וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית גולני מונה למנהל פיתוח עסקי בחטיבת הפאונדרי של אינטל

16.6.2022 / 10:28

גולני יוביל ויקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מרכזי מו"פ של חברות בינלאומיות הפועלות בישראל וחברות הייטק וסטארט-אפ ישראליות בתעשיית השבבים

עמית גולני, 48, מונה לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי (Director Business Development) בחטיבת הפאונדרי של אינטל (IFS Intel Foundry Services) שנועדה לממש את חזונו של מנכ"ל אינטל פט גלסינגר- להפוך את אינטל לאחת מחברות הפאונדרי המובילות בעולם שתספק שירותי ייצור סדרתי של שבבים עבור חברות חיצוניות ללא יכולות ייצור עצמי (Fabless). במסגרת התפקיד, גולני יוביל ויקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מרכזי מו"פ של חברות בינלאומיות הפועלות בישראל וחברות הייטק וסטארט-אפ ישראליות בתעשיית השבבים.

לגולני תואר ראשון בכלכלה וניהול MBA מאוניברסיטת בר אילן והוא מחזיק בניסיון של 10 שנים בתפקידי מכירות ופיתוח עסקי באינטל, בדגש על מוצרי דאטה סנטר. במסגרת תפקידיו הקודמים הוא הוביל עסקאות מורכבות ומשמעותיות בעיקר מול לקוחות גלובליים וחברות שעוסקות במוצרים חדשניים. טרם הצטרפותו לאינטל מילא גולני שורת תפקידים בתחום הפיתוח העסקי והמכירות בחברות רב לאומיות, סטארטאפים ואינטגרטורים מקומיים.

עמית גולני. רן גולני,
עמית גולני/רן גולני

מאינטל נמסר: "המינוי של עמית הוא מינוי מרגש וחשוב שמסמן עוד שלב בהתקדמות של אינטל למימוש מלא של האסטרטגיה החדשה של מנכ"ל אינטל העולמי, לאפשר לחברות חיצוניות ליהנות מיכולות הייצור המתקדמות של אינטל ומטכנולוגיות העילית של אינטל ולספק עבורן פתרונות מקצה לקצה. המינוי של עמית לניהול הפעילות העסקית של IFS בישראל מגיע בהמשך לתפיסה של אינטל המכירה בישראל כמרכז חדשנות ומעצמת הייטק בינלאומית, ומתוך רצון להמשיך ולהדק את הקשר עם התעשייה והאקוסיסטם בישראל".

כזכור, במרץ 2021 הכריז גלסינגר על אסטרטגיית IDM 2.0 החדשה של אינטל שמטרתה להמשיך ולהצמיח את אינטל כמפתחת מובילה בטכנולוגיית תהליכים, יצרנית גדולה של מוליכים למחצה והספקית המובילה בעולם של שבבים. גלסינגר שם לו ליעד להפוך את אינטל לספקית foundry (שירותי ייצור) ברמה עולמית עם כושר ייצור בארה"ב באירופה ובישראל שיוכל לשרת לקוחות בכל העולם. מאז הכריזה על אינטל על השקעות בסדר גודל של עשרות מיליארדי דולר להקמת מפעלי Fab-ים ברחבי העולם ובניהם הקמת מפעל בגרמניה ומפעל נוסף באוהיו בארה"ב כמו גם הקמת מפעל ייצור חדש נוסף הנבנה בימים אלו בקרית גת.

בשנה שחלפה מאז הכרזת IFS אינטל הקימה צוות גלובלי אותו ציידה בטכנולוגיות המובילות ביותר בתעשייה במטרה להתקדם במימוש האסטרטגיה של החברה ולספק פתרונות כוללים במגוון רחב של שירותים מתקדמים כגון שירותי IP , ייצור, בקרה, בדיקות, אריזה ועוד. הצוות יהיה אמון על שיתופי פעולה ובניית אקוסיסטם שיתמוך בחדשנות של לקוחותיה של אינטל ויאפשר כאמור לייצור שבבים בטכנולוגיות שונות מעבר ל- x86 (כמו למשלArm וRISC - V).

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully