וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על דיסני: "אפליקציה נחותה במחיר מלא, אפילו תרגום לעברית אין לכל התכנים"

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 11:12

דיסני פלוס עלתה אתמול בישראל והרשת סוערת: גולשים מעידים כי בחלק ניכר מהתכנים אין תרגום לעברית וההיצע דל ביחס לתוכן בחו"ל. "רמאות ועוקץ, לא לרכוש מנוי".

"דיסני פשוט עושים צחוק מהצופים הישראליים. הביאו אפליקציה נחותה במחיר מלא. זה לא דיסני פלוס, זה דיסני מינוס", כך אמר היום אחד הלקוחות שרכשו מנוי לדיסני פלוס שהגיעה אתמול לישראל.

"עם כל הכבוד לתכנים שלהם לילדים, שחלקם כבר נמצאים היום בחבילות של חברות הטלוויזיה השונות, בכל הנוגע לתכני מבוגרים - דרמות וסדרות מתח - מדובר פשוט באכזבה אדירה. היצע דל מאוד וחלק ניכר ממנו אפילו לא מתורגם לעברית. פשוט זלזול בלקוחות. מי עולה לאוויר עם סדרות ללא תרגום לשפת הלקוח? בדיחה", אמר לקוח אחר.

דיסני פלוס. ShutterStock
דיסני פלוס/ShutterStock

לא כמו בארה"ב

גם בעמוד הפייסבוק של דיסני ישנן תגובות נזעמות על השירות החדש. "רמאות ועוקץ, לא לרכוש מנוי!!!! קיבלנו דיסני פלוס למדינות עולם שלישי. חסרים כל כך הרבה פיצרים...", כתב אחד הגולשים ואחר הוסיף: "דיסני פלוס ישראל - מה יש להגיד, גודל הציפייה כגודל האכזבה. הובטחו לנו ניסים ונפלאות (איכות סאונד ווידאו מתקדמות, כמות תכנים מכובדת, ואפליקציה שאשכרה אפשר להשתמש בה).

במקום זה קיבלנו כמות נחותה של תכנים, איכות כל כך נמוכה, שלא תומכת אפילו ב-4k, שום פיצ'ר מהאפליקציה האמריקאית (שמתומחרת במחיר של ישראל ואפילו פחות). סתם לדוגמא אפליקציה ופיצרים זהים לשלנו מתומכרים בכשבעה שקלים בחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully