור חופשות ביעדים שונים. אתר GROO (לשעבר גרופון), אתר הדילים של ישראל, מדווח על עלייה של 360% בהזמנות של דילים בתחום התיירות בארץ ובעולם, בהשוואה לשנה שעברה.

מהנתונים עולה כי ההעדפה המובהקת של הישראלים היא חופשות בחו"ל, עם עלייה של 1240% בהזמנת נופשים ליעדים שונים מחוץ לארץ כשהמבוקשים ביותר באפליקציה ובאתר הם איי יוון, אנטליה, קפריסין הטורקית וסיני. בנוסף עולה מהנתונים כי אחרי שנתיים וחצי של לחץ וחוסר וודאות, אנשים מחפשים להירגע ולהתפנק שכן ישנה עליה של 260% בהזמנת חופשות בטן-גב לעומת שנה שעברה, ואף רואים עלייה בחופשות "הכל כלול" וגם ביעדים הכוללים פארקי מים.

מגמה נוספת: ישראלים כבר לא מחכים לאוגוסט כדי להזמין חופשה אלא מזמינים חופשות כל הזמן, גם בחודשים מאי - יוני, ולאו דווקא חופשות שנופלות על סופי שבוע, אלא גם באמצע השבוע.

יואב מירון, סמנכ"ל תיירות ב- GROO: "אחרי שנתיים וחצי לחוצות ומלאות חוסר וודאות, אנחנו רואים עלייה חדה בביקושים ואלפי חיפושים אחר דילים לחו"ל באתר ובאפליקציה. אנו קשובים לצרכנים שלנו, המחפשים לצאת לחופשות מפנקות ביעדים קרובים, במרחק של שעות טיסה בודדות ובמחיר אטרקטיבי ונגיש ובהתאם, הדילים נחטפים במהרה".

מזוודה מגניבה לצעירים ג'ורני Jurni. Jurni, צילום מסך
צמיחה של 1240% בביקוש לטיסות נופש לחו"ל בהשוואה לשנה שעברה/צילום מסך, Jurni

הביקוש למזוודות עולה בהתאם

בהתאם לעליית הביקוש לחופשות עולה גם הביקוש למזוודות.

מנתוני אתר GROO עולה כי בשנת 2022 נרשמה עלייה של כ-90% בקטגוריית המזוודות לעומת שנת 2021. יתרה מכך, גם לעומת שנת 2019, שנה "טרום קורונה" ניכרת עליה של 25%. כמו כן, נתונים מעניינים שעולים הם הסכומים שהצרכנים משקיעים ברכישות, כאשר המחיר הממוצע שמשקיעים כיום הישראלים במזוודה עלה ב-35% לעומת שנת 2021.

תומי שנפלד, מנכ"ל GROO: "שינויים אלו אפשר לייחס למספר דברים: הצורך של הישראלים לפצות את עצמם לאחר שנתיים של מגבלות והתייקרות המחירים הכללית הן על חומרי גלם והן על עלויות שינוע וייצור".

כמו כן, מהנתונים עולה כי יש הרבה ביקוש לתיקים מתקפלים כחלק מהטרנד של לטוס עם מזוודה קטנה ליעד בו עושים הרבה קניות ולחזור עם יותר כבודה. עוד נמצא כי אנשים מעדיפים לקנות מזוודות קשיחות וצבעוניות בסטים של 3 גדלים שונים, וכיום רואים במזוודה כאקססורי לכל דבר ואף מחפשים צבעים בוהקים, אופנתיים כמו כתום, סגול, כסוף, מנטה וטורקיז.

רגע לפני החופשה המשפחתית השנתית שלכם, מצאנו 10 מזוודות שוות בטווח מחיר שונים, ממזוודה דקה במיוחד, לאחרת שגדלה עם התכולה, מכזו שתגררו יחד עם הילד ועד לסטים שישרתו את כל המשפחה.

מזוודת וגה של רולינק 329 שקל. רולינק, יח"צ,
המזווה הדקה בעולם, rolink/רולינק, יח"צ

הכי דקה בעולם

חברת המזוודות החכמות הישראלית ROLLINK שזכתה בשני פרסי חדשנות בתערוכת המזוודות הגדולה בעולם, ומוצריה נמכרים במעל ל-20 מדינות ברחבי הגלובוס, מציעה את מזוודת FLEX AURA החדשה אשר בזמן מנוחה היא מתקפלת לעובי של חמישה ס"מ בלבד.

העובי הייחודי שלה מאפשר, בנוסף לקלות האחסון וחיסכון במקום, גם לקחת אותה כמזוודה נוספת בתוך מזוודה גדולה יותר לטובת הקניות במסעות שופינג בחו"ל. היא שוקלת רק 2.5 ק"ג, עם נפח של 40 ליטר. המחיר: החל מ-269 שקל, להשיג באתר ROLLINK בכתובת: https://rollink.co.il/

מזוודת אאורה מתקפלת של רולינק 495 שקל. יח"צ,
מזוודת אאורה מתקפלת של רולינק/יח"צ

אל תצאו פראיירים

פטנט ישראלי של חברת FUGU, מוביל את ייצור מזוודת ROLLUX שמטרתה לחסוך את התשלום עבור שילוח לפחות בכיוון אחד. בעידן הלואו-קוסט, תוכלו לעלות עם המזוודה כטרולי בגודל 21 אינץ' למטוס, ובחזרה הביתה, כשתצטיידו בקניות שרכשתם, תוכלו לפתוח אותה ל-31 אינץ' (הגדולה ביותר בישראל) שמכילה 93 ליטר.

למעשה, תטוסו עם מזוודה קטנה בהלוך ותכלו לשוב עם מזוודה גדולה. המזוודה זכתה לשבחים בכלי תקשורת רבים בארה"ב, בהם הניו יורק טיימס, Forbes, abc news, דיסקברי, וושינגטון טיימס ועוד.

המזוודה בעלת ארבעה גלגלים כפולים נשלפים, ידית נשיאה איכותית ונוחה, יציאת USB לטעינה ותא נסתר חיצוני. אחריות ל-24 חודשים. המחיר: 1,199 שקל, להשיג באתר https://swagg.co.il/ ובחנות הדגל ברחוב האומנות 12 נתניה.

מזוודת רולוקס שגדלה לפי כמות התכולה 1,199 שקל להשיג באתר swagg.co.il. יחצ דג הזהב,
מזוודת רולוקס שגדלה לפי כמות התכולה 1,199 שקל, אתר swagg/יחצ דג הזהב

מיודדות עם הסביבה

סט מזוודות רכות דגם Lykke מבית המותג הבריטי It Luggage הן Eco friendly, כלומר, ידידותיות לסביבה, כך שגוף המזוודה עשוי 100% מבקבוקי פלסטיק.

המזוודות מצוידות בגלגלים כפולים ועשויות בד איכותי ועמיד בצפיפות גבוהה. בשלושת הגדלים, קיימת האפשרות להגדלת הנפח. לכל מזוודה 2 תאים חיצוניים לאחסון פריטים המיועדים לשליפה מהירה, מנגנון טלסקופי ארגונומי, מנעולTSA אינטגרלי לנעילה עם קוד אישי, 10 שנות אחריות יצרן מידות: 121 ליטר, 85 ליטר, טרולי בנפח: 42 ליטר הצבעים: שחור וירקרק,

המחיר: 1,199 שקל. ניתן להשיג בחנויות ממסי בתל אביב ומודיעין וכן באתר החברה https://www.memsi.co.il/

סט מזוודות רכות של מותג הבריטי it luggage דגם הlykke. it luggage,
סט מזוודות רכות של המותג הבריטי it luggage דגם הlykke/it luggage

התנועה חלקה ושקטה

עוד מותג בריטי מממסי: Antler המתמחה בייצור ועיצוב מזוודות פרמיום, מציע מזוודת עליה למטוס המאופיינת בשילוב של חוזק, עמידות, קלות משקל ועיצוב רענן וצעיר, עשויה פוליפרופילן, בעלת ידית נשיאה טלסקופית לנוחות מקסימלית וידית נשיאה עליונה. מנעול TSA אינטגרלי בתקן אמריקאי, כיסים פנימיים לאריזה חכמה, 4 גלגלי גומי לתנועה חלקה ושקטה.

המוודה מגיעה עם 10 שנות אחריות. מידות המזוודה: 55X40X20 ס"מ נפח: 44 ליטר משקל: 2.4 ק"ג הצבעים: טורקיז וסגול.

המחיר: 359 שקל (במקום 549 שקל) להשיג בחנויות ממסי בתל אביב ומודיעין וכן באתר החברה https://www.memsi.co.il/

מזוודה קשיחה של המותג הבריטי antler. antler,
מזוודה קשיחה של המותג הבריטי antler, ממסי/antler

אקשן עם בונד

סט מזוודות bond כולל 3 גדלים 28 ,24 ו-20 אינץ', הן קלות במיוחד, עשוית מבד פוליאסטר, 4 גלגלים כפולים איכותיים מסיליקון, בעלות רוכסן הרחבה פונקציונאלי, ידית טרול אלומיניום, מתכווננת וחלוקה לתאים, אחריות לשנתיים.

משקל המזוודה 28 אינץ' הינו 3.5 קילו , של המזוודה הבינונית 24 אינץ' - 3.2 קילו ואילו של מזוודת הטרולי 20 אינץ' - 2.5 קילו.

המחיר: 849 שקל לסט של 3 מזוודות, להשיג ברשת תיק התיקים ובאתר https://tikhatikim.co.il/

סט 3 מזוודות נוצה בונד. יח"צ,
סט 3 מזוודות נוצה בונד, תיק התיקים/יח"צ

לא תשברו אותה

מזוודות קשיחות דגם ALPINE של DESERT SNOW עשויות פוליפרופילן שייחודו בחוזקו ועמידותו לחום, מזוודות העשויות מחומר זה הן חזקות במיוחד ולא ניתנות לשבירה.

המידות 20, 24, 28 אינץ', ובשתיים הגדולות קיימת אפשרות הרחבה. המזוודות בעלות 4 גלגלים כפולים, בטנה איכותית, מנעול TSA שקוע בעיצוב למראה יוקרתי. הצבעים: שחור, אפור, נייבי.

מחיר מבצע לחודש יוני: 669 שקל לשלישייה, להשיג ברשת חנויות ריקושט ובאתר https://www.rikushet.co.il/

סט מזוודות קשיחות חדשות. 669 שקל במקום 1,299 שקל  desert snow נייבי. סטודיו ריקושט,
סט מזוודות קשיחות חדשות. 669 שקל במקום 1,299 שקל desert snow נייבי/סטודיו ריקושט

העיצוב אופנתי

מזוודת Luan האמריקאית. מגיעה בתבליט מורכב ואופנתי מבית goluggage, בארבעה צבעים: קרם מסוגנן, ורוד פסטל, כחול נייבי ושחור קלאסי עם תבליט, מרופד ABS ייחודי להגנה מלאה, בקרת הגלגלים מבטיחה את הביצועים.

למזוודה פתח מרכזי לאריזה מאורגנת. המזוודה בעלת ידיות אחיזה קלות והיא מגיעה עם אחריות לשנתיים.

המחיר לסט של 3 מזוודות: 899 שקל. ניתן להשיג: באתר https://www.goluggage.co.il/ ובדוכן בקניון רננים (רעננה) מול חנות זארה בקומה 1

סט מזוודות luan. יח"צ,
סט מזוודות luan/יח"צ

היישר מהרי האלפים

מזוודות עשוית מחומר ABS של המותג SWISS ALPINE בצבעוניות קלאסית של שחור, כסף וזהב. כל שלישיה כוללת מזוודות במידות: 20,24,28 אינץ'. המזוודות מצוידות ב-4 גלגלים כפולים, המאפשרים סיבוב של 360 מעלות, רוכסנים איכותיים, מנעול קומבינציה, שתי ידיות אחיזה - עליונה וצדדית.

המזוודות קלות משקל, עם ביטנה איכותית ועבה. במזוודה הגדולה ישנה אפשרות הרחבה של עד 20%.

מחיר מבצע: 600 שקל, כולל שנה אחריות. להשיג ברשת O&H ובאתר https://h-o.co.il/

h&o שלישיית מזוודות 600 שקל במקום 1400 שקל. אסף לוי,
h&o שלישיית מזוודות 600 שקל במקום 1400 שקל/אסף לוי

קיץ בבית האח

סמסונייט משיקה מזוודות רכות וקשיחות בצבעי קיץ ססגוניים ובמהדורה מוגבלת. מדובר בקו צבעים אופנתיים כמו: ירוק-קקטוס, כתום, סגול, כחול- ים, צהוב, וטורקיז. הקולקציה החדשה של המזוודות האייקוניות S'CURE, שהושקה עם כניסת הדיירים לבית האח הגדול, מגיעות במגוון במגוון רחב של גדלים ומידות, מטרולי עלייה למטוס ועד למזוודות גדולות, המתאימות כולן לטיולי-משפחות.


המזוודות החדשות בעלות 4 גלגלים ומערך פנימי דו-צדדי נוח לאריזה, עם 5 שנות אחריות בינלאומית של היצרן.

טווח מחירים לצרכן: 690-1220 שקל. שקל. ניתן להשיג: בסניפי חנויות סמסונייט.

סמסונייט_סדרת_המזוודות_s'cure. אסף לוי,
סדרת המזוודות s'cure, סמסונייט, טווח מחירים: 690-1220 שקל/אסף לוי

חברת קל-גב משווקת סט 3 מזוודות קשיחות לנסיעות וטיולים דגם Legend תוצרת המותג Marco Polo, בגדלים שונים, כולל מזוודת טרולי עלייה מטוס. בעלות 4 גלגלים מסתובבים 360 מעלות וידית טלסקופית נשלפת.

MARCO POLO הינו מותג בינלאומי המוביל את קטגוריית ה-VALUE FOR MONEY בענף המזוודות בזכות מגוון העיצובים, המשקל הנמוך, חומרים איכותיים שמבטיחים עמידות גבוהה, ומעל הכל טכנולוגיה פורצת דרך בקטגוריית מזוודות עליה למטוס מהן ניתן לנתק את הגלגלים ובכך להגדיל את גודל המזוודה ולא לחרוג מהגודל המותר.

המחיר: 999 שקל לסט. ניתן להשיג באתר קל גב בכתובת - https://kalgav.co.il/travel/suitcases ובמגוון החנויות המשווקות את המותג.

marco polo סט מזוודות קשיחות legend מחיר 999 שקל. יח"צ,
marco polo סט מזוודות קשיחות legend מחיר 999 שקל, קל גב/יח"צ

המזוודה שהיא בימבה

אמריקן טוריסטר חברת הבת של סמסונייט המתמחה במזוודות קשיחות ורכות עם הדפסים, משיקה סדרת מזוודות רכיבה לילדים. 'מזוודות בימבה' DREAM RIDERהמיועדת לגילאים 3 עד 8, עם דמויות אהובות של דיסני ומארוול כמו: מיני ומיקי, דונלד דאק, ספיידרמן או בדמויות של חיות.

המזוודה קשיחה וקלה, מותאמת לרכיבה, בעלת נפח אחסון דו צדדי גדול של 28 ליטר. למזוודה ידיות אחיזה לילד ורצועה ארוכה להורה. למזוודה שני מנעולים והיא משמשת גם כטרולי עליה למטוס. הליין החדש עם שנתיים אחריות בינלאומית מטעם היצרן, עשוי ללא PVC ועל פי תקן אירופאי מחמיר.

מחיר לצרכן: החל מ-375 שקל (דמויות החיות) ועד 400 שקל (למוצרי דיסני). ניתן להשיג ברשת חנויות סמסונייט.

סמסונייט_סדרת_המזוודות_לילדים_dream_rider_disney_400__שקל. אסף לוי,
סמסונייט סדרת המזוודות לילדים dream rider disney, המחיר: 400 שקל/אסף לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully