וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכו על זה: ההליכון הביתי שתוכלו להעלים מהעין ברגע

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 10:14

הליכונים ביתיים הפכו למבוקשים, הן בשל הנוחות והזמינות והן בשל החיסכון בזמן ובכסף אך החסרונות שלהם רבים: המשקל הכבד, הגודל העצום שדורש מקום פנוי קבוע בבית, העלות הכספית הגבוהה והמראה הכללי שלא משתלב בהרמוניה עם שום סגנון עיצוב - להליכון הזה יש פתרון להכל!

הליכון מתקפל בייתי. יח"צ,
מתחטבים ושומרים על כושר בבית, הליכון WalkingPad מבית היצרן/יח"צ

לא רק לספורטאים

מסלולי ההליכה/הריצה הביתיים הפכו מזמן למוצר מבוקש, לא רק על ידי ספורטאים אלא גם על ידי חובבים או אנשים שמאד רוצים להתאמן אך מוצאים את כל התירוצים שבעולם למה לא.

עם השנים, הולכת ועולה המודעות לכושר ובריאות ואיתם גם הביקוש למכשירי כושר ביתיים. הסיבות המובילות של הצרכנים שלא לרכוש הליכון הביתה, לרוב מסתכמת ב: "אין לי מקום בבית", "המשקל הכבד לא מאפשר לנייד אותו", "זה ממש יקר", "זה מכוער ולא משתלב לי עם הרהיטים" ובעיקר, "כשיימאס לנו, הוא יהפוך לאנדרטה מיותרת בבית".

יחד עם כל אלו, הביקושים ממשיכים לעלות כשהשיא הגיע בימי הסגרים שחווינו בתקופת הקורונה. תתפלאו אבל הביקושים לא ירדו עקב התפוגגות המגפה...

בדיוק בגלל הביקושים לצד החסרונות הרבים שמניתי, יצאתי לבדוק את מסלול הריצה/ההליכה החדש והמתקפל WalkingPad מבית חברת KINGSMITH (בייבוא של חברת קריסטלינו) ומסתבר שיש לו מענה לכל אחד מהחסרונות הנ"ל.

הליכון מתקפל 3. יח"צ,
ביקוש גבוה למכשירי הליכה/ריצה ביתיים/יח"צ

הדור הבא של הליכוני הכושר

על פי דברי היצרן, ההליכון החדש (והמתקפל) WalkingPad של KINGSMITH, מהווה את הדור הבא של הליכוני הכושר. הוא מתחבר לאפליקציית אימון, מאפשר להתחטב בבית מבלי להזיע בחוץ בקיץ, מציע מהירות ריצה למרחקים של עד 12 קמ"ש, מצויד במשענת הכוללת פאנל הפעלה מובנה מצויד בלחצן המאפשר קיפול קל ונוח, נשלט ע"י קישורית לאפליקציה, בעל מנגנון בטיחותי (מתאים גם לילדים), ידית אחיזה וכבל בטיחות.

העובדות כי משקלו קל יחסית וניתן לקפל אותו במהירות ובקלות (ניסינו וזה ממש כך) הופכות את השימוש בו לזמין וגמיש, תוכלו להתאים לעצמכם מתי נוח לכם לעלות על המסלול ולהתאמן ומתי תרצו להעלים אותו מהפריים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

המפרט הטכני כולל

  • אחריות שנתיים יבואן רשמי כולל טכנאי עד הבית
  • מערכת קיפול כפולה המאפשרת קיפול קומפקטי
  • בסיס חזק ושטח ריצה רחב
  • 4 שכבות בולמי זעזועים
  • ידית אחיזה וכבל בטיחות
  • שוליים רחבים מאפשרים עצירת חירום.
  • שליטה קולית
  • משענת (מגש) לסמארטפון/ספר
  • מנגנון בטיחות
  • משקל 36 ק"ג
  • מהירות מקסימלית 12 קמ"ש
  • משקל נשיאה מקס' 110 ק"ג
  • מסך OLED המציג נתונים בזמן אמת זמן: מהירות, מרחק, קלוריות, צעדים ועוד
  • הגבלת מהירות מוגדרת על ידי משתמש
  • הגנת עומס יתר
  • המתנה אוטומטית
  • פונקציית נעילת ילדים
מצב מקופל. יח"צ,
קיפול כפול שלוקח 30 שניות יעלים את ההליכון מהעין/יח"צ

יתרון ענק לפריט גדול שהופך לקטן

אחד היתרונות הבולטים והמאד גדולים של הליכון WalkingPad דגםX21 הזה הוא האפשרות לקפלו למצב עומד ומינימאלי, כזה שתוכלו להצמיד לקיר, לפריט ריהוט, לגרור לאחד החדרים או כל פתרון אחסון לא גדול מידי שיש ברשותכם. אם לא הפעלתם את הוידאו למעלה, זה הזמן! אתם חייבים לראות את זה.

מידות ההליכון במצב פתוח (כמעט כמו הליכון רגיל שאתם מכירים מחדר הכושר): רוחב 72 ס"מ ואורך של 145 ס"מ.

מידות ההליכון במצב סגור (לאחר קיפול כפול) רוחב 72 ס"מ ואורך של 95 ס"מ , עובי 15 ס"מ.

חיבור ישיר לממשק. יח"צ,
חיבור ישיר לממשק: תכניות אימון שונות באפליקציה/יח"צ

לסיכום הבדיקה:

את ההליכון המדובר ניסינו על מספר אנשים, בעלי ממידי גוף שונים, משקלים מגוונים ועם צרכים אחרים האחד מהשני.

ניסו אותו: נער בן 16 כאימון שמירה על כושר, ריצה למשך שעה במהירות של 9 קמ"ש, אדם בן 68 שעבר לפני שנה אירוע לב והוכרח לבצע הליכות 3 פעמים בשבוע, אישה בת 35 שנוהגת ללכת 4 פעמים בשבוע על חוף הים ואני - מי שהמילה "אימון" עושה לה אסוציאציה ל"בילוי על מכשיר עינויים".

הבדיקות הביאו אותנו למסקנות על השימוש במכשיר, רובן חיוביות וחלקן מצביעות על חסרון.

מצאנו את השימוש בו כחווית אימון שלא הכרנו, הצג המתקדם, החיבור לאפליקציה, החגורה שנצדת לגופנו למקרה של נפילה/מעידה ועוצרת מיידית את פעילתו של המכשיר, המגש עליו הנחנו ספר או טלפון שעזרו לנו להעביר את זמן האימון תוך עניין/עבודה, הקיפול הקליל והמהיר שלא הצריח עזרה מגורם נוסף. הצבעים שלו שמשתלבים היטב בכל סגנון עיצוב מודרני, אפשרות הניידות שלו ממקום למקום ובעיקר, המחיר ההגיוני שלו, שאם יש בכוונתכם להשתמש במוצר אפילו פעמיים בשבוע, הוא מצדיק את הרכישה.

החיסרון היחידי שמצאנו הוא: בולמי הזעזועים שהרגישו לא מספיקים איכותיים למי שמכירים מכשירים כבדים ומקצועיים אחרים, ההליכה עליו נעימה וחווייתית לעומת הריצה שמרגישה קצת פחות בטוחה בכל ההיבט של שמירה על הברכיים. ניראה כאילו מגבלת המשקל היותר מדויקת תהייה כ-85 קילו ולא 110 ק"ג כפי שציין היצרן.

צג דיגיטלי להליכון. יח"צ,
צג דיגיטלי יראה נתוני ביצוע בזמן אמת, WalkingPad X21/יח"צ

בשורה התחתונה

אם יש לכם רצון וכוונה להתאמן לפחות פעמיים בשבוע, אם אתם קצרים בזמן או סתם מעדיפים זמינות ונגישות בכל רגע, אם ההגעה לחדר הכושר מצריכה מכם מאמץ, הכנה ונסיעה ואם משקלכם אינו עולה על 85 קילו - לכו על זה! (תרתי משמע)


המחיר ל- WalkingPad דגםX21 הוא: 2,890 שקל. ניתן להשיג באתר https://www.xistore.co.il/ , בייבוא של חברת קריסטלינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully