וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתאמן בבית קטן: בדקנו את המיני-סטפר של אנרג'ים

דוד רוזנטל

16.6.2022 / 9:55

אם אין לכם מקום לאליפטיקל או הליכון בסלון, המיני-סטפר של אנרג'ים עשוי להיות פיתרון לא רע לעשיית כושר. מהם היתרונות והחסרונות והאם הוא שווה 470 שקל?

לאנשים רבים שרוצים להתאמן, בבית ובכלל, יש לא אחת קשיים - אם זה מקום שמונע מהם להכניס מתקן כזה או אחר, או בעיות בריאותיות, למשל בברכיים, שבכלל מונעות או לכל הפחות מפריעות להם לבצע פעולות.

אנרג'ים ספורט, יבואנית ציוד הכושר והספורט הגדולה בישראל, משדרגת את אימוני הכושר הביתיים ומציגה מיני סטפר עם תנועות אלכסון. מכשיר קומפקטי המשמש לעיצוב וחיטוב הגוף, בעל מנגנון פעולה ייחודי העוזר לחזק את שרירי האגן והירכיים ולשרוף קלוריות.

אימונים לחיזוק הרגליים ופעילות אירובית נחשבים לקשים שבאימונים, אך בהחלט חשובים. מכשיר המיני סטפר הבייתי מאפשר לשמור על כושר ולחטב את הגוף באפקטיביות רבה בו זמנית. בניגוד למכשירי הסטפר הרגילים הקיימים בשוק, המאפשרים פעולה של צעידה בלבד, למכשיר מנגנון ייחודי עם תנועות אלכסון המאפשר להגיע לביצועים טובים יותר בחיזוק שרירי האגן והירכיים. נוסף לכך, כולל צג העוזר לעקוב אחר הפעילות המבוצעת ואף סופר את התקדמות שריפת הקלוריות של המשתמש בעת העבודה.

מיני סטפר אנרג'ים. יחצ,
המיני סטפר של אנרג'ים/יחצ

אז מה חשבנו?

למכשיר מדרך רחב המונע החלקה, עיצובו קטן וקומפקטי והוא נוח לאחסון בסיום השימוש. כמו כן, פעילותו שקטה וחלקה ואינה תפריע ליתר המשפחה. מידות המכשיר: 42 ס"מ אורך ו-42 ס"מ רוחב. משקל מתאמן מירבי שיכול לשאת הוא 90 קילוגרם, כך שאנשים כמוני (92-93 ק"ג, תלוי כמה ממתקים אכלתי באותו יום) גבוליים, ועל כבדים יותר בכלל אין מה לדבר. זה חיסרון בעיניי, משום שלא אחת אנשים שבאמת צריכים מכשיר מסוג זה הם אלה שסובלים מ-BMI גבוה.

בגדול, זה מכשיר מאוד חביב. כמו כל מכשיר מיני, הוא לא "הדבר האמיתי", אבל יש הבדל בין הרצוי למצוי. הרצוי מבחינת זוגתי ומבחינתי הוא אליפטיקל מפואר, אבל הסלון שלנו לא מאפשר זאת. המצוי הוא המכשיר הזה, שבהחלט אפשר לשים במרכז של כל חדר ולצפות בטלוויזיה תוך כדי.

המחיר: 470 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ביקורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully