וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן לאוהבי פודקאסטים: חברת ההייטק RIVERSIDE מגייסת מאות עובדים

16.6.2022 / 13:48

החברה הישראלית שפיתחה פלטפורמת הקלטה מרחוק המאפשרת לכל משתמש להקליט פודקאסט המכיל אודיו ווידאו באיכות גבוהה הזהה לאולפן, מגייסת טאלנטים לתפקידי פיתוח תוכנה בארץ ובעולם

חברת Riverside הישראלית, אשר פיתחה את הפלטפורמה הראשונה בעולם המאפשרת איכות הקלטה של אודיו ללא אובדן נתונים ואיכות ברזולוציית 4k, מגייסת מאות עובדים למגוון רחב של תפקידים, כגון: מפתחי Full-stack, ראשי צוותים, מעצבי ux/ui, מנהלי מוצר, תמיכה טכנית ועוד. מטה החברה המרכזי ממוקם בתל אביב, כאשר 70% מעובדי החברה נמצאים בישראל והשאר עובדים מרחוק, מכל קצוות אירופה וארה"ב. החברה עובדת במודל היברדי גמיש המאפשר עבודה מהבית.

"בכל אתגר אנחנו משקיעים בחיפוש ויצירת פתרון אידיאלי המבדל אותנו מן המתחרים תוך שימוש בכלים והטכנולוגיות העדכניות ביותר בתעשייה", מספר רועי כהן, ראש צוות החדשנות בחברה. "גם כיום כשאנו גדלים אנו מעודדים ומכוונים את העובדים לחשוב מחוץ לקופסא ולייצר יכולות ורעיונות שיצעידו אותנו קדימה".

עובדי ריברסייד. יחצ,
עובדי ריברסייד/יחצ

"עוד בראיון הראשון שלי עם נדב וגדעון (מייסדי החברה), לאחר שהם שאלו אותי מה דעתי על המוצר והטכנולוגיה, עניתי שלדעתי מדובר בבעיה די פשוטה שניתן לפתור בקלות. אך ככל שהתקדמנו בתהליך הבנו שלא כך הדבר, לבסס מערכת אמינה אשר מסוגלת לשמש ככלי אצל החברות הגדולות ביותר בשוק, הסומכות על המוצר עבור ראיונות רגישים עם מרואיינים בכירים בתעשייה, הוא אתגר מורכב. מתוך הצורך והרצון לייצר מערכת אמינה יחד עם חוויה למשתמשים אותה לא ניתן למצוא במוצרים אחרים, פיתחנו שכבות נוספות יחד עם תשתיות וטכנולוגיה ייחודית שכיום קיימת רק אצלנו" הוא מסכם.

"אנו מחפשים את הטאלנטים שיצטרפו למהפכה בעולם הוידאו. הצמיחה של החברה תואמת את צמיחת השוק של יצירת תוכן אודיו ווידאו. לא כל יום זוכים לראות את ביל גייטס, טים קוק, מארק צוקרברג והרבה מהמראיינים הטובים בעולם משתמשים במוצר שאתה עובד עליו. זה מרגש ומשותף לכל המחלקות" מוסיפה קרין לוי, מנהלת השיווק ב-Riverside.

על צמיחת החברה מרחיבה שירלי טל, מגייסת במחלקת משאבי האנוש: "אנחנו בונים שני צוותי פלטפורמה - backend ו-frontend שיהיו אחראים לתכנן, לבנות, לתחזק ולתכלל את העבודה התשתיתית בפלטפורמה, יחידות הלוגיקה המשותפות, שירותים חיצוניים וכדומה", היא מספרת. "לצוותים האלה אנו מגייסים מפתחים עם ניסיון משמעותי בפיתוח תשתיות תוכנה (senior frontend/backend developers) וכן ראש צוות להוביל את פלטפורמת ה-frontend. בנוסף, אנחנו מגייסים מפתחים בתחומי הענן, דאטה, למידת מחשב ובינה מלאכותית ומפתחים לאפליקציות המובייל שלנו - iOS ו-Android".

לאתר החברה
דואל לשליחת קו"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully