וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של כמיליון שקל: ''הצורפים'' משיקים אתר סחר חדש

16.6.2022 / 16:36

מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים" משיק אתר סחר חדש בהשקעה של כמיליון שקל. האתר החדש הוקם על פלטפורמה מתקדמת של Salesforce בהטמעה של חברת Baybridge digital

מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים" משיק אתר סחר חדש בהשקעה של כמיליון שקל. האתר החדש הוקם על פלטפורמה מתקדמת של Salesforce בהטמעה של חברת Baybridge digital.

האתר בפלטפורמת ה- Commerce cloud של חברת Salesforce מאפשר פרסונליזציה והבנת צרכי הלקוח לעומק. המערכת מאפשרת לשנות את הצעותיה בהתאם לרכישות / טעמו האישי של הלקוח. בעזרת המערכות המתקדמות תהליך הרכישה הופך להיות מהיר, בטוח ונוח.

האתר מציע מגוון ענק של למעלה מ 2000 פריטים בסגנונות שונים וטווח מחירים רחב: החל מפריטי יודאיקה מכסף טהור ובעיצוב מסורתי כגון פמוטים, כוסות קידוש, חנוכיות, קנדלברות ועוד ועד לקולקציות חדשות מהליין החדש של פריטים מעוצבים ומודרניים בציפוי כסף במחירים הכי אטרקטיביים ונגישים מ- Merdinger Studio, המותג החדש, הצעיר מבית הצורפים.

הצורפים. ונייברג,
פרסונליזציה והבנת הלקוח. פריט מתוך אתר "הצורפים"/ונייברג

אופירה גוטמן ברבי, משנה למנכ"ל: "האתר החדש מאפשר לקהל לקוחות הצורפים מכל העולם, חווית רכישת אונליין מהירה, נוחה ובטוחה. מטרתנו היא לפנות לקהל רחב יותר ולתת מענה למגזרים השונים בטווח מחירים רחב".

איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי וראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל: "פלטפורמות ה- Commerce Cloud היא הבחירה הטובה ביותר עבור הצורפים, מותג שצריך להישאר גמיש, תחרותי ורלוונטי ולהתאים את עצמו לקהל לקוחותיו לצרכיהם והעדופותיהם המשתנים, במיוחד בעקבות מגפת הקורונה אשר האיצה תהליכים של טרנספורמציה דיגיטאלית. הפלטפורמה מספקת הן את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בכל זמן נתון והן את הגמישות ללקוח לשנותה ולהתאימה לצרכיו בצורה מושלמת ובמאמץ מינימלי".

  • עוד באותו נושא:
  • סחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully