וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SKYMAX, כרטיס האשראי שייקח אתכם הכי מהר לחו"ל

בשיתוף max

22.6.2022 / 11:13

אם טיסות וחופשות הן חלק בלתי נפרד מהרגלי הפנאי שלכם, אתם מוכרחים להכיר את SKYMAX, כרטיס האשראי שהומצא בדיוק כדי להעניק למשתמשים כמה שיותר טיסות, הנחות והטבות הקשורות לחופשה הבאה שלכם

חופשה באיים המלדיביים. ShutterStock
בעידן של "שמיים פתוחים" וטיסות מוזלות, לא פלא שכל ישראלי רביעי טס לחו"ל פעמיים בשנה/ShutterStock

מגפת הקורונה הולכת ודועכת ובהתאמה לירידת מרכזיותה בחיינו, כך גם עולה העומס בנמל התעופה בן גוריון, שחווה עדנה לאחר יותר משנתיים של הגבלות.

טיסות לחו"ל שהיו פעם מותרות לעשירים בלבד, הפכו עם השנים לחלק בלתי נפרד מהווי החופשה של כולנו - אם לסופשבוע של בילוי ושופינג ואם לחופשה עונתית-משפחתית. בעידן של "שמיים פתוחים" וטיסות מוזלות, לא פלא שכל ישראלי רביעי טס לחו"ל פעמיים בשנה, ואף מעבר לכך.

הנתון הזה הפך את כרטיס האשראי הייעודי למרבים לבלות בחו"ל למוצר מבוקש ביותר, שכן הוא מאפשר לצבור נקודות טיסה ואיתן לטוס בחינם.

כרטיס האשראי SKYMAX מבית max נבדל מכרטיסים מקבילים לו בשוק בכך שהוא מסיר למעשה את המגבלות המוכרות מכרטיסים אחרים ופותח למשתמשים בו אפשרויות שלא היו קיימות קודם לכן. כך, ניתן לצבור בכל קנייה באמצעותו נקודות טיסה למימוש בכל חברות התעופה, כולל לואו-קוסט, לכל יעד בעולם ובאיזה מועד שרוצים. כל זאת ללא תוספת תשלום על מיסי נמל או דלק. על זה מדברים כשאומרים "שמיים פתוחים"!

איך זה עובד? בצורה פשוטה ויעילה: קונים באמצעות כרטיס SKYMAX, צוברים נקודות ואיתן טסים לחו"ל, (כשעל הדרך נהנים מפינוקים נוספים). בכרטיס SKYMAX צבירת הנקודות משתלמת מאוד: על כל 160 שקלים שמוציאים בכרטיס צוברים נקודה אחת להזמנת טיסה. כלומר: אם הוצאתם החודש 4,800 בכרטיס - תקבלו 30 נקודות על אותו חודש. בכרטיסים מתחרים, לעומת זאת, הצבירה היא נקודה אחת על כל הוצאה של 250 שקל, כלומר: תצברו בהם רק 19 נקודות. כך שעם max ניתן להגיע לטיסה החינמית הרבה יותר מהר. יתרון נוסף הוא שבעוד שבכרטיסים האחרים קשה לדעת מהו, למעשה, שווי הנקודה, ב-max יש שקיפות מלאה - כל נקודה שווה שקל אחד וכך המשתמש יכול לדעת בכל עת עד כמה הוא קרוב ליכולת להזמין את החופשה הנכספת.

חופשה משפחתית רומא. ShutterStock
"הצטרפתי ל-SKYMAX לפני שנה ובקיץ כבר טסתי לרומא בחינם"/ShutterStock

מי פנוי לוויקאנד במילאנו?

לדוגמה: מי שמוציא 5,000 שקל בחודש בכרטיס האשראי שלו - יצבור מספיק נקודות לטיסת הלוך-חזור לסופיה או מלטה בתוך 14 חודשים, ולרומא בתוך 18 חודשים. את הנקודות להזמנת חופשה בארץ או בחו"ל ניתן לממש מיד באתר SKYMAX . אין מינימום להזמנה, אפשר לנצל את הנקודות כבר מהנקודה הראשונה, כהנחה על המלון ועל הטיסה. המחירים שתראו באתר הם מחירים סופיים - ללא תשלום נוסף כמו מיסי נמל ודלק.

משלמים על קניות, מרוויחים טיסות

"הצטרפתי ל-SKYMAX לפני שנה ובקיץ כבר טסתי לרומא בחינם", מספר אופיר מירושלים. "אני מרכז את כל הקניות והתשלומים בכרטיס. אם גם ככה יש לי הוצאות ואני משלם אותן בכרטיס האשראי שלי - למה שלא תצא לי מזה טיסה לחו"ל?".

גם מי שמעדיף לנפוש בארץ יכול למצוא תועלת רבה ב-SKYMAX. "רציתי לטוס לחו"ל, לכבוד יום ההולדת של בן הזוג שלי, אבל בגלל הקורונה נאלצתי לעשות חישוב מסלול מחדש", מספרת הלנה מעמק חפר. "ניצלתי את נקודות ה-SKYMAX שלי לחופשה מפנקת במלון בוטיק בתל אביב".

במילים אחרות, אם חופשות, נסיעות, טיולים וטיסות תופסים מקום מרכזי בין הרגלי הפנאי שלכם, תגלו גם אתם ש- SKYMAX הוא כרטיס האשראי שאיתו תוכלו לעוף הכי רחוק שרק תרצו. ובנוסף: במהלך שנת השימוש הראשונה לא תשלמו דמי עלות כרטיס!

רוצים לבדוק לאיפה בחו"ל יכול לקחת אתכם התשלום שאתם גם ככה מבצעים על ההוצאות השוטפות שלכם? אתר max מספק לכם מחשבון המאפשר לעשות זאת בלחיצת כפתור>>

חשוב לדעת:

אי עמידה בפירעון ההלוואה / האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל, בכפוף לתנאי החיתום ולאישור המלווה: max | הנפקת כרטיס SKYMAX כפופה לתנאי ההצטרפות, לאישור max ולתנאי הכרטיס וההטבות | צבירת נקודות תתבצע כנגד ביצוע 'עסקאות' כהגדרתן בתקנון SKYMAX | צבירת נקודות ומימושן במסגרת אתר SKYMAX בכפוף לתנאי השימוש באתר, בהתאם לתקנון SKYMAX ובאמצעות כרטיס SKYMAX בלבד | | השירות ניתן על ידי חברת סמארטאייר תל אביב בע"מ ובאחריותה הבלעדית | המוצרים / השירותים (לרבות מחיריהם טיבם, איכותם, איחורים/ביטולים או דחיית טיסות וכיו"ב) באחריותם הבלעדית של בתי העסק וחברת סמארטאייר תל אביב בע"מ, בלבד | max אינה צד לעסקאות המבוצעות באתר ואינה נושאת באחריות בגינן | max ו/או סמארטאייר תל אביב בע"מ רשאיות לשנות או לבטל את המבצע / ההטבה בכל עת וללא הודעה מוקדמת | התמונות להמחשה בלבד | אין כפל מבצעים והנחות | יחס ההמרה כיום הוא 160 ₪ = 1 נקודת SKYMAX, אך מובהר כי max רשאית לשנות את יחס ההמרה ואת תנאי התקנון מעת לעת, כפי שיפורסם באתר SKYMAX | בעסקאות מול מוסדות המדינה, כמו חברת חשמל יחס ההמרה הוא 320 ₪ = 1 נקודת SKYMAX (ללא הגבלה על גובה העסקאות) | פינוקים 1+1: בכפוף לביצוע עסקאות בסך 8,000 ₪ ומעלה בחודש בכרטיס SKYMAX, תהיה זכאי ל-4 פינוקים בגין אותו חודש | פטור מדמי כרטיס לשנה הראשונה: פטור מלא מעמלת דמי הכרטיס למשך 12 חודשים ממועד הנפקת הכרטיס, וכל עוד הכרטיס משויך למועדון SKYMAX | הטבה אחת ללקוח (ברמת ת.ז.) | בתום תקופת ההטבה, ייגבו דמי כרטיס חודשיים בסך 19.90 ₪ או בסכום אחר, כפי שישתנה מעת לעת בהתאם לתעריפון העמלות של max

בשיתוף max
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully